Reklama

wszystkie artykuły z działu >> FIRMY
26 kwietnia 2015
wszystkie artykuły z działu >> FIRMY

Czy stoisko KLER wyznaczy trendy na przyszłość?

Dobry przykład spójnej komunikacji wizerunku marki

Marka KLER wystawia się na Salone Internazionale del Mobile już po raz jedenasty. Inspiracje do stworzenia koncepcji stoiska projektanci odnaleźli w cechach i wartościach KLER: zamiłowanie do perfekcji i znajomości trendów współczesnego designu.

Na stoisku o pow. 140 metrów kwadratowych utworzone zostały strefy ekspozycyjne: wejściowa, która jest miejscem pierwszego kontaktu z klientem oraz strefa prezentacji oferty, zaaranżowana do komfortowych indywidualnych rozmów oraz serwowania poczęstunku.

Dwie wejściowe, frontowe ściany, choć są monumentalne, robią bardzo lekkie wrażenie. A to za sprawą pastelowych, jasnych kolorów i motylków z paper mache, które razem z nami z zaciekawieniem wędrują/fruną/lecą do wnętrza. A tutaj? Wysokie ściany i sufit zasłaniący konstrukcje hali sprawiają, że natychmiast zapominamy o targach - przenosząc się w świat wnętrz zaaranżowany meblemi KLER, które świetnie prezentują się na tle wysokich elementów, które wydzielają poszczególne przestrzenie.

Wybór kolorów stoiska: biel, beż i jasny błękit nie jest  przypadkowy. Nowości KLER bardzo dobrze prezentują się na tym tle. Przestrzeń wystawiennicza została dodatkowo oddzielona od zgiełku targowego lekkimi, płynącymi tkaninami i transparentnymi formami ram. Ciekawym pomysłem jest wykorzystanie różnego rodzaju powierzchni przegród, co pozwala rozbudzać emocjonalnie zwiedzających.

Wyrafinowanego i eleganckiego designu stoiska dopełniają, zwisające z sufitu, bardzo dekoracyjne lampy. I chociaż światła jest dużo, a wielkie lampy to tylko dekoracja - mamy wrażenie, że to one sprawiają, że jest przytulnie. 

Stoisko KLER to dobry przykład czytelnej i spójnej komunikacji wizerunku marki.

***

Milan Design Week 2015

Ponad 2000 wystawców, 200 000m2 przestrzeni i około 300 000 odwiedzających. Salone del Mobile przyciąga do Mediolanu projektantów, producentów, dziennikarzy i fanów designu z całego świata. I nic dziwnego – to największe tego rodzaju targi we Włoszech i jedyna w swoim rodzaju okazja, żeby zorientować się, co designerzy planują na najbliższy sezon. Kolejna, 54-ta edycja Salone del Mobile ruszyła 14. kwietnia.

Salone del Mobile to dziś najważniejsze poświęcone designowi wydarzenie we Włoszech, a być może i na świecie. Nie zawsze jednak były takie znane i spektakularne. Historia Salone del Mobile sięga 1961 roku, kiedy były niewielką, mającą promować włoskie meble imprezą. Jednak szybko, bo już w 1967, targi otworzyły się na wystawców międzynarodowych i zmieniły swoją nazwę na Salone Internazionale del Mobile.

Polskie marki i polscy projektanci są coraz częściej obecni podczas iSaloni. Nasz kraj w tym roku prezentują m.in: Nowy Styl Group, Paged, Comforty, Fameg, Kler, Wystawa "Do it your way. Polish Design in Pieces", Malafor, Śląski Klaster Designu, Zieta Processdesign, warszawskie studio projektowe Lorens, DBWT Design Studio Darii Burlińskiej (strefa SaloneSatellite). Polski design w Mediolanie to też salon prasowy autorstwa Przemysława Mac Stopy i europejska i światowa premiera kolekcji OLEDrian krakowskiej firmy AQUAFORM na targach Euroluce.

Urszula Kałużna

fot. KLER

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.