Reklama

wszystkie artykuły z działu >> FIRMY
23 września 2016
wszystkie artykuły z działu >> FIRMY

'Claudia & Automechanika' - tak włoska firma Breda Lorett prezentowała się na targach Automechanika 2016 Frankfurt

Ach! Te wymyślne strefy do spotkań...

Największe targi na świecie to piękne stoiska. A na zakończonych 17 września we Frankfurcie targach Automechanika - największych i najważniejszych na świecie targach techniki motoryzacyjnej – było w czym wybuierać. Wystawiało się ponad 4.800 wystawców z całego świata, wśród których zaprezentowało się 160 firm z Polski.

Firmy na targach prześciagają się nie tylko realizując kolejne architektoniczne perełki, prześcigają się w zaskakujących prezentacjach produktów czy tworzeniem coraz bardziej wymyślnych stref do spotkań. Holograficzne obrazy, przezroczyste modele w skali 1:1 czy samochody zjeżdżające z pionowej ściany… to tylko kilka z setek podpatrzonych atrakcji na targach Automechanika 2016 Frankfurt. Będziemy o nich pisać w kolejnych Artykułach.

Ach! Te wymyślne strefy do spotkań... Pewnie powoli przyjdzie nam zapominać o zwykłych stolikach bezładnie postawionych w przestrzeni stoiska. Dzisiaj firmy zapraszają swoich gości do przytulnie urządzonych kawiarenek, do siadania przy barach, często długich jak całe stoiska i ważniejszych od samej ekspozycji, ulokowanej gdzieś za nimi. Coraz więcej firm przestrzeń stoiska przeznacza w całości na miejsca spotkania.

Na targach Automechanika 2016 pokazowo trend ten zaprezentowała włoska firma Breda Lorett. Nie, to nie jest stoisko projektanta mody czy producenta książek albo telefonów komórkowych. To jest stoisko firmy działającej już od ponad 50 lat... w branży samochodowej. To stoisko czołowego producenta mechanicznych elementów motoryzacyjnych, który dostarcza na rynek średnio 1,5 miliona części zamiennych rocznie, które znajdują zastosowanie aż w 90% samochodów produkcji europejskiej.

Hasło firmy Breda Lorett ‘We take care of the details’ zostało wspaniale odzwierciedlone również w idei stoiska. Projektantom ekspozycji Breda Lorett udało się uchwycić duszę Włoch gdzie – poważne biznesowe rozmowy - prowadzone są tak po prostu siedząc wokół stołu z przyjaciółmi i ciesząc się dobrym posiłkiem w miłej atmosferze.

Każdy element ekspozycji począwszy od całego założenia przez meble i oświetlenie po grafikę ścian jest bardzo przemyślany. Stoisko Breda Lorett to efekt konsekwentnie budowanego wizerunku firmy. To nie tak, że projektant wymyślił sobie zielone stoisko z kanapami i dziewczyną na wydrukach. Claudia – dziewczyna, którą widzimy na wielkoformatowych wydrukach tylnej ściany - to nie postać stworzona na potrzeby targów Automechanika. Claudia jest główną bohaterką filmów korporacyjnych dostępnych na YouTube Breda Lorett Channel. Każdy kto zna firmę lub produkty Breda Lorett zna również Claudię ;-)

Obejrzyjcie czwarty odcinek serii Breda Lorett Channel - 'Claudia & Automechanika' - przygotowany specjalnie na targi Automechanika. Claudia zastanawia się, co zabrać na targi do Frankfurcie, żeby Breda Lorett jak najszerzej przedstawiła wszystkie nowe produkty. W tym filmie Clauda wyjaśnia internautom najważniejsze wartości firmy, których odwiedzający będą mogli doświadczyć w przestrzeni wystawienniczej Breda Lorett we Frankfurcie, takich między innymi jak: jakość, profesjonalizm czy dbałość o środowisko pracy.

Episodio 4 Español: Claudia & Automechanika

Tutaj możecie zobaczyc trzeci z koleu firm : 'Puntata 3 italiano: Claudia & La Comunicazione Totale' [VIDEO]

Stoisko Breda Lorett na targach Automechanika we Frankfurcie to doskonale zbudowana komunikacja marki. A co Wy o nim myślicie?

photo: Exspace

-------------

o Breda Lorett

Breda Lorett to włoska firma działająca w branży samochodowej już od ponad 50 lat. Jako czołowy producent mechanicznych elementów motoryzacyjnych, dostarcza na rynek średnio 1,5 miliona części zamiennych rocznie, które znajdują zastosowanie aż w 90% samochodów produkcji europejskiej. W procesie produkcji istotne znaczenie mają nawet najdrobniejsze szczegóły, co przekłada się na jakość, innowacyjność, ale też nieustanny rozwój i ciągłe udoskonalanie. Z tego też względu wyroby firmy po zainstalowaniu są wytrzymałe i niezawodne, zapewniając bezpieczeństwo. W polityce firmy mieści się nie tylko produkcja, na którą składa się planowanie, budowa i dystrybucja części zamiennych, ale też usługi przed- i posprzedażowe. Ponadto, części samochodowe Breda Lorett są sprawdzane i testowane przez wyspecjalizowanych pracowników firmy i posiadają dwuletnią gwarancję.

www.lorett.com

wizytówki

Komentarze:

loading
genialne
skomentowany przez    Anka    24 październik 2016, 12:07 obserwuj post

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.