wszystkie artykuły z działu >> TARGI
26 stycznia 2016
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

LivingInteriors - prestiżowa promocja branż na IMM Cologne 2016

Dlaczego LivingInteriors przyciąga branżowych graczy?

Wystawa LivingInteriors to wyjątkowa propozycja dla promocji branż i jedno z najważniejszych wydarzeń targów IMM Cologne. W jednym miejscu, w najbardziej prestiżowej hali kolońskich targów, największe światowe marki prezentują koncepcje najnowszych rozwiązań dla wnętrz z segmentów: łazienki, podłogi, tapety i oświetlenie. A wśród wystawców najwięksi: Hansgrohe Axor, Geberit, Keramag, Klafs, VOLA, JEE-O, Grohe, Effegibi, ZEVA, Villeroy & Boch, NEOLITH, HI-MACS, ARTE, FREUND i wiele innych. W tym doborowym towarzystwie wyróżniała się prezentacja jedynej polskiej firmy: Defra na prestiżowym stoisku, o powierzchni 100 mkw, pokazała kolekcje mebli łazienkowych. Do zaprojektowania instalacji kuratorka Katarzyna Świętek zaprosiła architektów z Hanczar Studio.

Targi IMM Cologne, odbywające się w dniach 18-24 stycznia 2016 roku, to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie designu. Wśród tegorocznych wydarzeń najważniejsze były: wystawa LivingInteriors, Instalacja ‘Das Haus’, strefa PURE TALENTS i oferta 1 185 wystawców z 50 krajów, w tym 16 firm z Polski.

Dlaczego LivingInteriors przyciąga uwagę największych branżowych graczy? Bo to na hali 4.2 skupiała się uwaga wielu odwiedzających targi IMM. Jest to ciekawe wydarzenie z kilku powodów:

- Po pierwsze: najważniejsze światowe firmy i ich nowości z segmentów: łazienki, podłogi, tapety i oświetlenie można zobaczyć w jednym miejscu, a dokładnie w jednej hali. Na targach branżowych stoiska tych firm porozrzucane są na przestrzeni całych targów. A przecież dużo łatwiej jest zwrócić uwagę na firmę i produkt jak jest się w towarzystwie najlepszych i do tego w jednej przestrzeni.

- Po drugie: Wystawa była dobrze promowana. Można powiedzieć również, że była wydarzeniem towarzyskim. Umiejscowienie stoisk z branż uzupełniających się w jednej hali targów sprawia, że przez siedem dni można się poznać. Odwiedzający zaglądają na wszystkie stoiska, więc tutaj nawiązać kontakty biznesowe można dużo łatwiej.

- Po trzecie: Kreacje wystawiennicze prezentowały bardzo wyrównany poziom. Jest to bardzo duża zasługa kolońskich targów. Zabudowa, którą oferowały targi była niezwykle elegancka i dawała duże możliwości aranżacji – dobrze widoczne nazwy firm i ciekawe tło dla promocji produktu. I chociaż część firm miała własną zabudowę - to ta proponowana przez targi - pozytywnie wyróżniała się na tle całości.

Spacer po tej hali to była nie tylko duża przyjemność. Bardzo łatwo wychwytywało się dobrze zaprojektowane produkty i nowatorskie rozwiązania technologiczne. LivingInteriors to doskonałe miejsce na promocje firm i prezentacje produktów oraz na budowanie marki.

Wystawa LivingInteriors odbywa się co dwa lata, naprzemiennie z LivingKitchen.

Defra (Polska) LivingInteriors, projekt stoiska: hanczar studio, fot. Urszula Kałużna

Defra (Polska) LivingInteriors, projekt stoiska: hanczar studio, fot. Urszula Kałużna

Villeroy & Boch, zabudowa wykonana przez Targi w Kolonii, fot. Urszula Kałużna

Keramag, zabudowa wykonana przez Targi w Kolonii, fot. Urszula Kałużna

JEE-O, zabudowa wykonana przez Targi w Kolonii, fot. Urszula Kałużna

AXOR, zabudowa: AXOR, fot. Urszula Kałużna

VOLA, zabudowa: KLAFS, fot. Urszula Kałużna

ARTE, zabudowa: ARTE, fot. Urszula Kałużna

PONGS, zabudowa: PONGS, fot. Urszula Kałużna

Empirycznym Pawilonem promował się magazyn FRAME wspólnie ze Stylepark. Do zaprojektowania wizjonerskiej instalacji Redaktor Naczelny FRAME Robert Thiemann zaprosił architektów z holenderskiego studia i29  / Photos Sigurd Kranendonk, courtesy of Kamer 465

________Urszula Kałużna

www.livinginteriors-cologne.com


  

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.