wszystkie artykuły z działu >> TARGI
11 stycznia 2017
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Strefa trendów „Theme Park” to przystanek obowiązkowy na targach Heimtextil!

Fascynująca i zmysłowa podróż z trendami na sezon 2017/2018

13 stycznia br. zakończyły się we Frankfurcie targi Heimtextil 2017, największe na świecie targi tekstyliów do wyposażenia wnętrz i obiektów oraz targi, które otwierają sezon imprez w branży wystroju wnętrz na świecie.

Dla wielu wystawców obecność na tych wiodących na świecie międzynarodowych targach branżowych ma duży wpływ na ich sukces w nadchodzącym sezonie – nie tylko dzięki zebranym na targach zamówieniom oraz możliwości nawiązania nowych kontaktów oraz podtrzymania już istniejących relacji z klientami, ale także inspiracjom, dzięki którym powstaną własne, zupełnie nowe koncepcje. Wystawiające swoje produkty firmy skorzystają z wieloletnich doświadczeń i pozytywnego wizerunku imprezy, która każdego roku przyciąga do Frankfurtu najważniejszych graczy oraz osoby decyzyjne w tej branży z całego świata. Wśród ponad 2.800 wystawców Heimtextil 2017 zaprezentowało się 40 firm z Polski.

StandOUT. Heimtextil 2017 - konkurs na najciekawsze polskie stoiska targów Heimtextil 2017

Wydarzeniem którego nie można pominąć podczas Heimtextil jest strefa trendów „Theme Park”. W roku 2017 koncepcja „Theme Park”, która w zeszłym roku zakończyła się dużym sukcesem, została zrealizowana przez Carlin International - najstarszą na świecie agencję specjalizującą się w trendach.

Na targach Heimtextil 2017 strefa trendów „Theme Park” pojawiła się po raz trzeci z rzędu. Eksperci z francuskiej agencji do spraw trendów Carlin International pod kierownictwem firmy Exalis zaprezentowali w trakcie targów Heimtextil 2017 trendy na sezon 2017/2018.

Theme Park Heimtextil 2017, source - Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

Theme Park Heimtextil 2017 photo © Exspace

Theme Park Heimtextil 2017 photo © Exspace

Theme Park Heimtextil 2017, source - Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

Koncepcję „Theme Park”, prezentującą kierunki w wykorzystaniu trendów we wzornictwie, cenią sobie przybywający na tę imprezę eksperci, którzy odwiedzają ten punkt jako pierwszy na mapie frankfurckich targów. Strefa inspiracji znajdowała się w położonej centralnie hali 6.0, którą na czas targów wypełniają tekstylia wystawców, których produkty można zamówić od razu na miejscu.

Tegoroczne motto „Explorations” zabrało odwiedzających w fascynującą i zmysłową podróż, budząc w nich na nowo ducha odkrywcy, zwiedzającego strefę „Theme Park”, w której czekało na nich bogactwo innowacyjnych materiałów, faktur i wzorów, zachęcających do spojrzenia na Heimtextil świeżym okiem.

Theme Park Heimtextil 2017, source - Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

Theme Park Heimtextil 2017, source - Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

Theme Park Heimtextil 2017 photo © Exspace

Theme Park Heimtextil 2017 photo © Exspace

Theme Park Heimtextil 2017 photo © Exspace

Theme Park Heimtextil 2017, source - Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

Theme Park Heimtextil 2017 photo © Exspace

W  roku 2016 podczas Heimtextil 2016 strefa trendów Theme Park poświęcona była Well-being 4.0 – czyli dobremu samopoczuciu. Za pomysł i realizację oraz opracowanie towarzyszącego „Theme Park” katalogu i nowej strony internetowej odpowiedzialna była amerykańska grupa WGSN, zajmująca się opracowaniem nadchodzących trendów.

Theme Park Heimtextil 2016 photo © Exspace

Theme Park Heimtextil 2016 photo © Exspace

photos © Exspace, Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.