Reklama

wszystkie artykuły z działu >> WYDARZENIA
29 października 2012
wszystkie artykuły z działu >> WYDARZENIA

Głosujemy na najciekawsze stoiska Tour Salon 2012.

 

Portal exspace.pl organizuje 8. edycję konkursu standOUT. Tour Salon 2012. Tym razem najciekawsze stoiska targów Tour Salon będą wybierane przez nas: wystawców, użytkowników portali turystycznych, designerów i odwiedzających targi. Chcemy, żeby stoiska żyły dłużej, żeby dodatkowo nagrodzić i wyróżnić tych wystawców, którzy dbają o swój wizerunek wystawienniczy.

26 stoisk czeka na Wasze głosy w galerii Design+| Konkursy. Głosujemy do 15 listopada.

W ostatnia 7. Edycji konkursu standOUT.CEDE 2012 oddano rekordową liczbę głosów - ponad 9 000. J

Zapraszamy wszystkich do głosowania na stoiska Tour Salon 2012.

27 października zakończyły się targi Tour Salon w Poznaniu. Wszystkie polskie regiony, wielu przedstawicieli krajów zagranicznych, zarówno europejskich jak i egzotycznych pod jednym dachem to tylko część tego, co można było zobaczyć na targach. Panowała  swobodna atmosfera. Tańczono, śpiewano, a tłumy młodzieży zajadały się lodami serwowanymi na stoisku AXA.



Wśród wszystkich stoisk wyróżniały się stoiska firm ubezpieczeniowych, takich jak AXA, Skok Ubezpieczenia.ERV czy Signal Iduna. Wszystkie stoiska były na jednym, bardzo wysokim poziomie. Zarówno, jeżeli chodzi o design jak i wykonanie zabudowy. To symptom naszych czasów, szczególnie w turystyce. Firmy ubezpieczeniowe  swoimi stoiskami - prezentowały się jako prężne instytucje. Dobry, nowoczesny design podkreślał wagę wystąpienia i szacunek dla odwiedzających targi i klientów. Wszystkie stoiska prezentowały wysoki poziom wykończeni.

Zdecydowanie jedno z mniej efektownych stoisk miała Polska Izba Turystystyki. Tu sugerujemy zastanowić się na przyszłość nad wizerunkiem wystawienniczym.




Szczególnie teraz, kiedy branża turystyczna ponosi konsekwencje bankructw biur podróży i tanich linii lotniczych. Wizerunek firmy powinien sugerować, ze mamy do czynienia z prężnie działającą instytucja, godnym zaufania partnerem. Stoisko, które PIT zbudowała na targach Tour Salon 2012 w Poznaniu co Wam mówi? Zaufalibyście takiej firmie?

*  *  *

 

 

 

Międzynarodowe Targi Poznańskie od 2003 roku przeprowadzają konkurs o nagrodę Acanthus Aureus. Konkurs ten ma na celu wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy.

Lista laureatów Acanthus Aureus targów Tour Salon 2012:

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Zielona Góra

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, Lublin,  

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna, Bydgoszcz

Grupa ALLEGRO Sp. z .o.o. – Serwis LOKALO.PL, Poznań

Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Szczecin

Łódź i Region Łódzki,  

Miasto Poznań i Metropolia Poznań, pawilon 5

Śląska Organizacja Turystyczna, Katowice

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Małopolska Organizacja Turystyczna, Kraków

Laureatom gratulujemy!

Portal exspace.pl organizuje 8. edycję konkursu standOUT. Tour Salon 2012. Tym razem najciekawsze stoiska targów Tour Salon będą wybierane przez nas: wystawców, użytkowników portali turystycznych, designerów i odwiedzających targi. Chcemy, żeby stoiska żyły dłużej, żeby dodatkowo nagrodzić i wyróżnić tych wystawców, którzy dbają o swój wizerunek wystawienniczy.

26 stoisk czeka na Wasze głosy w galerii Design+| Konkursy. Głosujemy do 15 listopada.

W ostatnia 7. Edycji konkursu standOUT.CEDE 2012 oddano rekordową liczbę głosów - ponad 9 000. J

Zapraszamy wszytskich do głosowania na stoiska Tour Salon 2012.


Na Podium - tu szukaj inspiracji.


redakcja exspace.pl

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.