Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
24 września 2016
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Szybka i fantastyczna podróż marki Champion na targach Automechanika 2016 Frankfurt

Jesteście gotowi wybrać się w tę podróż z nami?

Stoisko firmy Wolf Oil Corporation i marki Champion na targach Automechanika 2016 we Frankfurcie nie miało sobie równych. Ba! Było najbardziej intrygujące i najbardziej zaskakujące ze wszystkich jakie widzieliśmy na tych targach.

Na zakończonych 17 września br. targach Automechanika 2016 we Frankfurcie, największych i najważniejszych na świecie targach techniki motoryzacyjnej, prezentowały się największe światowe marki. Firmy prześcigały się realizując kolejne architektoniczne perełki. Tym bardziej spektakularny jest fakt, że wśród ponad 4800 stoisk (wśród których było 160 firm z Polski) jedno było… po prostu najładniejsze. Brzmi banalnie, wiem. Na szybko rozwijającym się i coraz bardziej konkurencyjnym rynku części motoryzacyjnych nie jest łatwo się wyróżnić. Projektantom stoiska Champion zdecydowanie się to udało. Architektoniczne zabawy z różnymi formami miały za zadanie zilustrować wizualnie światu nowe oblicze marki Champion, ewoluującej z firmy sprzedającej towary w firmę sprzedającą markę z wizją.

Stoisko firmy Champion na Automechanika 2016 to… przygoda pełna wrażeń! Różnych wrażeń. Minimalizm i barok w jednym miejscu. Formy amorficzne i nieskończenie proste. Jakby tego było za mało, kontrastujące ze sobą przestrzenie i kształty podkreślone były zdecydowanymi kolorami: biel, czerwień i czerń. Myślę, że nie tylko my zadziwialiśmy się obchodząc stoisko z każdej stromy – niedowierzając, że to jest cały czas jedno stoisko. Bo… z każdej stronywyglądało ono inaczej. Jakbyśmy znajdowali się w zupełnie innych światach. Przestrzeń została zaprojektowana w taki sposób, aby goście poczuli się jak w podróży przez wybór produktów i usług. Na stoisku obrócz oferty Champion zaprezentowano historię partnerów firmy z całego świata, którzy odnieśli sukces dzięki kampaniom promocyjnym prowadzonym przez firmę Champion.

 

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt /  photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt /  photo Champion

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Wolf Oil Corporation, Champion / Automechanika 2016 Frankfurt / photo Exspace

Spójność, z jaką Champion buduje swoją markę jest imponująca. A wiecie co jest w tym najbardziej zaskakujące? To jest bardzo młoda marka. Pierwszy raz pojawiła się na targach Automechanika we Frankfurcie w roku 2012. Od tego czasu… no cóż. Widzicie sami.

Minione lata były latami niezwykłej podróży dla marki Champion. Realizowano przedsięwzięcia, nawiązywano ważne kontakty. Ta marka nie należy do takich, które unikają stawiania czoła wyzwaniom. Yves Decat, Digital & Communication Manager, wyjaśnia tę kwestię w rozmowie, którą polecamy >>>

Wiecej informacji o marce i prodouktach Champion znajdziecie na stronie: www.championlubes.com/PL_PL

Photo: Exspace.pl, Champion

--------------------

Targi Automechanika we Frankfurcie nad Menem, które w tym roku odbywałay się w dniach 13-17 wrzesnia,  to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży automotive na świecie. Nigdzie indziej nie spotyka się tak szerokiego przekroju firm działających w motoryzacji. Wystawcy prezentowali swoją ofertę w 6-ciu grupach tematycznych: Parts & Components - części zamienne, Electronics & Systems – systemy elektroniczne i elektryczne, Repair & Maintenance - wyposażenie warsztatów samochodowych, Accessories & Tuning - akcesoria samochodowe, tuning, IT & Management - oprogramowanie komputerowe dla branży motoryzacyjnej, Service Station & Car Wash - wyposażenie stacji obsługi, stacji benzynowych i myjni. Dla producentów  części do samochodów ciężarowych przygotowany jest  specjalny program Truck Competence.

Kolejna edycja Automechanika Frankfurt: 11.09.2018 - 15.09.2018

 

wizytówki

Komentarze:

loading
widziałem to stoisko, ale nie 'doszło do mnie' że to jedna i ta sama ciągle firma, nieźle. Zapamiętałem to ażurowe miejsce do rozmów, zrobiło na mnie on wrażenie.
skomentowany przez    staszek    01 październik 2016, 11:47 obserwuj post
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.