Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
08 maja 2016
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Najciekawsze stoiska targów Sawo 2016

Zaprojektowane żeby wyróżnić firmę…
30 Edycja StandOUT. SAWO 2016

28 kwietnia br. zakończyły się w Poznaniu targi SAWO 2016. Międzynarodowe Targi Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO (26-28 kwietnia) stanowią  forum prezentacji najnowszych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz wyposażenia dla służb ratowniczych. Udział w targach wzięło 230 firm z 23 państw - wśród nich polscy i międzynarodowi liderzy branży.

Oczywiście wszędzie tam, gdzie rozmawia się o najnowszych rozwiązaniach w branży, nie może zabraknąć dobrej architektury wystawienniczej. Z przyjemnością prezentujemy najciekawsze realizacje i intersujące rozwiązania wystawiennicze tragów SAWO 2016.

Informujemy że po targach odbywa się StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Partnerem Medialnym 30. Edycji konkursu StandOUT. jest Branżowy Miesięcznik BHP 'Przyjaciel przy Pracy'.

W 30. Edycji konkursu StandOUT. głosujemy na 26 stoisk firm - wystawców targów SAWO 2016. Głosowanie trwa w dniach 9 – 24 maja 2016 r. Exspace zaprasza do wyrażania opinii! Głosować możecie tutaj >> http://exspace.pl/contests/show/135

Do wyglądu stoiska na najważniejszych imprezach wystawienniczych - warto przywiązywać wagę. Design wystawienniczy to jest uniwersalny KOD, dzięki któremu wzrasta rozpoznawalność firmy i oferty produktowej, a co za tym idzie wzmacnia się marka firmy. Targi Sawo 2016 były wyjątkowe. Stoiska były bardzo urozmaicone, a ich kreatywne formy tworzyły zgrane architektoniczne rozwiązania dla prezentacji oferty i marek. Poniżej prezentujemy Wam te, które naszym zdaniem, dobrze komunikują marki, aktualne trendy w branży wystawienniczej i bardzo dobrze prezentują produkt. Jesteśmy ciekawi co o nich sądzicie. Stoiska wszytskich finalistów konkursu StandOUT. SAWO 2016 zamieściclismy w Galerii zdjęć przy artykule.

Spodobał nam się pomysł zaprezentowania produktów CERVA, hurtowego dostawcy środków ochrony indywidualnej. Uwagę przyciągała zdecydowana forma stoiska i architektura, która była stworzona specjalnie dla prezentacji produktu. Manekiny, które prezentowały produkty firmy, schodziły do nas, odwiedzających, ze schodów wbudowanych w boczne ściany. Inne manekiny górowały nad nami – odwiedzającymi stoisko – w ciekawie zaaranżowanej przestrzeni wystawienniczej. Niesamowita dynamika! Każdy element stoiska miał swoje wytłumaczenie. To nie zdarza się często. Każda forma czemuś służyła. Taka architektura to czytelne i bardzo miłe zaproszenie do zapoznania się z ofertą firmy. Duży + dla dobrze zaprojektowanego stoiska i jego autorki Barbary Korpal, specjalisty ds. techniczno-marketingowych firmy CERVA.

 

CERVA Sawo 2016

Chodź, chodź...” - czy nie jest to miłe zaproszenie? Firma Fristads Kansas Poland na targach Sawo 2016 pokazała jak można, wykorzystując imigowe zdjęcia komunikujące kompetencje firmy, zbudować relacje z odwiedzającymi targi. A Fristads Kansas od ponad 170 lat oferuje wybór solidnej odzieży roboczej. Narożnikowa lokalizacja stoiska Fristads Kansas Poland na targach Sawo została bardzo dobrze wykorzystana do zakomunikowania: „kim jesteśmy”. Zewnętrzny ekologiczny i minimalistyczny ‘look’ bardzo dobrze kontrastował z tym, co działo się wewnątrz przestrzeni wystawienniczej. A tutaj było wszystko: oferta produktowa w realu, oferta produktowa na wydrukach i bardzo sugestywne hasła reklamowe, min: „ Nasi klienci to głównie projektanci tych ubrań. Jeżeli czegoś chcą, to dlatego, że jest im to potrzebne”. Jeżeli do tego dodamy pomysł na obsługę stoiska, bardzo przyjazny i ciepły - to robi się naprawdę dobre widowisko. Pracownicy, włączając w to prezesa firmy, a raczej Panią Prezes ;-) , w koszulkach z logo firmy i swoimi imionami byli do dyspozycji dla każdego, kto był zainteresowany produktem. Nie było baru, więc nie było miejsca, gdzie zbierał się tłumek chętnych do poczęstunku. Kolejny duży + dla dobrze zaprojektowanego stoiska przez pracowników firmy Fristads Kansas Poland.

Fristads Kansas Poland Sawo 2016

Kolejne stoisko, które zwróciło naszą uwagę to też projekt autorski wystawcy. Firma KEGEL – BŁAŻUSIAK, wiodący polski producent profesjonalnej odzieży i obuwia do pracy oraz pokrowców i akcesoriów samochodowych, oprócz produktów standardowych w bardzo ciekawy sposób zaprezentował najnowszą kolekcje „111”. Nazwa kolekcji nie jest przypadkowa: syn jednego z współwłaściciel firmy Taddy Błażusiak jest prawdziwą offroadową legendą i może pochwalić się aż sześcioma tytułami Mistrza Świata w SuperEnduro, pięcioma w AMA Endurocrossie, pięcioma zwycięstwami w Red Bull Hare Scramble oraz czterema złotymi medalami na Igrzyskach Sportów Ekstremalnych X-Games. W roku 2014 - Taddy Błażusiak - specjalista od offroadu wystartował i zwyciężył podczas pierwszej edycji największych zawodów hard enduro w Polsce – Red Bull 111 Megawatt. I mamy piękne wytłumaczenie na nazwę najnowszej kolekcji KEGEL – BŁAŻUSIAK: '111'.

KEGEL – BŁAŻUSIAK Sawo 2016

Z jednej strony monumentalność i powaga, a z drugiej lekkość i przyjazność. Tak na targach Sawo 2016 zaprezentowała się firma Lemigo, producent szerokiej gamy obuwia tekstylnego, a przede wszystkim kaloszy, śniegowców, profesjonalnego obuwia myśliwskiego i wędkarskiego oraz specjalistycznego obuwia ochronnego i roboczego z tworzywa PCV i EVA. Każdy element architektury stoiska nawiązywał do produktów firmy. Wielkie wydruki produktowe uzupełnione wyłaniającymi się ze ścian trójwymiarowymi elementami robiły wrażenie na każdym, kto przechodził obok. Dobrze wymyślona komunikacja sprawiła, że przestrzeń wystawiennicza wydawała się dużo większa niż była w rzeczywistości. A zaskakujące i dowcipne aranżacje prezentacji produktu - zapraszały do zapoznania sie z ofertą firmy.

Lemigo Sawo 2016

Nieczęsto widujemy na targach realizacje zbudowane na emocjach. A stoisko słowackiej firmy Artra na Sawo 2016 zbudowane było właśnie na emocjach. Kontrast miedzy architekturą, która bardziej pasowałaby do... biżuterii, a prezentowanymi produktami – obuwiem roboczym - to wyjątkowe rozwiązanie architektoniczne. Wysokie błyszczące ściany, podświetlenia, jeden długi podest i dużo wolnego miejsca. Niektórych może zdziwić takie podejście: firma przyjeżdża aż ze Słowacji, żeby zaprezentować, no właśnie co? Artra w Poznaniu zaprezentowała się jako silna, stabilna marka i bardzo dobry partner biznesowy. Nie wiemy nic o tej firmie – ale patrząc na prezentację Artra na Sawo – takie odnieśliśmy wrażenie. Co sądzicie o takiej prezentacji produktu?

Artra Sawo 2016

Minimalizm broni się zawsze, więc nie mogliśmy nie zauważyć stoiska firmy VW Footwear. Czeska firma VW Footwear to kolejny przykład jak w elegancki sposób zaprezentować produkt – w tym przypadku obuwie robocze. To stoisko jest warte zapamiętania. Monochromatyczne, eleganckie, z bardzo dobrą grafiką i dobrze zaprojektowanymi prezenterami dla produktu. Narożnikowe,blokowe duże litery - znak firmowy VW – sprawiły, że całość miała bardzo elegancki charakter. Na tym tle bardzo dobrze wyglądały drewniane hokery. Wszystko tutaj było przemyślane od początku do końca. A to przecież w założeniu są tylko dwie narożnikowe ściany.

VW Footwear Sawo 2016

TIAJO z Portugali i ROCK z Węgier. Stoiska tych firm też zwróciły naszą uwagę, bo tutaj jest podobnie jak w przypadku firmy Artra: firmy przyjeżdżają z daleka, żeby promować bardziej… swoje marki niz dosłwne produkty. Takie podejście do prezentacji na targach zawsze robi na nas wrażenie.

TIAJO Sawo 2016

ROCK Sawo 2016

Stoisko firmy Thermopatch Polska - zajmującej się znakowaniem tkanin, prasami transferowymi, systemami personalizacji, emblematami, transferami i etykietami - to dobry przykład na to jak ważny jest pomysł na aranżacje przestrzeni wystawienniczej. Tutaj widać, że niewiele potrzeba, żeby się dobrze zaprezentować na targach. Wystarczy delikatny skos ściany zaplecza i fryz biegnący po ukosie przez całą długość stoiska. Bardzo podobał nam się sposób przesłonięcia przestrzeni do rozmów. Transparentność materiału dodatkowo zachęcała, żeby zajrzeć do wnętrza, gdzie na ścianach była ekspozycja produktu. 

Thermopatch Polska Sawo 2016

Ciekawą i mądrą architekturę wystawienniczą zaprezentowała firma UVEX - niemiecki producent akcesoriów ochronnych w tym: kasków rowerowych, gogli, okularów, kasków narciarskich oraz butów. Dynamiczna forma przestrzennego elementu umieszczonego w centralnej części stoiska, powtórzenie tej formy w grafice ścian, ścianki ekspozycyjne, dominujący biały kolor oraz wysoki poziom wykończenia - wszystkie elementy architektoniczne złożyły się na jedną, zdecydowaną i bardzo elegancka formę prezentacji marki UVEX. Z przyjemnością zatrzymaliśmy się przy tym stoisku podziwiając konsekwencje w zamyśle projektanta.

UVEX Sawo 2016

Zauroczyła nas ekspozycja firmy OGNIOCHRON - największego i najstarszego producenta sprzętu gaśniczego w Polsce. Światło jest ważnym elementem każdego stoiska. Tutaj zostało ono bardzo dobrze wykorzystane. Podświetlone kasetony w ścianie, ich dynamiczna forma i kontrastowe kolory były bardzo dobrym tłem dla eskpozycji. Jak wygląda gaśnica - każdy wie. Na tym stoisku zyskiwała ona dodatkową jakość. Zobaczyliśmy, że gaśnica może być też elementem dekoracyjnym wnętrza, a nie tylko czymś co się upycha po kątach.

OGNIOCHRON Sawo 2016

Na koniec zostawiliśmy dwa stoiska producentów rękawic ochronnych. Dynamiczne formy prezentacji produktu - tych dwóch różnych w charakterze stoisk - działały jak grafika ścian ciekawie komunikując produkt.

JS Gloves Sawo 2016

Urgent Sawo 2016

opracowala: Urszula Kałużna

 

 

Zapraszamy do głosowania na 26 stoisk firm - wystawców targów SAWO 2016. 30. Edycja konkursu StandOUT. SAWO 2016. Głosowanie trwa w dniach 9 – 23 maja 2016 r. Konkurs zamieszczony jest w aplikacji Konkursy na Exspace.

Międzynarodowe Targi Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO 26 - 28 kwietnia 2016
Kolejna edycja: 2018 rok

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.