Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
06 lipca 2017
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Raport: Polscy wystawcy Tendence 2017 Frankfurt

Trendy i nowe produkty na sezon 2017/2018

W poszukiwaniu nowych trendów i inspiracji redakcja Exspace.pl odwiedziła frankfurckie targi Tendence 2017. Targi Tendence to kameralne wydarzenie, które od lat pokazuje jak zmienia się i w którą stronę ewoluuje rynek zarówno upominków jak i dekoracji wnętrz. Portfolio targów obok produktów do wyposażenia wnętrz obejmuje także szeroki asortyment dekoracji, upominków, biżuterii, akcesoriów mody, jak również tekstylia domowe. W zeszłym roku po raz pierwszy pojawił się nowy, interesują dział Culinary Gifts, najsmaczniejszą przestrzeń jaką można sobie wyobrazić na targach i do tego bardzo dobrze opakowaną. 

Tegoroczna edycja Tendence odbyła się w nowym terminie od 24 do 27 czerwca. Spowodowało to spadek odwiedzających, chociaż zarówno wystawców jak powierzchni wystawinniczej było więcej. Tak istotna zmiana to proces rozłożony na lat.

Wśród prawie 1125 wystawców Tendence 2017 – międzynarodowych targów dóbr konsumpcyjnych odbywających się w dniach 24 – 27 czerwca 2017 w Frankfurcie - swoją ofertę zaprezentowało 15 firm z Polski. Redakcja Exspace.pl odwiedziła wszystkie polskie firmy.

-----------------------------------------
Zapraszamy do wyrażania opinii i głosowania na najciekawsze polskie stoiska targów Tendence 2017! StandOUT. Tendence 2017 promuje 15 polskich wystawców Tendence 2017. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

POLECAMY również: Raport: ‘Polscy wystawcy Tendence 2016 Frankfurt’ znajdziecie tutaj

Z wielką przyjemnością prezentujemy zarówno produkty jak i stoiska polskich wystawców targów Tendence 2017, wśród których byli: Marcin Zaremski Jewellery Design (11.1 C78), Dwór Kołacinek (8.0 C45), Modern Time (11.0 F31), Prestige Candles (9.1 F30), EUGENIUS (9.0 C86), Slowroom Store (11.0 G32), Message Candles / Androinvest Anna Drag  (9.0 B30), Małgorzata Michalska Ślusarstwo Artystyczne 'PA-MI' (8.0 A69), Omega (11.0 F43), Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej WellDone Dobre Rzeczy (9.0 B75), Paulina Chojnowska Stodola (11.0 A47) U-TEC Europe Sp. z o.o. Green Farm (11.0 F45), Villa Verde (8.0 A20), VEZZI K&T Fashion (11.1 F38) i Barste Design (9.0 G26).

REKLAMA

Targom Tendence 2017 - jak nigdy wcześniej - towarzyszył bogaty program wydarzeń i wystaw specjalnych min. salon trendów florystycznych EFSA Pavilon. Te spektakularne widowiska swój wyrazisty charakter zawdzięczają zarówno niezwykłym projektom scenograficznym jak i produktom, które je wypełniają. O najciekwszych wydarzeniach Tendnece 2017 i trendach, które zostały zaprezentowane we Frankfurcie bedziemy pisać w osobnych Artykułach wktrótce.

Polscy wystawcy targów Tendence 2017

HALL 11.1

W Segmencie Akcesoria i Biżuteria w hali 11.1. spotkaliśmy firmy Marcin Zaremski Jewellery Design (11.1 C78) i K&T Fashion (11.1 F38)

Marcin Zaremski Jewellery Design (11.1 C78)

Marcin Zaremski jest fizycznym i duchowym spadkobiercą Jerzego i Jadwigi Zaremskich, którzy uznani są za prekursorów i twórców współczesnej polskiej szkoły złotnictwa. Studiował na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (1969-1974), równocześnie ucząc się złotnictwa w pracowni swoich rodziców, która działała od 1945 roku. Od 1974 roku, prowadzi własną pracownię biżuterii. Regularnie bierze udział w największych międzynarodowych targach biżuterii na Zachodzie. Prace Zaremskiego dostępne są w: Berlinie, Hamburgu, Hanowerze, Kolonii, Wiedniu, Dusseldorfie, Monachium, Kopenhadze, Brukseli, Amsterdamie, Paryżu, Barcelonie, Londynie, Rzymie, Genewie, Atenach, Philadelfii, Nowym Jorku, Jerozolimie. Zajmuje się projektowaniem nowoczesnej i designerskiej, choć wyjątkowo prostej biżuterii srebrnej. Zaprojektowana przez niego biżuteria wykonywana jest w jego autorskiej pracowni metaloplastycznej. Rozmowę z Marcinem Zaremskim o tym dlaczego warto uczestniczyć w targach znajdziecie tutaj.

VEZZI (K&T Fashion 11.1 F38)

VEZZI w swojej ofercie ma sztuczną biżuterię oraz dodatki do ubioru. Produkty marki VEZZI to alternatywa spośród dostępnych ofert sklepów już istniejących i odpowiedź na potrzeby koneserów sztucznej biżuterii.

Maria Rzewuska Designerschmuck 

W hali 11.1 spotkaliśmy też firmę Maria Rzewuska Designerschmuck. I chociaż jest to niemiecka firma to zasługuje na szczególną uwagę polskich projektantów biuterii. Ponieważ marka Maria Rzewuska Designerschmuck współpracując z projektantami biżuterii w Polsce i w Europie - promuje ich produkty na największych światowych targach. To ciekawa inicjatywa. W jednym miejscu na najwiekszych targach bizuterii na świecie mozna zobaczyć przegląd ekskluzywnego designu biżuterii kilkunastu projektantów i firm z Europy. Na stoiskach Maria Rzewuska Designerschmuck.

HALL 11.0

Wystawa „Trend Hall” wraz z najnowszymi trendami w souvenirach, ozdobnymi projektami stołów i akcesoriami kuchennymi była dostępna na poziomie 11.0. Tutaj wystawiały takie polskie firmy jak: U-TEC Europe / Green Farm (11.0 F45), Modern Time (11.0 F31), Slowroom (11.0 G32), Stodola (11.0 A47) i Omega (11.0 F43).

Green Farm ( U-TEC Europe 11.0 F45)

Green Farm to kompletny, autonomiczny system do hydroponicznej uprawy roślin. Ten domowy ogród, w którym przez cały rok rosną świeże zioła i warzywa, jest prawdziwą gratką dla mieszkańców miast, tęskniących za kontaktem z Naturą,  dbających o zdrowie i właściwe odżywianie. Co najważniejsze, dzięki minimalistycznemu designowi i niewielkim rozmiarom - przypomina akwarium - Green Farm dopasowuje się do każdego wnętrza: zarówno do kuchni, jak i do salonu. Natomiast dzięki elektronicznie sterowanym funkcjom uprawa ziół i warzyw jest praktycznie bezobsługowa, co może być wybawieniem dla osób mających mnóstwo obowiązków. Więcej o Green Farm przeczytacie tutaj

Glass 4 Home (Modern Time 11.0 F31)

Glass 4 Home, marka należąca do Modern Time, oferuje szeroką gamę szklanych akcesoriów wyposażenia wnętrz takich jak: podkładki szklane, zegary ścienne i stołowe, obrazy dekoracyjne oraz tace. Produkty wykonane są z hartowanego szkła i drukowane bezpośrednio na wewnętrznej stronie szkła. Zapewnia idealne odwzorowanie kolorów, głębi i ostrości. Następnie, dodatkowo, zabezpieczane są one specjalną technologią przed ewentualnymi uszkodzeniami. Kolekcja Glass 4 Home jest stale rozwijana i uzupełniana przez własny zespół projektantów.

Slowroom Store (11.0 G32)

Slowroom to producent wyjątkowych toreb do przechowywania pieczywa i warzyw. Torby szyte są z naturalnej, gęsto tkanej bawełny lub z lnu dzięki czemu z jednej strony utrzymują świeżość pieczywa, a z drugiej pozwalają na to aby chleb oddychał, odparowywał wilgoć i nie pocił się.  Co ciekawe: do toreb można wkładać nawet ciepłe pieczywo, gdyż zapewniają dopływ powietrza. Część modeli jest skonstruowana z kilku warstw, dzięki czemu dodatkowo wydłużają okres świeżości pieczywa, część jest jednocześnie koszyczkiem do serwowania pieczywa – wystarczy równo zagiąć jej brzegi do środka i postawić ją na stole. Na stoisku Modern Time Slowroom  prezentowane były również produkty firmy Bertoni ® bags, która w swojej ofercie ma szeroki wachlarz autorskich wzorów torebek filcowych i designerskich produktów do dekoracji wnętrz.

Stodoła (11.0 A47)

Grawerowane wałki firmy Stodola to świetny sposób na kreatywne spędzanie czasu oraz zabawy w kuchni. W ofercie firmy jest również grawerowanie unikatowych wzorów na przedmiotach takich jak wałki, gryzaki dla psów, butelki, drewniane wizytówki oraz wielu, wielu innych. Oprócz wykonania samego grawera Stodola zajmuje się również przygotowaniem projektu graficznego oraz sprowadzeniem produktu bazowego. Unikatowe wzornictwo oferty Stodola uwzględniające aktualne trendy i mody bardzo podobało się odwiedzającym targi Tendence 2017.

Omega i Jar & More (11.0 F43)

Firma zaprezentowała szeroką ofertę szklanych opakowań:  słoików i butelek z dekoracyjnymi zamknięciami.

HALL 9.0

W hali 9.0 w segmencie „Pure & Elegant” z funkcjonalnymi, nowoczesnymi, jak również ponadczasowymi projektami wyposażenia wnętrz prezentowane były wysokiej jakości meble, tekstylia i akcesoria domowe. Tutaj prezentowały się: EUGENIUS (9.0 C86), Message Candles (9.0 B30), Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej WellDone Dobre Rzeczy (9.0 B75) i Barste Design (9.0 G26)

EUGENIUS (9.0 C86)

EUGENIUS to młoda, polska, rodzinna firma produkującą najwyższej jakości oprawy oświetleniowe. Tworzą dla profesjonalistów nie znających słowa kompromis. Piękne wnętrze wymaga oświetlenia, które podkreśli jego walory. Projektując oprawy marka poszukuje rozwiązań nadających pomieszczeniom elegancki i dyskretny rys. Produkty EUGENIUS to połączenie światła i kształtu ujęte z niezwykłą dbałością o detal. Ideą firmy jest zaproponowanie wymagającemu klientowi kompleksowej obsługi.

Message Candles (Androinvest Anna Drab 9.0 B30)

Message Candles to luksusowe świece zapachowe. Ich minimalistyczny i wyrafinowany design doskonale pasuje do wyposażenia każdego wnętrza. A piękne opakowania sprawiają, że produkty Message Candles idealnie nadają się na wyjątkowy prezentem. To rzemiosło z najwyższej półki: każda świeca produkowana jest ręcznie. Liczy się jakość, nie ilość.

WellDone® (9.0 B75)
Projekt stoiska: Husarska Design Studio

Produkty WellDone® wytwarzane przez Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej „Być Razem” to wykonane z naturalnych materiałów, proste, dowcipne, inteligentne i użyteczne przedmioty, doskonałe na prezenty. Zaprojektowane zostały przez młodych projektantów, a wytwarzane są przez osoby powracające na rynek pracy, wspierane przez  Fundację „Być Razem”. Fundacja prowadzi w Cie­szy­nie przed­się­bior­stwo spo­łecz­ne, re­ali­zu­jące projekty ukie­run­ko­wa­ne na ak­ty­wi­za­cję poprzez pracę i edukację osób bez­ro­bot­nych i za­gro­żo­nych wy­klu­cze­niem spo­łecz­nym. Pomaga w two­rze­niu nowych miejsc pracy, wspiera powrót do spo­łe­czeń­stwa osób za­gro­żo­nych mar­gi­na­li­za­cją i wy­klu­cze­niem spo­łecz­nym.

BARSTE DESIGN (9.0 G26)

BARSTE DESIGN projektuje i produkuje meble dla dzieci, które stymulują wyobraźnię, zabierając dziecko do magicznego świata wyobraźni. BARSTE DESIGN to grupa młodych i twórczych ludzi, współpracująca z cieślami i rzeźbiarzami, wspólnie tworząc piękne historie w drewnie. Hitem marki jest ‘Alice Collection’ - kolekcja ekskluzywnych mebli dziecięcych inspirowana książką Alicja w Krainie Czarów. Kolekcja jest efektem współpracy Joanny Barskiej, dyrektora kreatywnego marki i Dagmary Iwańskiej, głównego architekta i projektanta firmy.

HALL 9.1

W hali 9.1, gdzie w działach „Gift Classics” i „Lovely Home” na odwiedzających czekały pomysły upominkowe i dekoracyjne dla domu i ogrodu, prezentowała się jedna polska firma Prestige Candles (9.1 F30)

Prestige Candles (9.1 F30)

Prestige Candles pokazała kolekcję świec. Wiele z nich miało niebanalne kształty takie jak falująca kartka papieru czy kwiaty.

HALL 8.0

W dziale dekoracji sezonowych w hali 8.0 zobaczyliśmy Dwór Kołacinek (8.0 C45), 'PA-MI' Ślusarstwo Artystyczne Małgorzata Michalska (8.0 A69) i Villa Verde (8.0 A20).

Basket Line (Dwór Kołacinek 8.0 C45)

Basket Line oferuje ręcznie robione pojemniki stalowe.

PA-MI Ślusarstwo Artystyczne Małgorzata Michalska

PA-MI na Tendence 2017 zaprezentował szeroką ofertę luster w dekoracyjnych ramach ze stali nierdzewnej. Firma od ponad 20 lat wykonuje balustrady pod zamówienie indywidualne oraz wykonywane według własnych projektów.

Villa Verde (8.0 A20)

Villa Verde oferuje artykuły dekoracyjne i systemy prezentacji szkieł, świec, zapachów oraz innych akcesoriów dekoracyjnych.

Targi Tendence zapewniają przegląd innowacji na następne 365 dni. Wraz z mottem "Two Seasons, One Date" jest to również miejsce spotkań dla branżystów, handlowców i przedstawicieli działów zakupów.

Targom Tendence 2017 - jak nigdy wcześniej - towarzyszył bogaty program wydarzeń i wystaw specjalnych: wystawa „Impulses by Tendence” zaprezentowana w hali 11.0, wystawa „Outdoor Living”, salon trendów florystycznych EFSA Pavilon, wystawa „Trend Hall” na poziomie 11.0, wystawa „New Concept Store” oraz „Village”, które były dostępne dla wizytujących w sekcji „Pure & Elegant” w hali 9.0.

Nowością na targach Tendence był nowy program Messe Frankfurt, promujący młode talenty. Był to okazja do poznania zarówno młodych rzemieślników jak i projektantów min. biżuterii. Zaprezentowali oni swoje kreacje i kolekcje w dwóch odsłonach: „The Modern Crafts Talents” czyli projekty wyposażenia wnętrz w hali 9.0 „Pure & Elegant” oraz w hali 11.1 „Accessories & Jewellery”.

Kolejna edycja Tendence 2018: 30.6. – 3.7.2018. Więcej informacji tutaj

© Exspace.pl

photos © Exspace.pl

Więcej Artykułów na temat Tendence 2017:

 

 

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
wałki do ciasta - super pomysł
skomentowany przez    Joanna    02 lipiec 2017, 21:55 obserwuj post
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.