Artykuły

z kategorii: FELIETON (6)
28 kwietnia 2017
FELIETON

'Muza i Wena' - Zdzisław Sobierajski o tym jak obie panie zaczęły regularnie sobie psocić

W kreatywnych środowiskach Muza i Wena, zawsze były postrzegane bardzo pozytywnie. Nadeszły jednak czasy, w których Muzę i Wenę lepiej traktować z pewnym dystansem. Obie panie kilka lat temu radykalnie zmieniły swoją taktykę i zaczęły regularnie psocić.
Ostatni komentarz
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
20 kwietnia 2017
TARGI

Jak zadebiutować na dużych targach i osiągnąć sukces? Allmax na targach EuroShop 2017

To pytanie zadaje sobie każda firma, która podejmuje decyzję o wzięciu udziału w swoich pierwszych międzynarodowych targach lub targach w ogóle. Co trzeba zrobić, żeby pieniądze wydane na udział nie okazały się wydane bez sensu lecz przyniosły wymierne korzyści? Od czego trzeba zacząć organizację takiego przedsięwzięcia? Ile to będzie kosztowało?
Ostatni komentarz
Text o debiucie przydatny szczególnie dla mniejszych firm o skromniejszych budżetach polecam
13 kwietnia 2017
FELIETON

„Młodym potrzebna jest przestrzeń, starym czas” – Zuzanna Skalska o Targach ISH

Była to moja siódma wizyta na Targach ISH. Z ciekawości postanowiłam porównać obecnie prezentowane propozycje wystawców z tym, co zainteresowało mnie w 2005 i co umieściłam w swoim raporcie. Minęło 12 lat, co zmieniło się w biznesie łazienkowym? Jakie tematy były najważniejsze na tegorocznych Targach ISH 2017?
Ostatni komentarz
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
21 marca 2017
FELIETON

Odpowiedni prezent… czyli jaki? Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych.

Upominki firmowe odgrywają ważną rolę w kontaktach biznesowych, dlatego coraz częściej przedsiębiorcy nie traktują ich jako dodatkowy koszt, ale raczej jako szansę na zbudowanie dobrych relacji. Wzajemne obdarowywanie się prezentami ociepla stosunki i wpływa pozytywnie na dalszą współpracę. Odpowiedni prezent… czyli jaki?
Ostatni komentarz
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
18 marca 2017
FELIETON

Targi – jak skutecznie promować firmy z branży zabawkarskiej?

Rynek zabawek w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie i według firmy badawczej NPD Group należymy do krajów o największej dynamice wzrostu sprzedaży zabawek, nie tylko w Europie, ale również na świecie. Globalna konkurencja sprawia, że przedsiębiorcy szukają skutecznych narzędzi promocji produktów oraz własnego biznesu. Wyjaśniamy, dlaczego producenci zabawek powinni zwrócić uwagę na targi branżowe.
Ostatni komentarz
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
22 lutego 2017
FELIETON

Design zepchnięty do roli nieistotnego dodatku. Czy to jest nowy trend w prezentacji wzornictwa?

Po Danii, Francji, Japonii USA i Włochach Wielka Brytania została szóstym krajem partnerskim Ambiente 2017. Kuratorką wystawy będzie nie kto inny, jak słynna projektantka Janice Kirkpatrick. Pochodząca ze Szkocji Janice Kirkpatrick to jedna z najważniejszych projektantek grafiki i produktu w Wielkiej Brytanii.
Ostatni komentarz
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.