wszystkie artykuły z działu >> FIRMY
10 grudnia 2016
wszystkie artykuły z działu >> FIRMY

IKEA na Dubai Design Week świętuje 25-lecie obecności w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Retrospektywną wystawa "life@home: 25 years in UAE"

W roku 2016 IKEA świętuje 25-lecie obecności IKEA w UAE (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Z tej okazji szwedzka marka przygotowała retrospektywną wystawę life@home: 25 years in UAE na Dubai Design Week, najważniejszym wydarzeniu poświęconym wzornictwu w UAE, które odbywało się w dniach 24-29 października w Dubaju.

Scenografia wystawy której kluczem jest hasło DOM składa się z kilku przestrzennych form - pokoi, z których każdy urządzony jest inaczej. W centrum ekspozycji znajduje się dwupoziomowa ortogonalna forma. Wieloaspektowa wystawa IKEA life@home: 25 years in UAE zaprezentowana została wewnątrz ogromnej przestrzeni jednego z budynków w dzielnicy D3 Dubaju jako otwarta przestrzeń

DOM dla IKEA to nie jest tylko miejsce, to jest uczucie. Każdy produkt IKEA ma swoją historię do opowiedzenia. I jak każda dobra historia zaczyna się od wielkiej idei, w przypadku IKEA ta idea to: „uczynić lepszym codzienne życie w domu”. Zgdonie z ta zasadą każdego roku IKEA odwiedza tysiące domów, aby dowiedzieć się więcej o potrzebach i marzeniach ludzi. To punkt wyjścia dla każdego nowego produktu. A dobry projekt wg IKEA to połączenie formy, funkcji, jakości i trwałości. I wszystko to oczywiście w przystępnej cenie.

Wystawa life@home: 25 years in UAE przypomina też światową podróż IKEA po całym świecie, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ćwierćwiecze obecności w UAE. Spacerując po przeszłości, patrzymy wstecz na historię IKEA - gdzie to wszystko się zaczęło 73 lat temu.

 

 

Design wystawienniczy, jak chyba żadna inna dziedzina wzornictwa, od ‘prawie zawsze’ jest międzynarodowy. Nie ważne skąd pochodzi wystawca - formy są spójne lub podobne. Spójrzcie na prezentowaną powyżej wystawę IKEA podczas Dubai Design Week 2016. Ileż to my widzieliśmy stoisk zbudowanych w podobnym stylu i z tego samego materiału. Każde w mniej lub bardziej innej aranżacji, ale hasło przewodnie DOM będące główną IDEĄ ekspozycji - jest kluczem dla wielu z nich. To stoisko pokazuje, że design wystawienniczy nie ma granic.

Photo IKEA

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.