Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
19 maja 2018
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Tendence 2018: zawsze o krok do przodu!

Na odwiedzających targi Tendence we Frankfurcie nad Menem w dniach od 30 czerwca do 3 lipca 2018 czeka nowa oferta zachwycających produktów i pomysłów na kolejny sezon. Powracają cieszące się dużą popularnością Outdoor Living i Tendence Academy oraz pojawiają się po raz pierwszy Paper & Friends i Pioneers of Lifestyle Congress. Dzięki tym i wielu innym atrakcjom, targi Tendence w tym roku będą bez wątpienia prawdziwą ucztą dla zmysłów. Odwiedzający poznają najnowsze zimowe i świąteczne trendy w dziedzinie dekoracji, aranżacji domów i ogrodów, a także upominków, biżuterii i dodatków odzieżowych. Branżyści z całego świata mogą tu natomiast składać wczesne zamówienia na wiosenne i letnie kolekcje 2019.

O targach Tendence 2017 pisaliśmy tutaj. Wśród prawie 1125 wystawców Tendence 2017 swoją ofertę zaprezentowało 15 firm z Polski. O polskich wystawcach Tendence 2017 piszemy tutaj

Targi Tendence to więcej niż zwykła platforma zamówień, to także źródło specjalistycznej wiedzy z branży. “Wysoka jakość specjalnych pokazów to unikalny atut tego wydarzenia. Prezentacje skierowane są w dużej mierze do przedstawicieli sektora małych i średnich przedsiębiorstw, doradzając jak umiejętnie eksponować produkty w przestrzeni sklepowej oraz jak sprawić, aby wizyta  w sklepie była dla klienta wyjątkowym doświadczeniem” – mówi dyrektorka targów Bettina Bär.

Świat nowych doznań Tendence 2018

Większa niż podczas zeszłorocznego debiutu będzie wystawa Outdoor Living, dotycząca przestrzeń wypoczynkowej w ogrodzie. Rośliny oraz akcesoria tarasowe prezentowane będą pomiędzy Galerią i halą 10, jak również na zewnętrznej powierzchni wystawienniczej (F11). Odwiedzający będą mogli czerpać inspirację z przykładowych aranżacji tarasów i werand. Przestrzeń Outdoor Living została już w całości zarezerwowana przez znanych wystawców, takich jak Blooming Walls, Dynco, Lechuzza i Pad Home Design Concept, ale też przez nowe firmy z branży, między innymi DECO Gasgeräte, outTrade oraz Simply Best.

photo Messe Frankfurt

photo Messe Frankfurt

photo Messe Frankfurt

#ConceptStoreInspirations i Village Tendence 2018

Następna atrakcja na Tendence 2018 to #ConceptStoreInspirations w hali 9.0 stanowiąca znakomite źródło pomysłów czyli techniki projektowania wystawy sklepowej. Klienci z branży dowiedzą się tutaj, jak efektywnie zorganizować swój sklep według jednolitej koncepcji, aby przykuć uwagę klienta i zachęcić go do spędzenia w sklepie więcej czasu. W ramach Concept Store Inspirations dostępne będą dwie strefy tematyczne, Deep Blue oraz Mountain High, przybliżające spójne koncepcje sklepowe z perspektywy klienta, a także oferujące szereg łatwych w zastosowaniu rozwiązań odnośnie kolorystyki i doboru asortymentu w przestrzeni sklepowej.

Kwestie wspomniane na powyższym pokazie zostaną rozwinięte w strefie Village. Dziewięć popularnych marek – Cedon, Designimdorf, Charles & Marie, Donkey Products, Gift Company, Good old friends, Nogallery, Paperproducts oraz Werkhaus – zaprezentuje w hali 11.0 rozwiązania, dzięki którym zainteresowanie klienta przerodzi się w chęć zakupu. Więcej o Concept Store na Tendence 2017 pisalismy tutaj

 photo Exspace

photo Exspace

Nowość: Wystawa Paper & Friends Tendence 2018

Nową atrakcją na tegorocznej edycji Tendence jest specjalna wystawa Paper & Friends, przygotowana przez Angelikę Niestrath. Skierowana przede wszystkim do właścicieli księgarni i sklepów papierniczych, wystawa skupia się emocjonalnym przekazie przy eksponowaniu kalendarzy ściennych, personalizowanych książek oraz kartek okolicznościowych.

Nowość: Pioneers of Lifestyle Congress Tendence 2018

Pioneers of Lifestyle Congress to kolejne przełomowe wydarzenie na targach Tendence 2018. Kongres organizowany jest przez Digital Apartment, przy wsparciu ze strony Messe Frankfurt
i z pewnością przyciągnie innowatorów, znane firmy oraz start-upy w sektorze artykułów dotyczących stylu życia. Na wykładach i warsztatach eksperci z całego świata omawiać będą sprawdzone modele sprzedażowe w branży. Przyznana zostanie nagroda Lifestyle Start-Up of the Year dla najlepszej firmy wchodzącej na rynek, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu młodych osób na rozwój sektora. „Pioneers of Lifestyle Congress  jest wydarzeniem bezprecedensowym – stare napotyka tutaj nowe, a sprawdzone rozwiązania zderzają się z innowacjami. To doskonałe miejsce aby uzyskać cenny wgląd w tajniki branży lifestyle, gdzie nawet wieloletnie autorytety mogą nauczyć się czegoś od młodych nowatorskich graczy na rynku” – powiedział Philipp Ferger  współinicjator Kongresu.

Pioneers of Lifestyle Congress rozpocznie się 3 lipca, 2018, o godzinie 10:00, w budynku Portalhaus. Konferencje i warsztaty będą prowadzone po niemiecku z jednoczesnym tłumaczeniem na angielski. W cenę biletu wliczony jest wstęp na resztę targów. 

Tendence Academy Tendence 2018

Program wydarzeń dla klientów handlowych oferuje inspiracje na kompletowanie asortymentu, dekorowanie wystaw sklepowych, porady dotyczące handlu online oraz efektywnego wykorzystywania trendów społecznych w sprzedaży. W Tendence Academy w hali 9.1. odbędą się  wykłady skierowane do handlarzy akcesoriami osobistymi, biżuterią oraz florystyką. Po wykładach, o godzinie 15:15 w sobotę i w niedzielę, będą się natomiast po raz pierwszy odbywać półgodzinne warsztaty dla zainteresowanych tworzeniem mood boards, czyli kolażu nastrojowo-emocjonalnego.

Rękodzieła na targach Tendence 2018

W tym roku Messe Frankfurt kontynuuje program Talents, promujący nowe talenty. Jest to okazja do poznania młodych rzemieślników i projektantów biżuterii. Zaprezentują oni swoje kolekcje w dwóch sekcjach: Pure & Elegant w hali 9.0 (nowoczesne i limitowane produkty) oraz Jewellery, Fashion & Beauty w hali 11.1 (biżuteria i moda). O Talents na Tendence 2017 piszemy tutaj 

 Talents Tendence 2017 photo Exspace

Strefa Talents i FORM photo Exspace

Kilka migawek z Tendence 2017

Culinary Gifts Tendence 2017

photo Exspace

photo Messe Frankfurt

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

Gift Classics Tendence 2017

photo Exspace

photo Messe Frankfurt

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

International Sourcing Tendence 2017

photo Messe Frankfurt

photo Messe Frankfurt

Lovely Home Tendence 2017

photo Exspace

photo Messe Frankfurt

CAP photo Exspace

photo Exspace

LAZIS photo Exspace

BOLTZE photo Exspace

Pure & Elegant Tendence 2017

photo Exspace

photo Messe Frankfurt

photo Exspace

photo Exspace

Seasonal Decoration Tendence 2018

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

Young Gifts Tendence 2017

EFSA Pavilon Tendence 2017

Podczas Tendence 2017 zachwycała wystawa florystyczna EFSA Pavilon - towarzysząca Międzynarodowemu Kongresowi Florystycznemu. Podczas wydarzenia, projektanci z sektora florystyki z całej Europy stworzyli dzieła ukazujące aktualne trendy. Więcej o EFSA Pavilon na Tendence 2017 piszemy tutaj

EFSA Pavilon Tendence 2017 czyli trendy florystyczne na sezon 2017/2018 photo Exspace

EFSA Pavilon Tendence 2017 czyli trendy florystyczne na sezon 2017/2018 photo Exspace

Skorzystaj ze specjalnej oferty zakwaterowania
Tendence 2018

Messe Frankfurt we współpracy z Frankfurt Hotel Alliance oferuje pakiet hotelowy dla odwiedzających targi Tendence 2018. Już za 79 EUR za dobę możesz wybrać jeden z cztero- lub pięciogwiazdkowych hoteli położonych w pobliżu Centrum Wystawienniczego. Pakiet pobytowy obejmuje śniadanie, drink powitalny oraz dostęp do Internetu. Jeśli jesteś zainteresowany nie wahaj się – liczba promocyjnych pakietów jest ograniczona. Więcej informacji na stronie www.tendence.messefrankfurt.com

Przedstawicielstwo targów serdecznie zaprasza do skorzystania z oferty wyjazdu autokarowego w terminie 29.06 – 02.07.2018. Cena 750 zł netto obejmuje: przejazd luksusowym autokarem do Frankfurtu i z powrotem, 2 noclegi w hotelu, śniadanie w postaci bufetu, karta wstępu na targi, katalog, ubezpieczenie, opiekę pilota. Dzięki dofinansowaniu z Messe Frankfurt wszystko w bradzo atrakcyjnej cenie. Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce  webside

----------

Informacja uzupełniająca:

Messe Frankfurt jest wiodącym na świecie niemieckim organizatorem targów z wartością sprzedaży około 450 milionów euro w 2010 r i ponad 1,770 pracownikami na całym świecie. Grupa Messe Frankfurt dysponuje siecią 28 filii oraz 52 międzynarodowymi partnerami ds. sprzedaży, co umożliwia łatwy dostęp klientów ze 150 krajów. Imprezy targowe pod patronatem „made by Messe Frankfurt” odbywają się w ponad 30 miejscach dookoła świata. W 2010 roku Messe Frankfurt zorganizowało 88 imprez targowych, przy czym ponad połowa odbyła się poza Frankfurtem. Tereny Messe Frankfurt, które liczą 578 000 metrów kw. składają się z 10 hal oraz Centrum Kongresowego. Firma jest przedsiębiorstwem państwowym, przy czym 60% udziałów należy do miasta Frankfurt a 40 % do landu Hesia. Więcej informacji dostępne jest na stronie www.messefrankfurt.com

*dane (2010 rok)



 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.