Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
24 czerwca 2017
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Trendy florystyczne na Tendence 2017

Myślicie, że targi to tylko stoiska? NIC BARDZIEJ MYLNEGO…

Do dobrych projektów warto wracać. Z pewnością do takich należą wystawy tematyczne na największych europejskich targach! Te spektakularne widowiska swój wyrazisty charakter zawdzięczają zarówno niezwykłym projektom scenograficznym jak i produktom, które je wypełniają.  W poszukiwaniu nowych trendów i inspiracji redakcja Exspace.pl odwiedziła frankfurckie targi Tendence 2017.

-----------------------------------------
Zapraszamy do wyrażania opinii i głosowania na najciekawsze polskie stoiska targów Tendence 2017! StandOUT. Tendence 2017 promuje 15 polskich wystawców Tendence 2017. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

POLECAMY: Raport: ‘Polscy wystawcy Tendence 2017 Frankfurt’ znajdziecie tutaj

Wystawą od której zaczęliśmy zwiedzanie Tendence 2017 - międzynarodowych targów dóbr konsumpcyjnych, które odbyły się w dniach 24 – 27 czerwca 2017 w Frankfurcie była wystawa florystyczna EFSA Pavilon - towarzysząca Międzynarodowemu Kongresowi Florystycznemu. Podczas wydarzenia, projektanci z sektora florystyki z całej Europy stworzyli dzieła ukazujące aktualne trendy.

Salon trendów EFSA Pavilon został zaprojektowany przez EFSA Member De Haan Group we współpracy z członkami Stowarzyszenia EFSA (European Floral and Lifestyle product Suppliers) w holu pomiędzy Halami 8. i 9. Na powierzchni 250 m² najwięksi wystawcy tj.: Belgofloor, Capi, Esschert, NDT, Ter Steege i Van der Leeden pokazali jak odpowiednio dobrane dekoracje mogą nie tylko pomóc we wzroście sprzedaży, ale zainspirować każdego z odwiedzających do odkrywania fascynującego i zmysłowego świata dekoracji florystycznych, zapewniając wyjątkowy przegląd innowacji. W EFSA Pavilon goście mogli doświadczać stylu, atmosfery, kolorów i materiałów zaproponowanych na sezon 2017/2018.

EFSA Pavilon składał sie kilkunastu odrebnych przestrzeni. każda była inaczej zaprojektowana. Dało się zauważyć, że projektanci poszczególni ekspozycji często kierują się trendami z przeszłości, czasami zapożyczając tylko poszczególne elementy. Kwiaty na ogół układamy w wazony lub donice. Tutaj ich nie ma. Wszystkie formy, w których prezentowane są kwiaty to wariacja na temat donic lub wazonów. A jeżeli już pojawiają się donice, to są one jakby wyciągnięte ze sklepu ze starociami. W aranżacjach pojawiają się grubo tkane sznurki w pastelowych kolorach nawiązujące do siermiężności ludycznych wzorów. Ciekawie uformowane ‘naczynia’ na kwiaty cięte czy doniczkowe. Filcowe stożki leżące na jednym boku czy falujące jak kartka papieru formy to jedne z nasze ulubionych ‘wazonów’ na kwiaty cięte, które podpatrzyliśmy na wystawie.

Elementem przewodnim prawie wszystkich dekoracji był… filc

Połączenie naturalnych materiałów: drewno, wiklina, filc

Zasuszone rośliny i elementy pochodzenia zwierzęcego

Podwieszone elementy

Monumentalne postumenty z suchych gałęzi i drewna

Donice jakby wyciągnięte ze sklepu ze starociami

Tendence wraz z mottem "Two Seasons, One Date" to miejsce spotkań dla branżystów, handlowców i przedstawicieli działów zakupów. Niebagatelnym więc jest fakt, że produkty prezentowane na wystawie można było od razu zamawiać bezpośrednio na stoiskach producentów.

Obok EFSA Pavilon na czerwcowych targach Tendence - jak nigdy wcześniej - można było ogladać wiele wydarzeń i wystaw specjalnych, min:  wystawa „Impulses by Tendence” zaprezentowana w hali 11.0, wystawa „Outdoor Living”, wystawa „Trend Hall” na poziomie 11.0, wystawa „New Concept Store” oraz „Village”, które były dostępne dla wizytujących w sekcji „Pure & Elegant” w hali 9.0. Będziemy pisać więcej w osobnych artykułach wkrótce.

Nowością na targach Tendence był nowy program Messe Frankfurt, promujący młode talenty. Była to okazja do poznania młodych rzemieślników i projektantów biżuterii. Zaprezentowali oni swoje kreacje i kolekcje w dwóch odsłonach: „The Modern Crafts Talents” czyli projekty wyposażenia wnętrz w hali 9.0 „Pure & Elegant” oraz biżuteria w hali 11.1 „Accessories & Jewellery. Będziemy pisać więcej w osobnych artykułach wkrótce.

Wśród prawie 1125 wystawców Tendence 2017 swoją ofertę zaprezentowało 15 firm z Polski. Więcej o polskich wystawcach przeczytacie tutaj.

Kolejna edycja Tendence 2018: 30.6. – 3.7.2018. Więcej informacji tutaj

© Exspace.pl

photos © Exspace.pl

Więcej Artykułów na temat Tendence 2017:

 

 

 

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
wygląda jak z babcinego strychu, fajne
skomentowany przez    Ewa    02 lipiec 2017, 21:54 obserwuj post
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.