Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
04 czerwca 2018
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Jak sprawić by klienci chcieli kupować? Odwiedź #ConceptStoreInspirations i Village na Tendence 2018

Na odwiedzających targi Tendence we Frankfurcie nad Menem w dniach od 30 czerwca do 3 lipca 2018 czeka nowa oferta zachwycających produktów i pomysłów na kolejny sezon: najnowsze zimowe i świąteczne trendy w dziedzinie dekoracji, aranżacji domów i ogrodów, a także upominków, biżuterii i dodatków odzieżowych. O targach Tendence 2018 więcej piszemy tutaj

Targom Tendence 2018 towarzyszyć będzie bogaty program wydarzeń i wystaw specjalnych. Powracają cieszące się dużą popularnością Outdoor Living i Tendence Academy, Trends czy Village. Pojawi się też po raz pierwszy Paper & Friends i Pioneers of Lifestyle Congress.

Prawdziwą ucztą dla zmysłów będzie jednak #ConceptStoreInspirations w hali 9.0 stanowiąca znakomite źródło pomysłów czyli techniki projektowania wystawy sklepowej. Klienci z branży dowiedzą się tutaj, jak efektywnie zorganizować swój sklep według jednolitej koncepcji, aby przykuć uwagę klienta i zachęcić go do spędzenia w sklepie więcej czasu.W ramach Concept Store Inspirations dostępne będą dwie strefy tematyczne: Deep Blue oraz Mountain High przybliżające spójne koncepcje sklepowe z perspektywy klienta, a także oferujące szereg łatwych w zastosowaniu rozwiązań odnośnie kolorystyki i doboru asortymentu w przestrzeni sklepowej. Zarówno Deep Blue jak i Mountain High zostaną rozwinięte w strefie Village. Dziewięć popularnych marek – Cedon, Designimdorf, Charles & Marie, Donkey Products, Gift Company, Good old friends, Nogallery, Paperproducts oraz Werkhaus – zaprezentuje w hali 11.0 rozwiązania, dzięki którym zainteresowanie klienta przerodzi się w chęć zakupu.

“Wysoka jakość specjalnych pokazów to unikalny atut tego wydarzenia. Prezentacje skierowane są w dużej mierze do przedstawicieli sektora małych i średnich przedsiębiorstw, doradzając jak umiejętnie eksponować produkty w przestrzeni sklepowej oraz jak sprawić, aby wizyta  w sklepie była dla klienta wyjątkowym doświadczeniem” – mówi dyrektorka targów Bettina Bär.

Kilka migawek z Concept Store na Tendence 2017

 

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Messe Frankfurt

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

photo Exspace

Skorzystaj ze specjalnej oferty zakwaterowania

Messe Frankfurt we współpracy z Frankfurt Hotel Alliance oferuje pakiet hotelowy dla odwiedzających targi Tendence 2018. Już za 79 EUR za dobę możesz wybrać jeden z cztero- lub pięciogwiazdkowych hoteli położonych w pobliżu Centrum Wystawienniczego. Pakiet pobytowy obejmuje śniadanie, drink powitalny oraz dostęp do Internetu. Jeśli jesteś zainteresowany nie wahaj się – liczba promocyjnych pakietów jest ograniczona. Więcej informacji na stronie www.tendence.messefrankfurt.com

Przedstawicielstwo targów Messe Frankfurt serdecznie zaprasza do skorzystania z oferty wyjazdu autokarowego w terminie 29.06 – 02.07.2018. Cena 750 zł netto obejmuje: przejazd luksusowym autokarem do Frankfurtu i z powrotem, 2 noclegi w hotelu, śniadanie w postaci bufetu, karta wstępu na targi, katalog, ubezpieczenie, opiekę pilota. Dzięki dofinansowaniu z Messe Frankfurt wszystko w bradzo atrakcyjnej cenie. Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce webside

----------

Informacja uzupełniająca:

Messe Frankfurt jest wiodącym na świecie niemieckim organizatorem targów z wartością sprzedaży około 450 milionów euro w 2010 r i ponad 1,770 pracownikami na całym świecie. Grupa Messe Frankfurt dysponuje siecią 28 filii oraz 52 międzynarodowymi partnerami ds. sprzedaży, co umożliwia łatwy dostęp klientów ze 150 krajów. Imprezy targowe pod patronatem „made by Messe Frankfurt” odbywają się w ponad 30 miejscach dookoła świata. W 2010 roku Messe Frankfurt zorganizowało 88 imprez targowych, przy czym ponad połowa odbyła się poza Frankfurtem. Tereny Messe Frankfurt, które liczą 578 000 metrów kw. składają się z 10 hal oraz Centrum Kongresowego. Firma jest przedsiębiorstwem państwowym, przy czym 60% udziałów należy do miasta Frankfurt a 40 % do landu Hesia. Więcej informacji dostępne jest na stronie www.messefrankfurt.com

*dane (2010 rok)



 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.