Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
20 kwietnia 2017
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Raport: Polskie firmy na EuroShop 2017

Cieszymy się, że w jednym miejscu możemy Wam prezentować aż 52 polskich wystawców EuroShop 2017

Komunikacja przez emocje. Gdzie w centrum zainteresowania jest człowiek. Takie były najciekawsze prezentacje na zakończonych 9 marca br. EuroShop 2017 - największych targach w Europie prezentujących firmy z branży retail, store design, lighting, visual merchandisingu, expo & event marketing, pop marketing…  Wśród 2 368 wystawców było 81 firm z Polski.

28 marca poznaliśmy Laureatów 41. Edycji StandOUT. EuroShop 2017 – konkursu na stoiska, które poprawiają standardy w branży wystawienniczej – promującego wybrane polskie firmy uczestniczące w EuroShop 2017. Zapraszamy rownież do odwiedzenia wzytskich finalistó do StandOUT. EuroShop 2017

Wyjątkowa i imponująca prezentacja marki jest dzisiaj ważniejsza niż kiedykolwiek. Liczy się pierwsze wrażenie! Jest wiele sposobów budowania tej komunikacji. Doskonałym miejscem są Targi, oczywiście jeżeli traktuje się Targi nie tylko jako miejsce gdzie można się po prostu zaprezentować. Targi to jeden z etapów budowania komunikacji z klientem, nie ograniczający się jedynie do prezentacji w czasie trwania wydarzenia. To zaczyna się długo przed i będzie trwać jeszcze długo po.

Zabudowa ‘oldfashion’ z płyt drewnianych czy nudna aranżacja nie tworzy odpowiedniej atmosfery dla budowania pozytywnego odbioru. To główny powód, dla którego ważne jest, aby inwestować w imponującą wizualną prezentacje marki. Znikające ściany, wejście do wnętrza przesłonięte padającym deszczem, malarstwo iluzyjne, które sprawia, że przenosimy się na uliczki Amsterdamu, pokój VIP w kształcie szklanego box’u - wbijający się w wielkie, pięciometrowe akwarium, lornetki przez które można zajrzeć do wnętrza przestrzeni stoiska czy po prostu przyjazna atmosfera zbudowana wielkim stołem, pysznym poczęstunkiem i miłą obsługą.

Najlepszy projekt to dużo za mało, żeby budzić emocje. To jeden z głównych powodów, dla których warto budować wizerunek w oparciu o IDEE, lekkość, elastyczność, nowoczesne materiały i nowoczesne formy prezentacji multimedialnych... czasami wystarczy po prostu pusta przestrzeń, jakże często ostatnio spotykana na dobrze zaprojektowanych stoiskach. Wiele zabiegów składa się na tworzenie imponującego doświadczenia marki. Wybór należy do Ciebie. Wszystko jest możliwe!

Odbywające się co trzy lata targi EuroShop to kopalnia inspiracji. Tu tutaj szukają kontaktów biznesowych najwieksze światowe firmy, które dbają o wizerunek największych światowych marek. Zobaczcie jak zaprezentowały się polskie firmy.

BWS Expo

Meliński Minuth

Public Adrress

Triss, więcej informacji >>>

IGLOO, więcej informacji >>>

 

IMPERIAL, więcej informacji >>>

EMONO, więcej informacji >>>

abm

ad system

Allmax, więcej informacji >>>

InterMrak Group

MAGO, więcej informacji >>>

Spectrum LED, więcej informacji >>>

SMART DESIGN EXPO, więcej informacji >>>

Astrini Design

ATIS

ms design

sescom

Stoiska 52 polskich wystawców zamieściliśmy w galerii przy Artykule. Miłego oglądania!

© Exspace

 Photos: Exspace

POLECAMY:

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.