wszystkie artykuły z działu >> TARGI
27 kwietnia 2016
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

DCUBE: 'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016

piękne / prowokacyjne / nieoczekiwane / zaskakaujące / wyrafinowane

[PL]

Stoisko Graff pokazuje jak zaprezentować firmę, żeby zachwycić zarówno profesjonalistów i partnerów z branży, jak i osoby postronne. Jak zaprezentować firmę, by wzbudzić podziw i zachwyt. Jak zaprezentować firmę, żeby pisały o niej Media. Bo - co jest ważne w wystąpieniu obok samego zaistnienia na targach czy zaprezentowania oferty? Ważne jest to, żeby kilka targowych dni rozciągnęło się w czasie do kilku miesięcy. O pomyśle na prezentacje firmy się rozmawia. Budzi ona emocje. Wspomina się po targach rzeczy, które zostają w naszej pamięci najbardziej.

A prezentancja Graff podczas tegorocznej edycji Salone del Mobile w Mediolanie do takich wystąpień należy. Bo Art of the Bath Gallery to emocjonalna podróż, w którą zabiera odwiedzających firma Graff i która na trwałe pozostanie w naszej pamięci.

Autorzy koncepcji stoiska: Davide Oppizzi & Tyl Vergriete we współpracy z DCUBE zaprezentowali produkty Graff na przestrzeni, która jest prawdziwą galerią sztuki. Jej goście są zaproszeni do oglądania, z dzisiejszej perspektywy, klasycznych dzieł sztuki, w których mieszają się: historia, sztuka, symbolika i zmysłowość, przeszłość i teraźniejszość.

'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016 Created by DCUBE / Davide Oppizzi & Tyl Vergriete
photo:
Graff

'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016 Created by DCUBE / Davide Oppizzi & Tyl Vergriete
photo: Graff

'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016 Created by DCUBE / Davide Oppizzi & Tyl Vergriete
photo: Graff

'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016 Created by DCUBE / Davide Oppizzi & Tyl Vergriete
photo: Graff

'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016 Created by DCUBE / Davide Oppizzi & Tyl Vergriete
photo: Graff

 

'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016 Created by DCUBE / Davide Oppizzi & Tyl Vergriete Art Photography: Vincent Calmel

'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016 Created by DCUBE / Davide Oppizzi & Tyl Vergriete Art Photography : Vincent Calmel

'Art of the Bath Gallery' by GRAFF at Salone del Mobile 2016 Created by DCUBE / Davide Oppizzi & Tyl Vergriete Art Photography : Vincent Calmel

Wyroby artystyczne Graff zaprezentowane w Mediolanie łączą i przenikają się z kultowymi dziełami sztuki. Całość koncepcji zbudowanana jest w oparciu o klasyczne obrazy: 'Narodziny Wenus' Botticellego, 'Śmierć Marata' Jacques-Louis David, 'Odaliska' Ingres, 'Ofelia' Johna Everetta Millais i 'Gabrielle d'Estrées' ze Szkoły Fontainebleau. Te ostatnie są zinterpretowane przez Vincenta Calmela, znanego na arenie międzynarodowej fotografa, specjalizującego się zarówno w portretowaniu znanych osobistości, takich jak Monica Bellucci, Jean-Paul Belmondo, Charlotte Gainsbourg, Bertrand Blier etc. jak i reinterpretacji słynnych klasycznych obrazów.

I to zreinterpretowane przez Calmela obrazy klasyków mają bezpośrednio nawiązywać do produktów Graff, ze względu na ich ponadczasowe i estetyczne formy.

Powiązanie marki Graff ze sztuką okazało się bardzo naturalne. Po pierwsze: Produkty amerykańskiej firmy, znanej na całym świecie ze swojej unikalnej wizji i oryginalności projektów, wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Po drugie: Nawiązanie do klasyki podkreśla też długą historie firmy, której początki sięgają 1922 roku.

Architektura stoiska Graff jest poważna i monumentalna jednocześnie. Przestrzenie prezentacyjne jak w galerii prowadzą nas z "pokoju" do "pokoju". Systemy prysznicowe, baterie, natryski i akcesoria połączone są ciekawie w kolorowe i kultowe kompozycje. Efektem są mocne i wyrazistey "obrazy" przedstawiające najistotniejsze elementy z najnowszych kolekcji Graff.

Każdy z zaprezentowanych produktów, na swój sposób, jest bohaterem tej bezcennej "mise en scene", dostosowując się do konkretnej filozofii estetycznej firmy: poszukiwaniu istotności, wolnej od zdobień. Jeśli wartość firmy polega na tworzeniu kształtów i przekształcaniu ich w trendy, Graff jest mistrzem w takich działaniach.

A stoisko Graff: prowokacyjne, nieoczekiwane, zaskakaujące i wyrafinowane podkreśla te wartości w spektakularny sposób.

źródło: GRAFF USA
photo: Graff Faucets

Client ∙ GRAFF USA
Designer ∙ Davide Oppizzi & Tyl Vergriete
Architect ∙ DCUBE www.dcube.ch
Fair ∙ Salone del Mobile

Year ∙ 2016

[EN]

Created by Davide Oppizzi in partnership with D-Cube Design, the GRAFF booth at the International Bathroom Exhibition is a veritable art gallery. Its visitors are invited to see, from a modern angle, classical artworks in which history, art, symbology and sensuality, past and present, mingle.  

GRAFF’s artistic products definitely connect with iconic artworks in Milan. The latter are reinterpreted by Vincent Calmel, an internationally known photographer, specialized in portraying eminent, international personalities such as Monica Bellucci, Jean-Paul Belmondo, Charlotte Gainsbourg, Bertrand Blier etc.

REKLAMA

The display revolves around five pictures: the Birth of Venus by Botticelli, Death of Marat by Jacques-Louis David, La Grand Odalisque by Ingres, Ophelia by John Everett Millais and Gabrielle d'Estrées by the Fontainebleau school. These images have a direct parallel with GRAFF’s design, due to the timeless, aesthetic forms characterizing the company, which, nonetheless, is capable of catering for modern taste as well.

The architecture of GRAFF’s booth is serious and monumental at the same time. Spaces are customized, room-by-room. Shower systems, faucets, showerheads and accessories connect, weaving interesting, colorful and iconic threads. The result is a strong and vibrant “canvas” depicting the most salient items from the latest GRAFF collections.

Each piece proves to be, in its own way, the protagonist of such invaluable “mise en scène”, aligning itself with a specific aesthetic philosophy: the search for essentiality, free of ornamentation. If demonstrating adroitness and bravura for a company coincides with being capable of capturing a shape and turning it into a trend, GRAFF is a master of it.

źródło: GRAFF USA
photo: Graff Faucets

Client ∙ GRAFF USA
Designer ∙ Davide Oppizzi & Tyl Vergriete
Architect ∙ DCUBE www.dcube.ch
Fair ∙ Salone del Mobile
Year ∙ 2016

 

wizytówki

Komentarze:

loading
stoisko bardzo ok, a zdjęcia tego fotografa genialne
skomentowany przez    Joanna    03 maj 2016, 11:27 obserwuj post

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.