Reklama

Artykuły

z kategorii: PROMUJEMY (34)
02 października 2016
DORADZAMY

Architect@Work to jedyne targi, gdzie wszystkie prezentowane produkty muszą być sygnowane nazwiskiem projektanta

Znakiem rozpoznawczym A@W są zunifikowane, ciemne stoiska, które niemalże chowają się za prezentowanymi rozwiązaniami. Stoiska na tych targach nie przyćmiewają oferty wystawców, nie odwracają uwagi od najważniejszego – potrzeb użytkowników i produktów, które mają je rozwiązać.
Ostatni komentarz
nie rozumiem na jakiej zasadzie buduje się stoiska, na czym polega fakt ujednolicenia wystawców?
20 września 2016
TARGI

Najciekawsze stoiska polskich firm na targach Automechanika 2016 Frankfurt

Największe targi na świecie to piękne stoiska. Coraz częściej wśród tych ciekawych są stoiska polskich firm. Z dumą spacerowałliśmy po tegorocznej edycji targów Automechanika we Frankfurcie, gdzie w każdej z hal można było podziwiać stoiska z Polski.
Ostatni komentarz
czy ktoś mi potrafi wytłumaczyć dlaczego Orlen pokazuje wszystko na swoim stoisku (wygląda jak sklep) - chyba tak znana marka mogłaby sobie pozwolić po prostu na stoisko imigowe
07 czerwca 2016
FIRMY

BERKANO Expo. Laureat prestiżowych nagród w konkursach POS STARS

Krakowska agencja BERKANO Expo jest jedną z firm najczęściej nagradzanych w POS STARS - najważniejszych branżowym konkursach w Polsce - na najlepsze realizacje wśród ekspozytorów, standów i wysp handlowych.
Ostatni komentarz
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
21 marca 2015
DORADZAMY

Zdzisław Sobierajski "Syndrom pustego portfolio."

Jak zarobić na dizajnie? Zbudować markę „Polski Dizajn”. Zawód projektanta jest niezwykłą profesją. Codziennie daje wspaniałą swobodę oraz niezwykłą wolność wyboru. Dizajnerzy sami decydują jak będą postrzegani. Polscy projektanci oraz propagatorzy polskiego dizajnu codziennie definiują swoje przeznaczenie.
Ostatni komentarz
Konkurs to swietny pomysl i jest o co powalczyc, ale nie dla wszystkich. Juz w pierwszych dwoch zdaniach okazalo sie, ze sie nie kwalifikuje - limit wiekowy. A wracajac do tematu przemysl vs. freestyle- jestem przekonany, ze ci drudzy Panstwo byliby wniebowzieci slyszac propozycje wspolpracy wyartykulowana przez tych pierwszych. Nie lada charowa jest wdrozenie projektu do sprzedazy, obie strony zdaja sobie z tego sprawe, ale fristajla biora te obowiazki na klate w pojedynke. Rynek weryfikuje produkty, do tych interesujacych fristajlowych do wspolpracy moglby dojsc ktos wiekszy, kto za odpowiednie wynagrodzenie, moze wiecej.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.