Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
12 października 2015
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Niepowtarzalne trendy w zabudowie wystawienniczej - Drema Furnica SoFab 2015

Konkurs StandOUT. Drema Furnica SoFab 2015

Na zakończonych 9 października Targach Drema 2015, Furnica 2015 i Sofab 2015 zrealizowano kilkadziesiąt bardzo interesujących stoisk. Wiele Firm myśli świadomie o budowaniu relacji międzyludzkich na targach, dzięki różnym zabiegom angażującym emocje odwiedzających. Drema Furnica i Sofab to jedne z imprez wystawienniczych, gdzie dominują niepowtarzalne trendy w zabudowie wystawienniczej.

Na targach nie wystarczy się wystawiać! Na targach trzeba zaistnieć! Dlatego portal Exspace.pl organizuje już 22. Edycję konkursu StandOUT. Konkurs promuje firmy i ich kreacje wystawiennicze. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w szerokim gronie.

StandOUT. Drema Furnica SoFab 2015

  Polecamy ➜ Konkurs na najciekawsze stoiska targowe.

Zapraszamy! do Galerii! link: http://exspace.pl/contests/show/127)

Architektura wystawiennicza to fascynujący temat. Sztuka wystawiania się to komunikowanie przez emocje i indywidualizm. Dobry projekt stoiska ma działać na podświadomość. Najlepsze realizacje to takie, których koncepcja krchitektoniczna jest czytelna. Łatwa do zapamiętania. Gdzie dla każdej pojawiającej się na stoisku formy umiemy znaleźć wytłumaczenie.

Polecamy ArtykułDrema 2015, Furnica 2015 Sofab 2015. Trzy stoiska działające na emocje.

Ekspozycje firm: Lasy Państwowe i Davis wpisały się idealnie w najnowszy trend w designie wystawienniczym - ekspozycje uwzgledniające działanie na nasze zmysły. Nieprzypadkowe wybory barw w połączeniu z dominującym pomysłem postawienia wielkich liter bezpośrednio na podłodze pozwalało rozbudzać emocjonalnie zwiedzających. Rygory, surowość i chłód w projektowaniu wystawienniczym minęły. Powróciły komfort i przytulność. Bardzo ważny jest kolor i grafika. W tym roku modne też były jasne, ciepłe kolory i graficzne dodatki.

„Learning from forest” - interaktywna wystawa Lasów Państwowych to nowoczesna ekspozycja pokazująca naturę. Centralną częścią przestrzeni wystawienniczej jest napis FOREST. Każda z liter jest jednocześnie ekspozytorem treści i poświęcona jest innemu obszarowi tematycznemu związanemu z lasami. Ponad 2-metrowe litery składające się na napis są ciekawym pomysłem na prezentację zdjęć.

Lasy Państwowe www.lasy.gov.p

W 2015 roku firma Davis obchodzi 20-sto lecie. Obie daty: 1995 i 2015 i nazwa firmy pisane wielkimi, dwumetrowymi literami dominowały na stoisku. Przyciągały uwagę mocnym kolorem, który świetnie kontrastował z czarnym tle zabudowy. Nikt obok tego stoiska nie przechodził obojętnie.

Davis www.davis.pl

Ciekawym przykładem były realizacje firm Inmevasa i Wood Brokers. Mocne, dominujące formy fasady Inmevasa i niestandardowego wyposażenia stoiska Wood Brokers nie pozwalały przejść obok ekspozycji obojętnie.

Inmevasa www.inmevasa.com

Wood Brokers www.woodbrokers.pl

Nieprzemijającym trendem są stoiska minimalistyczne. Stoiska Busch Polska i TEKOpro - WEIMA Polska wyróżniały się elegancją i perfekcyjnością wykonania. Forma zabudowy stworzona została z zachowaniem czystości i elegancji.

Busch Polska www.buschvacuum.com

TEKOpro - WEIMA Polska www.tekopro.pl

Mówiąc o architekturze wystawienniczej nie możemy zapominać, że stoiska powinny konsekwentnie realizować wizerunek marki i naturalnie wpisywać się w ciąg wydarzeń pozytywnie utrwalający ten wizerunek i politykę firmy.

Bardzo dobrym przykładem są stoiska: Stalmot & Walmen i Gamet, Rejs, Marcopol i Bellussi.

Jak ma się taki gigant - bo na moje oko stoisko Stamot & Wolmet i Gamet ma około 150 mkw - do delikatnych, wyrafinowanych i minimalistycznych eksponatów? Czysta i wyrafinowana ekspozycja prezentowała bardzo szeroko ofertę obu firm - niekwestionowanych liderów na rynku krajowym w segmencie dekoracyjnych akcesoriów meblowych i budowlanych. Całość przestrzeni stoiska utrzymana była w jasnej monochromatycznej tonacji. Ekspozycja podzielona było na dwie części: pierwsza na eleganckich, prostych standach prezentowała dosłownie produkt.

To, co zwróciło naszą uwagę znajdowało się w drugiej części ekspozycji. Akcesoria meblowe były tu zaprezentowane jako integralna część gotowych mebli. Mebli zaprojektowanych przez czołowych polskich projektantów wzornictwa przemysłowego. Każdy o bardzo charakterystycznej formie oraz w innym kolorze. Tu pierwszy raz na stoisku pojawia się kolor. I jest on dominujący i bardzo ważny. A dzięki tym zabiegom poprzez mebel i kolor (inny dla każdego eksponatu) zapamiętuje się ofertę konkretnego akcesoria meblowego.

Stoisko Stamot & Wolmet i Gamet miało swoja premierę w maju na kolońskich targach Interzoom 2015.

Stalmot & Walmen i Gamet www.stalmot.com www.gamet.eu

"Projekt stoiska powstał w dziale marketingu firmy REJS, jego koncepcja zakładała aby zaprezentować szeroką i wielokierunkową ofertę naszej firmy. Do oferty tej należy produkcja systemów wysuwnych do mebli kuchennych i garderobianych, elementy i mechanizmy do mebli tapicerowanych oraz różnego rodzaju realizacje w ramach zleceń specjalnych od przemysłu czy firm projektowych. Ze względu na różnorodność produktu finalnego, chcąc zachować spójność, monochromatyczność, minimalizm i nowoczesność stoiska - założyliśmy, że zaprezentujemy ofertę w postaci wykorzystania półproduktu w gotowych rozwiązaniach. Stąd powstał projekt mieszkania, podzielony na strefy: kuchni z jadalnią, salonu, sypialni i biura. W każdej z tych stref prezentowaliśmy nasze produkty zaaranżowane w gotowych meblach np. mechanizmy tapicerskie w sofach, stelaże krzeseł w różnych modelach krzeseł, stelaże stołów, w strefie biura - stelaże biurka lub regałów, systemy wysuwne w zaaranżowanej kuchni. Dzięki takiej koncepcji udało się nam zaprezentować złożoność oferty w sposób czytelny i jak widać zauważony przez ekspertów designu." - Katarzyna Ziułkowska, Rejs.

Rejs www.rejs.eu

Premiera nowego wizerunku marki Marcopol miała miejsce półtorej roku temu. Na targach została uchwycona w trzech wymiarach, przenosząc w wyrafinowany i przemyślany sposób wizualny i przestrzenny język komunikacji Marcopol, na poziom emocjonalny. To pozornie normalne stoisko. Czysta, wyrafinowana forma. Piękna grafika. Dlaczego wybrałam to stoisko? Marcopol od półtorej roku realizuje nową strategię marketingową. Stoisko zrealizowane na targach Furnica doskonale odzwierciedla nową politykę firmy. Ponieważ Marcopol obecny jest na największych imprezach targowych poświęconych branży od lat – zmiana ta bardzo pozytywnie oddziaływała na emocje.

Marcopol www.marcopol.pl

Stoisko Bellussi Group pokazuje, że dobra architektura może współgrać z wielkimi maszynami odzwierciedlając stabilną pozycję jaką firma zajmuje na rynku urządzeń, maszyn oraz nowoczesnych technologii dla branży meblarskiej. Równoważne są tutaj zarówno identyfikacja firmy jak i prezentowana oferta. Zasługą projektantów jest stworzenie wyrazistej rachitektury, która jest przyjazna dla odbiorcy i odpowiednia dla prezentacji maszyn.

Bellussi Group www.bellussi.com.pl

Mix & Match to trend wpisujący się w  potrzeby dzisiejszego świata. Otwarty na indywidualne wybory i kreowanie przestrzeni wokół siebie na zasadzie zaskakującego łączenia i miksowania wzorów. Dobrym przykładem Mix & Match były stoiska Maxgloss, Rader i AkzoNobel.

Maxgloss

Rader www.rader.com.pl

AkkzoNobel www.akzonobel.com

Zapraszamy Państwa również do działu Na Podium gdzie prezentujemy zdjęcia stoisk nagrodzonych wyróżnieniem Acanthus Aureus targów Drema, Furnica i SoFab 2015 (organizator: MTP).

opracowała: arch Urszula Kałużna

-----------------------------------------------

O taragch Drema 2015, Furnica 2015 i Sofab 2015

Poznańskie trio targowe potwierdziło swoją pozycję wiodącego w Europie Środkowo-Wschodniej centrum zakupu maszyn i urządzeń do obróbki drewna oraz komponentów i materiałów do produkcji mebli. Podczas targów swoją innowacyjną ofertę przedstawiło blisko 600 firm z 21 krajów (Austrii, Belgii, Białorusi, Chin, Czech, Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Indii, Kanady, Niemiec, Portugalii, Szwajcarii, Szwecji, Tajwany, Turcji, Ukrainy, Wielkiej Brytanii, Włoch i Polski). Wystawcy przedstawili najnowsze produkty, technologie i usługi dla branż związanych z wyrobami z drewna, leśnictwem, biomasą oraz dla producentów i dystrybutorów chemii do drewna i dla przemysłu meblarskiego.

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.