Reklama

wszystkie artykuły z działu >> FIRMY
24 stycznia 2016
wszystkie artykuły z działu >> FIRMY

Ekskluzywna kolekcja BRAHMAN’S HOME na targach IMM Cologne 2016

Wyrafinowana elegancja...

Brahman’s Home – producent ekskluzywnych mebli i akcesoriów – oprócz nowych kolekcji na IMM Cologne zaprezentował film zza kulis sesji wizerunkowej i ekskluzywnej premiery marki, która miała miejsce w lipcu minionego roku we francuskim pałacu Chateau de Gudanes. 

Brahman's Home na IMM Cologne 2016, 18-24 stycznia 2016 r./ fot. Urszula Kałużna

Poprzez połączenie najwyższej jakości materiałów z klasyczną linią projektów Brahman’s Home przywraca równowagę w codziennej przestrzeni. Takie podejście pozwala twórcom marki tworzyć wytrzymałe meble o ponadczasowej estetyce. Motyw Pięciu Elementów, wywodzący się z filozofii Dalekiego Wschodu, posłużył za motyw przewodni kolekcji, którą wykonano z pięciu naturalnych materiałów: kamienia, drewna, skóry, szkła i metalu. Na inauguracyjną kolekcję składa się

21 elementów: stoły, krzesła, stoliki kawowe, szafki oraz akcesoria – wszystkie wyprodukowane pod czujnym okiem doświadczonych, polskich rzemieślników. W procesie produkcji wykorzystano m.in. słynny marmur karraryjski, 24-karatowe złoto oraz drewno orzecha amerykańskiego; szlachetne materiały pozyskiwano z renomowanych źródeł z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz zasad fair trade. Podczas targów Imm Cologne zaprezentowano dwa nowe elementy kolekcji. Linia stolików kawowych SEXTO zostanie rozszerzona o dwa nowe warianty kamienia – marmury Muhra i Emperador.

- Tworząc inauguracyjną kolekcję pragnęliśmy, by wyróżniały ją solidnie wykonane meble z najwyższej jakości materiałów, a jednocześnie chcieliśmy wydobyć trudny do uchwycenia zestaw ponadczasowych wartości, które można by przekazywać z pokolenia na pokolenie – mówi Grzegorz Zbroszczyk, współzałożyciel Brahman’s Home. – Klasyczna linia projektów i naturalne, najwyższej jakości materiały sprawiają, że naszą kolekcję można śmiało traktować jak inwestycję kapitału. Takie materiały, jak marmur czy złoto, nigdy nie wyjdą z mody.

ekskluzywna premiera marki Brahman’s Home w pałacowych wnętrzach Chateau de Gudanes we Francji (lipiec 2015)

ekskluzywna premiera marki Brahman’s Home w pałacowych wnętrzach Chateau de Gudanes we Francji (lipiec 2015)

ekskluzywna premiera marki Brahman’s Home w pałacowych wnętrzach Chateau de Gudanes we Francji (lipiec 2015)

ekskluzywna premiera marki Brahman’s Home w pałacowych wnętrzach Chateau de Gudanes we Francji (lipiec 2015)

Goście targów mieli unikalną szansę jako pierwsi zobaczyć materiał filmowy zza kulis ekskluzywnej premiery oraz sesji wizerunkowej marki Brahman’s Home, które miały miejsce w lipcu 2015 roku w pałacowych wnętrzach Chateau de Gudanes we Francji. Na pierwszy rzut oka film może przypominać klip making-off z pokazu haute couture. Nic dziwnego – dyrektor kreatywny marki Brahman’s Home – Wojciech Łanecki – podczas projektowania sesji czerpał inspiracje z wysublimowanej estetyki sesji zdjęciowych z magazynów mody.

- Pomysł na kampanię wizerunkową marki Brahman’s Home zaczerpnąłem ze świata luksusowej mody – mówi Wojciech Łanecki, dyrektor kreatywny Brahman’s Home. – Kolekcje haute couture wyrażają prawdziwy szacunek i podziw dla elegancji, jakości materiałów oraz mistrzowskiego rzemiosła. W Brahman’s Home cenimy identyczny kanon wartości.

Więcej informacji na: www.brahmanshome.com

Zdjęcia: Brahmans Home

 

 

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.