Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
15 stycznia 2017
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Raport: Polskie firmy na targach EuroShop 2014

Polacy umawiają się w Niemczech

Targi EuroShop to przede wszystkim emocje. To inspiracje, projekty przyszłości i wizja, której można dotknąć. To także trendy, jakość i międzynarodowość. Kontakty, szanse, perspektywy. Dla handlu. Dla jego partnerów. Dla przyszłości. To w skrócie targi Euroshop, odbywające się co trzy lata, w lutym, w Düsseldorfie.

stoisko Smart Design Expo - poznańskiej firmy z branży exhibit design

Targi EuroShop są znakomitym narzędziem marketingowym. To nie tylko szansa do śledzenia trendów rynkowych, ale także do osobistych spotkań z klientami z całego świata, których wystawcy wcześniej znali jedynie z e-maili i telefonów.
To zarówno największe w świecie targi dla handlu i jego partnerów, jak i niezbędna, realna platforma przyszłościowych trendów, wizji i impresji handlu detalicznego.

W ciągu 4 targowych dni EuroShop 2014 - 2 200 wystawców z 57 krajów zaprezentowało swoje firmy i produkty. Wśród nich 75 polskich firm! Tak dużego udziału producentów znad Wisły jeszcze nie było na żadnych organizowanych w Duesseldorfie targach – mówi Agnieszka Strzelczyk-Walczak, prezes A.S. Messe Consulting, wyłącznego przedstawiciela na Polskę niemieckiej spółki targowej Messe Düsseldorf GmbH.

Polacy umawiają się w Niemczech – wbrew pozorom tutaj w Niemczech łatwiej się spotkać z niektórymi polskimi kontrahentami niż w Polsce. To dlatego, że ludzie odpowiedzialni w sieciach handlowych za wyposażenie, promocje i marketing przez większość czasu pracują w terenie i trudno się z nimi umówić – tłumaczył Andrzej Mazurkiewicz z firmy A5Creation, specjalizującej się w kompleksowym wyposażaniu powierzchni sprzedaży.

stoisko Public Address Polska

Wystawców targów EurShop 2014 prosimy o przesyłanie zdjęć ekspozcyji: info@exspace.pl

----------------
Targi EuroShop: dodatkowe informacje

Messe Dusseldorf zorganizowało EuroShop po raz pierwszy w roku 1966 i od tego czasu targi te odbywają się co trzy lata. Partnerem ideowym jest EHI Retail Institute. EuroShop podzielone są na cztery samodzielne segmenty: W strefie EuroConcept połączona jest tematyka budowy i wyposażenia sklepów, techniki oświetleniowej, wykładzin podłogowych, architektury i wzornictwa oraz mebli i instalacji chłodniczych. EuroSales to segment, w którym pokazywane są wszelkie aspekty wizualnego marketingu i wsparcia sprzedaży, natomiast sektor EuroCIS dotyczy Retail Technology. EuroExpo z kolei zajmuje się sprawami konstrukcji targowych, wzornictwa i organizacji imprez. Ostatnie edycja EuroShop w roku 2011 zgromadziła 2.036 wystawców z 53 krajów na 108.000 m2 powierzchni wystawowej netto oraz ponad 107.000 profesjonalistów, z czego 60,2 % z zagranicy.

----------

Więcej Artykułów o Euroshop na Exspace:

 

wizytówki

Komentarze:

loading
co to za targi w ogóle? Moja młoda firma projektuje i produkcje wyposażenie do sklepów - chyba trzeba się szykować na 2017 rok? Jakie są koszty wystąpienia - 40mkw, narożnik. Ktoś możne mi poradzić/podpowiedzieć?
skomentowany przez    miras    04 maj 2014, 16:44 obserwuj post
ojej, ale fajne stoisko smart design, co to za firma?
skomentowany przez    janusz    04 maj 2014, 16:34 obserwuj post
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.