wszystkie artykuły z działu >> FIRMY
20 lutego 2017
wszystkie artykuły z działu >> FIRMY

Dekornik kreuje trendy w pokojach dzieciaków!

Przedsiębiorczy duet nieźle nadekorował!

Biznes bez inwestora i bez kredytów. Rodzimy, zbudowany w Warszawie cegiełka po cegiełce na kreatywnym potencjale jej twórców i idealnej obsłudze klienta. Mowa o Dekorniku, który od 7 lat współtworzy w Polsce rynek dekoracji ściennych. Od dwóch lat kreuje trendy w pokojach dzieciaków. Historia marki może być inspiracją nie tylko dla startupów, a będzie cenna dla każdego z nas, bo to opowieść o dobrych relacjach i dążeniu do ciągłego rozwoju.

DEKORNIK TO NAKLEJKI. Takie jest pierwsze skojarzenie z marką, jakie przychodzi do głowy każdemu, kto pasjonuje się aranżacją wnętrz - czy to profesjonalnie, czy hobbystycznie. Dekornik od siedmiu lat dekoruje mieszkania, biura, sklepy i od 2015 roku z największym oddaniem - pokoje dziecięce. Dekornik to sklep internetowy www.dekornik.pl i pracownia w centrum Warszawy, w której produkowane są wszystkie produkty marki i do której zapraszani są blogerzy, prasa i oczywiście klienci. Bo rozmowa o dziecięcych marzeniach i radościach to podstawa.

Dekornik to przede wszystkim profesjonaliści - graficy, drukarze, specjaliści od komunikacji, marketingu i sprzedaży. Twórcami marki są Kasia Bachor Rostkowska i Maciek Walczak - para w biznesie i w życiu. W swojej warszawskiej pracowni kierują siedmioosobowym zespołem i współtworzą produkty najwyższej jakości, a przy tym - jeśli chodzi o wzornictwo - takie, które wpisują się w trendy i oczekiwania odbiorców.

Każdy produkt, który pojawia się w sklepie dekornik.pl, jest od A do Z tworzony w dekornikowej pracowni, testowany i sprawdzany tutaj, by zagwarantować najwyższą jakość. Jeśli dany design nie zgadza się z misją Dekornika w 100%, nie jest wprowadzany, nawet gdy jest pewność, że się sprzeda. Dzięki temu, że w firma posiada kontrolę nad całym procesem powstawania produktu - od zaprojektowania, poprzez testy prototypów, po produkcję, sprzedaż i kontakt z klientem -  projekty ulepszane są na bieżąco, optymalizowane pod kątem jakości, rozwiązań i stylistyki. Nie produkuje się tu na zapas, a reaguje na bieżące zamówienia, na bieżące pomysły klientów - i najważniejsze na indywidualne, pojedyncze zamówienia - do jedynego pokoiku, jedynego dziecka.

Zrezygnowali ze współprac z wielkimi firmami i z dużych zleceń  komercyjnych na rzecz indywidualnych „malutkich” projektów dla… dzieci i mam. Dzięki czemu 2016 był zdecydowanie ich rokiem! Stworzyli odpowiedź na realny problem związany z aranżacją pokoików dziecięcych: Jak zrobić pokój, który będzie wyglądał jak z Pinteresta czy Marie Claire Enfants, nie kierując się do skandynawskich czy francuskich sklepów?

My proponujemy coś, co nie odstaje, a nawet czasem przewyższa tamten design a jest miejscowe. Cena jest polska - nie francuska, a przy tym jakość obsługi jest lepsza niż wtedy, gdy zamawiamy towar z zagranicznego sklepu. U nas mama ma pewność, że zostanie przyjęta nawet nie jak w sklepie, ale ja w domu. Nie kupi bubla. Ma spokój, że wydaje pieniądze, lokuje bezpiecznie - odpowiada Kasia Bachor Rostkowska.

To jedna z pierwszych w Polsce firm (dokładnie trzecia), która zaczęła tworzyć naklejki ścienne. Jako pierwsi w Polsce wprowadzili - dziś już bardzo powszechne - naklejki w postaci cytatów. Inspirowali i inspirują nadal. Dzięki kreatywnemu podejściu do biznesu Kasi Rostkowskiej i jej szybkiej reakcji na trendy, marka rozwija się i od nowego roku planuje wejście na rynki zagraniczne.

Produkty Dekornika zostały wyróżnione i docenione w prestiżowych konkursach organizowanych w branży dziecięcej, m.in: Superprodukt 2015, Nagroda KidZone, Kids+Jungen, Wybór Rodziców, Lider Jakości.

Photos: Dekornik

O Dekorniku:

Dziś, kiedy mówimy Dekornik, na myśl przychodzą nam przede wszystkim naklejane mapy ścienne i naklejki-zwierzaki, które dekorują pokoje najmłodszych. To flagowe produkty jakie powstają w dekornikowej pracowni od 2015 roku, kiedy to marka mocno skupiła się na ofercie dla dzieci. Wcześniej, czyli od założenia firmy w 2010, Dekornik produkował naklejki i tapety o szerokim zastosowaniu – a więc nie tylko do mieszkań, ale również biur, sklepów i korporacji. Jednak to Królik Harry, Sarenka Lucy oraz wspomniane już mapy okazały się najważniejszymi produktami w historii marki Dekornik. Każdego dnia do pracowni przychodzą maile od klientów ze zdjęciami dziecięcych pokoików, w których jest dekornikowa naklejka. Dekornik został także wyróżniony i doceniony w prestiżowych konkursach organizowanych w branży dziecięcej, m.in: Superprodukt 2015, Nagroda KidZone, Kids+Jungen, Wybór Rodziców, Lider Jakości 2016. 

Rok 2017 jest kolejnym przełomem w historii Dekornika. Po pierwsze, w ofercie pojawiła się KasiMata – pierwszy projekt, który nie jest naklejką – a raczej uzupełnieniem historii, którą przez dwa lata “opowiadały” naklejki Dekornika. Po drugie, Dekornik wkracza na rynki zagraniczne, co również wpływa na wyznaczenie kolejnych kierunków rozwoju marki i samych produktów.

Więcej informacji na: www.dekornik.pl

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.