Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
22 maja 2017
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Urbe projektuje stoisko Jantex na Fruitlogistica 2017 w Berlinie

Brzozowy las, czyste krople deszczu, grzyby i stukot dzięcioła

Szukając emocji mówiących o lesie i nieskażonej przyrodzie stworzyliśmy schematyczną ilustrację, którą udało się nam przełożyć w rzeczywisty wymiar. Stoisko zostało faktycznie zbudowane z brzozowej sklejki, powstało też drzewo-zaplecze z dziuplą jako oknem wydawczym, a prezentacja asortymentu została zaplanowana w szklanych kroplach rozwieszonych pod umowna chmurą. 

Reklama


Czerwony znaczek potwierdzający wysoką jakość produktów firmy Jantex oznaczył jej lokalizacje na mapie Polski umieszczonej na stoisku i stał się mocnym symbolem w postaci lady. Historyczne kolory firmowe to czerwień i granat, ta kolorystyka doskonale się sprawdza, gdy postrzegamy firmę Jantex nie tylko jako dostawcę grzybów świeżych i suszonych, ale również gdy weźmiemy pod uwagę zaplecze laboratoryjne i logistyczne firmy.

Podczas targów kolory firmowe to także dress code granatowych garniturów i czerwonych krawatów.

Targi Fruitlogistica 2017 w Berlinie to niezwykła okazja aby wysokie jakościowo polskie produkty zaprezentować w standardzie czołowych graczy na rynku europejskim. Dla największego i najbardziej wymagającego odbiorcy jakim jest rynek niemiecki biorąc pod uwagę zmiany klimatyczne, polski dostawca to konieczność, zaufany, gdy tworzy tak świadome środowisko do rozmów biznesowych. Minimalistyczne stoisko zachwycało jakością użytych materiałów i konsekwencją. Ponad 3000 wystawców z ponad 130 krajów to liczby, która mówią o randze targów.

Jantex Fruitlogistica 2017 Berlin, design by URBE, photo URBE

Jantex Fruitlogistica 2017 Berlin, design by URBE, photo URBE

Jantex Fruitlogistica 2017 Berlin, design by URBE, photo URBE

Jantex Fruitlogistica 2017 Berlin, design by URBE, photo URBE

Jantex Fruitlogistica 2017 Berlin, design by URBE, photo URBE

Jantex Fruitlogistica 2017 Berlin, design by URBE, photo URBE

Wśród lakierowanych stoisk i tych zaopatrzonych jedynie w wydruk grafik, stoisko firmy Jantex zwracało uwagę i stanowiło dowód na to, że mówiąc ekologia, natura, czystość, przemawiamy również materiałami, która pozostają w zgodzie z produktem.

Telefon od konkurencji do właściciela firmy Jantex z gratulacjami jeszcze przed otwarciem targów to dowód na zaufanie właściwemu partnerowi i wielki komplement dla projektu i realizacji Urbe.

[VIDEO] JANTEX 2017 na Fruitlogistica 2017 w Berlinie

© URBE

photo © URBE

Polecamy również:

----------

URBE to interdyscyplinarne studio projektowe założone w 2010 roku. Naszą filozofię projektową doskonale odzwierciedla łacińska maksyma „Ab Urbe condita”- "od założenia Rzymu", czyli po prostu „od początku”.

Tak pracujemy i w taki sposób podchodzimy do stawianych nam zagadnień. Analizujemy, dyskutujemy, szukamy inspiracji – wszystko po to, by zaskoczyć naszych klientów i spełnić własne, estetyczne standardy. Nie projektujemy w pośpiechu tylko na czas, wykorzystując nasze doświadczenie by proponować nie tylko kreatywne ale również optymalne i skuteczne marketingowo rozwiązania.

W świecie URBE trudny temat to nie problem lecz wyzwanie. Tworzymy z pasją bo nie ma nic bardziej fascynującego od nieograniczonych możliwości, które daje pusta kartka papieru.

Więcej realizacji URBE znajdziecie tutaj: www.urbe.pl

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.