Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
21 kwietnia 2017
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Raport: Najciekawsze stoiska targów EuroShop 2017

Bo najlepszy nawet projekt to dużo za mało, żeby budzić emocje

Komunikacja przez emocje. Gdzie w centrum zainteresowania jest człowiek. Takie były najciekawsze prezentacje na zakończonych 9 marca br. EuroShop 2017 - największych targach w Europie prezentujących firmy z branży retail, store design, lighting, visual merchandisingu, expo & event marketing, pop marketing…  Wśród 2 368 wystawców było 81 firm z Polski.

Wyjątkowa i imponująca prezentacja marki jest dzisiaj ważniejsza niż kiedykolwiek. Liczy się pierwsze wrażenie! Jest wiele sposobów budowania tej komunikacji. Doskonałym miejscem są Targi, oczywiście jeżeli traktuje się Targi nie tylko jako miejsce gdzie można się po prostu zaprezentować. Targi to jeden z etapów budowania komunikacji z klientem, nie ograniczający się jedynie do prezentacji w czasie trwania wydarzenia. To zaczyna się długo przed i będzie trwać jeszcze długo po.

Zabudowa ‘oldfashion’ z płyt drewnianych czy nudna aranżacja nie tworzy odpowiedniej atmosfery dla budowania pozytywnego odbioru. To główny powód, dla którego ważne jest, aby inwestować w imponującą wizualną prezentacje marki. Znikające ściany, wejście do wnętrza przesłonięte padającym deszczem, malarstwo iluzyjne, które sprawia, że przenosimy się na uliczki Amsterdamu, pokój VIP w kształcie szklanego box’u - wbijający się w wielkie, pięciometrowe akwarium, lornetki przez które można zajrzeć do wnętrza przestrzeni stoiska czy po prostu przyjazna atmosfera zbudowana wielkim stołem, pysznym poczęstunkiem i miłą obsługą.

Najlepszy projekt to dużo za mało, żeby budzić emocje. To jeden z głównych powodów, dla których warto budować wizerunek w oparciu o IDEE, lekkość, elastyczność, nowoczesne materiały i nowoczesne formy prezentacji multimedialnych... czasami wystarczy po prostu pusta przestrzeń, jakże często ostatnio spotykana na dobrze zaprojektowanych stoiskach. Wiele zabiegów składa się na tworzenie imponującego doświadczenia marki. Wybór należy do Ciebie. Wszystko jest możliwe!

Odbywające się co trzy lata targi EuroShop to kopalnia inspiracji. Tu tutaj szukają kontaktów biznesowych najwieksze światowe firmy, które dbają o wizerunek największych światowych marek. Zobaczcie najciekwsze realizacje targów EuroShop 2017.

Serafini

GENESIS MANNEQUINS

D'ART DESIGN GRUPPE - Lost At The Mirror

Tarkett

SPECTRUM LED

Całość musi mieć w sobie opowieść. Idea koncepcji stoiska była przede wszystkim skoncentrowana na podświetleniu żywności, dlatego mój projekt całości stoiska był kompromisem pomiędzy tradycją art. fashion Dusseldorf, a decyzją klienta SPECTRUM LED, któremu zależało na prezentacji ich opraw dedykowanych oświetleniu żywności. Punktem wyjścia dla  koncepcji prezentacji SPECTRUM LED na Euroshop był ‘dresses food’, z podkreśleniem prędkości światła, czyli głównej mojej instalacji stoiska, a mianowicie manekina, który swoim strojem nawiązywał do tancerki Josephine Baker. Ubrany był w spódniczkę z bananów, którą ręcznie wykonałam jak również stanik z liści kapusty oraz liści pietruszki. - mówi projektantka Daria Wawrzkiewicz.

MINDTROOPPERT

Kohlhaas Messebau

 Studio Dega

VAN STRAATEN - spacer uliczkami Amsterdamu

 

VAN HAGEN

MAGO, Polska

FLOS

EFFEBI

 Wall Surface

IDW Scandinavia A/S

ELDEE

FORMATDISPLAY

Więcej ciekawych realizacji wystawienniczych zamieściliśmy w galerii przy Artykule. Miłego oglądania!

© Exspace

 Photos: Exspace

POLECAMY:

 

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.