Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
09 lipca 2017
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Najciekawsze stoiska targów Tendence 2017

Projekty stoisk całkowicie podporządkowane produktowi i marce

Odwiedzający po raz pierwszy frankfurckie targi Tendence 2017 byli zdziwieni kameralnością tegorocznej edycji. A jeżeli wcześniej odwiedzali takie targi jak Ambiente czy IMM Cologne mogli być wręcz rozczarowani. Rozczarowani też mogli być nowi wystawcy Tendence 2017. Dlaczego? Tegoroczna edycja Tendence odbyła się w nowym terminie od 24 do 27 czerwca (poprzednie odbywały się pod koniec sierpnia). Spowodowało to spadek odwiedzających, chociaż zarówno wystawców jak powierzchni wystawienniczej było więcej. Dlatego jeżeli odwiedziliście targi Tendenece po raz pierwszy w tym roku - nie wyciągajcie pochopnych wniosków na przyszłość. Dla jednych wystawców nowy termin to nowe rozdanie. Dla innych zupełnie nie trafione miejsce i czas. Wszyscy będą musieli się odnaleźć w tej terminowo nowej rzeczywistości. Tak istotna zmiana, jaką jest nowy termin targów, to proces rozłożony na lata.

Wśród 1125 wystawców Tendence 2017 swoją ofertę zaprezentowało 15 firm z Polski. O polskich wystawcach Tendence 2017 Frankfurt możecie przeczytać tutaj.

-----------------------------------------
Zapraszamy do wyrażania opinii i głosowania na najciekawsze polskie stoiska targów Tendence 2017! StandOUT. Tendence 2017 promuje 15 polskich wystawców Tendence 2017. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

Redakcja Exspace.pl odwiedza targi Tendence od roku 2006. To jedna z tych imprez, gdzie prawie wszyscy – prawie wszystkich znają. Firmy od lat mają te same lokalizacje. Design stoisk pomimo upływu lat zachowuje ten sam lub podobny charakter sprawiając, że większość firm jest doskonale rozpoznawalna. Jeżeli chce się zaistnieć w tak zamkniętym i kameralnym gronie trzeba mieć dobrze przemyślaną strategię promocji marki i produktu. Tutaj nic nie spadnie ‘z nieba’. A liczyć na to, że się przywiezie produkt, który rzuci świat na kolana – to dużo za mało, żeby osiągnąć sukces. Chociaż jedenemu z polskich wystawców to się chyba udało. Na którą z polskich firm stawiacie? Napiszcie w komentarzu...

Targi Tendence to kameralne wydarzenie, które od lat pokazuje jak zmienia się i w którą stronę ewoluuje rynek zarówno upominków jak i dekoracji wnętrz. Portfolio targów obok produktów do wyposażenia wnętrz obejmuje także asortyment dekoracji, upominków, biżuterii, akcesoriów mody, jak również tekstylia domowe. W zeszłym roku po raz pierwszy pojawił się nowy, interesują dział Culinary Gifts, najsmaczniejsza przestrzeń jaką można sobie wyobrazić na targach i do tego bardzo dobrze opakowaną. 

Targi Tendence zapewniają przegląd innowacji na następne 365 dni. Wraz z mottem "Two Seasons, One Date" jest to również miejsce spotkań dla branżystów, handlowców i przedstawicieli działów zakupów. O podpatrzonych trendach na sezon 2017/2018 będziemy pisać wkrótce

Zobaczcie najciekawsze stoiska Tendence 2017

Projekty stoisk na targach Tendence są całkowicie podporządkowane produktowi i marce. A właściwie produktowi. Tutaj projektant nie wystawi sobie laurki, bo stoiska nie są pomnikami ich autorów. Są to scenografie na ogół dobrze lub bardzo dobrze do ofery wystawcy/produktu. I to nie ma znaczenia czy mówimy o designie minimalistycznym czy tym tak bliskim człowiekowi - emocjonalnym.

WellDone

WellDone Dobre Rzeczy to marka i idea łącząca dwa do niedawna odległe od siebie światy: design i pomoc społeczną. Fundacja Być Razem zatrudnia w manufakturze WellDone osoby wykluczone społecznie tj. chore na schizofrenię, uzależnione od alkoholu, bezdomne i niepełnosprawne. Projektanci chcący wesprzeć działalność fundacji, projektują przedmioty ułatwiające codzienne życie, funkcjonalne, biorące pod uwagę racjonalne wykorzystanie materiału, a jednocześnie uwzględniają ograniczenia osób, które te produkty wytwarzają. Fundacja utrzymująca się w 96% z działalności gospodarczej każdą złotówkę uzyskaną ze sprzedaży  inwestuje w zatrudnienie, wsparcie psychologiczne, żywnościowe, edukacyjne swoich podopiecznych i ich rodzin, a także w promocję młodych, uczących się lub rozpoczynających kariery zawodowe polskich projektantów.

WellDone Dobre Rzeczy to marka i idea łącząca dwa do niedawna odległe od siebie światy: design i pomoc społeczną. Fundacja Być Razem zatrudnia w manufakturze WellDone osoby wykluczone społecznie tj. chore na schizofrenię, uzależnione od alkoholu, bezdomne i niepełnosprawne. Projektanci chcący wesprzeć działalność fundacji, projektują przedmioty ułatwiające codzienne życie, funkcjonalne, biorące pod uwagę racjonalne wykorzystanie materiału, a jednocześnie uwzględniają ograniczenia osób, które te produkty wytwarzają. Fundacja utrzymująca się w 96% z działalności gospodarczej każdą złotówkę uzyskaną ze sprzedaży  inwestuje w zatrudnienie, wsparcie psychologiczne, żywnościowe, edukacyjne swoich podopiecznych i ich rodzin, a także w promocję młodych, uczących się lub rozpoczynających kariery zawodowe polskich projektantów.

THOMAS ALBRECHT

THOMAS ALBRECHT

CAP

GUDEE

MD STRICKER FACTORY

THE BOTTLE by XANADOO

AFILII

KYLSKAPSPOESI

BLOMUS

COSY & TRENDY

SCHNEIDHOLZ

HAEULE

CON MULER

MARS & MORE

TRADE MARK LIVING

ASA

LAZIS

BOLTZE

Wiecej realizacji znajdziecie w galrii przy Artykule. Zapraszamy!

Targom Tendence 2017 - jak nigdy wcześniej - towarzyszył bogaty program wydarzeń i wystaw specjalnych: wystawa „Impulses by Tendence” zaprezentowana w hali 11.0, wystawa „Outdoor Living”, salon trendów florystycznych EFSA Pavilon, wystawa „Trend Hall” na poziomie 11.0, wystawa „New Concept Store” oraz „Village”, które były dostępne dla wizytujących w sekcji „Pure & Elegant” w hali 9.0.

EFSA Pavilon Tendence 2017 czyli trendy florystyczne na sezon 2017/2018

EFSA Pavilon Tendence 2017 czyli trendy florystyczne na sezon 2017/2018

Nowością na Tendence 2017 był nowy program Messe Frankfurt, promujący młode talenty. Była to okazja do poznania zarówno młodych rzemieślników jak i projektantów min. biżuterii. Zaprezentowali oni swoje kreacje i kolekcje w dwóch odsłonach: „The Modern Crafts Talents” czyli projekty wyposażenia wnętrz w hali 9.0 „Pure & Elegant” oraz w hali 11.1 „Accessories & Jewellery”.

„The Modern Crafts Talents” czyli projekty wyposażenia wnętrz w hali 9.0 „Pure & Elegant”

„The Modern Crafts Talents” czyli projekty wyposażenia wnętrz w hali 9.0 „Pure & Elegant”

„The Modern Crafts Talents” czyli projekty wyposażenia wnętrz w hali 9.0 „Pure & Elegant”

Kolejna edycja Tendence 2018: 30.6. – 3.7.2018. Więcej informacji tutaj

© Exspace.pl

photos © Exspace.pl

Więcej Artykułów na temat Tendence 2017:

 

wizytówki

Komentarze:

loading
GUDEE wyrafinowane i minimalistyczne, inne od wszystkich
skomentowany przez    Jerzy    03 lipiec 2017, 22:59 obserwuj post
zdecydowanie THOMAS ALBRECHT, później LAZIS i COSY & TRENDY - nieźle wygląda produkt na tle tego wielkiego wydruku wnętrza
skomentowany przez    Ewa    03 lipiec 2017, 21:14 obserwuj post
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.