Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
10 czerwca 2018
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Polskie stoisko narodowe z prestiżowym Wyróżnieniem Honorowym StandOUT. Beautyworld 2018

31 maja 2018 roku poznaliśmy Laureatów StandOUT. Beautyworld 2018 Dubai - plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej, organizowanego przez portal Exspace.pl od roku 2012. Celem StandOUT.jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych na Świecie i w Polsce. O Laureatach StandOUT. Beautyworld 2018 piszemy tutaj

Wśród 17 Laureatów – polskich wystawców Beautyworld 2018, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, które odbyły się w dniach 7-10 maja w Dubaju znalazło się stoisko narodowe Polish Investment and Trade Agency / Polska Agencji Inwestycji i Handlu. Autorem projektu i wykonawcą stoiska była polska spółka Polcharm.

Polskie Stoisko Narodowe Beautyworld 2018, projekt i realizacja: Polcharm, organizator: Polska Agencja Inwestycji i Handlu, fot. materiały prasowe Polcharm

Arch. Urszula Kałużna, przewodnicząca Kapituły 62 edycji StandOUT. Beautyworld 2018 tak uzasadnia przyznanie prestiżowego Wyróżnia Honorowego Polish Investment and Trade Agency:

„Niezwykle ważne dla firm działających globalnie i prezentujących się na prestiżowych targach jest świadome komunikowanie kompetencji i wyróżnianie się poprzez swoje mocne strony. Największa odpowiedzialność spoczywa na  organizatorach stoisk narodowych. To stoiska narodowe budują pozytywny wizerunek kraju i potęgi poszczególnych branż. To tutaj spotykają się dziennikarze i osoby decyzyjne z całego świata. To ze stoisk narodowych płynie najszerszy komunikat w Świat o tym, że Polska jest krajem zaawansowanych technologii, że polskie firmy dzięki najwyższej jakości produktom i dojrzałości biznesowej są godnym zaufania partnerem biznesowym.

Prestiżowe Wyróżnienie Honorowe dla stoiska narodowego Polish Investment and Trade Agency zrealizowanego na Beautyworld 2018, to nie tylko nagroda dla dobrej architektury i oryginalnego designu.

To też nagroda dla odpowiedzialnej społecznie i biznesowo filozofii myślenia i działania, gdzie w centrum znajduje się zarówno człowiek jak i światowy biznes. To nagroda dla zmotywowanego, zaangażowanego i zgranego zespołu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, który jest otwarty na potrzeby i pytania zarówno polskich przedsiębiorców jak i odwiedzających targi.

Stoisko narodowego Polish Investment and Trade Agency na Beautyworld 2018 przyczynia się do wzmacniania silnego wizerunku polskiej branży kosmetycznej na Świecie. Wizerunku, do którego wracać się będzie jeszcze długo po targach. Jesteśmy przekonani, że za rok wielu odwiedzających dubajskie targi pierwsze kroki będą kierować właśnie na polskie stoisko narodowe i na stoiska polskich wystawców. Gdzie po raz kolejny będzie można zobaczyć najnowsze trendy, znane marki, a przede wszystkim – potęgę polskiej branży kosmetycznej.”


BeautyWorld Middle East

Targi BeautyWorld Middle East to największe międzynarodowe wydarzenie targowe na Bliskim Wschodzie dedykowane produktom kosmetycznym, w tym kosmetykom do pielęgnacji i stylizacji włosów, zapachom czy też kategorii well-being. W tym roku gościły one rekordową liczbę około 50 000 zwiedzających, 1 700 wystawców z 62 krajów oraz 25 pawilonów narodowych. Na 3 dni Dubaj stał się bardzo ważną platformą współpracy dla światowych graczy, ale również młodych, dopiero stawiających kroki w branży kosmetycznej firm.Polskę w Dubaju reprezentowało blisko 70 firm. To pierwsze tak duże wystąpienie polskiej branży kosmetycznej w tej imprezie. Polska Agencja Inwestycji i Handlu promowała polską branżę kosmetyczną na specjalnie przygotowanym stoisku narodowym. Więcej o polskich firmach w Dubaju piszemy tutaj

– Jest to niezwykle ważne wydarzenie w kalendarzu polskich producentów kosmetyków, ponieważ Bliski Wschód, kraje Afryki Północnej oraz Subsaharyjskiej to jeden z najbardziej perspektywicznych regionów świata. Rynek kosmetyczny rośnie tu w szybkim tempie i do końca przyszłego roku ma osiągnąć najwyższą złożoną stopę wzrostu rocznego spośród wszystkich regionów świata. Wskaźnik ma oscylować wokół 5%. Do wzrostu, najbardziej przyczynią się zasobne kraje Zatoki Arabskiej- Arabia Saudyjska i Zjednoczone Emiraty Arabskie – mówi Adriana Jakubowska, ekspert polskiej branży kosmetycznej.

Polskie Stoisko Narodowe Beautyworld 2018, projekt i realizacja: Polcharm, organizator: Polska Agencja Inwestycji i Handlu, fot. materiały prasowe Polcharm

Odwiedzający polskie stoisko promocyjne goście najczęściej pytali o kosmetyki do makijażu oraz do pielęgnacji twarzy i ciała. – Muzułmańskie kobiety zazwyczaj używają wielu kosmetyków kolorowych, pomimo trudnych warunków atmosferycznych. Z zasady zakrywają swoje sylwetki i włosy, a twarz, dłonie i stopy są jedynymi częściami ciała, które mogą wyeksponować. Szczególna dbałość o makijaż jest głęboko osadzona w kulturze świata arabskiego. Dlatego też wydatki na makijaż zazwyczaj stanowią sporą część budżetu przeznaczonego na kosmetyki dla kobiety muzułmańskiej – dodaje Adriana Jakubowska.

Polskie Stoisko Narodowe Beautyworld 2018, projekt i realizacja: Polcharm, organizator: Polska Agencja Inwestycji i Handlu, fot. materiały prasowe Polcharm

Wraz z rozwojem rynku kosmetyków dla kobiet, coraz większe zapotrzebowanie objawia się na segment produktów męskich. Szacuje się, że rynek męskich kosmetyków pielęgnacyjnych w najbliższych latach będzie wzrastać o 4,6% rocznie. Rośnie popyt na dezodoranty i kremy do golenia w linii męskiej, pielęgnację włosów i usuwanie zbędnego owłosienia, a także kremy nawilżające i przeciwzmarszczkowe.

W ramach stoiska narodowego zorganizowanego przez PAIiH, wydzielone zostało miejsce do spotkań B2B dla przedstawicieli polskich firm oraz potencjalnych kontrahentów. Przez cały czas trwania targów do dyspozycji zwiedzających był ekspert, który informował na temat potencjału polskiej branży kosmetycznej oraz polskiej gospodarki. Wystawcy z Polski mogli skorzystać z darmowej promocji, m.in. dystrybucji materiałów informacyjnych czy wyświetlania filmów promocyjnych. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielała zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach oraz wręczała folder informacyjny na temat polskiej branży kosmetycznej.

Polskie Stoisko Narodowe Beautyworld 2018, projekt i realizacja: Polcharm, organizator: Polska Agencja Inwestycji i Handlu, fot. materiały prasowe Polcharm

Podczas drugiego dnia targów, 9 maja o godz. 12.00 na polskim stoisku promocyjnym odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadził ekspert branżowy – Adriana Jakubowska, redaktor prowadząca magazynu “Cosmetic Reporter”. Na spotkanie przybyli dziennikarze międzynarodowi, goście zagraniczni oraz przedstawiciele polskich przedsiębiorstw. Po spotkaniu goście mogli zadawać pytania na temat polskiej branży kosmetycznej oraz odwiedzić stoiska polskich firm.

Polskie Stoisko Narodowe Beautyworld 2018, projekt i realizacja: Polcharm, organizator: Polska Agencja Inwestycji i Handlu, fot. materiały prasowe Polcharm

[VIDEO] Polskie stoisko narodowe na targach Beautyworld Middle East - maj 2018

W ramach realizacji programu w latach 2018-2019 roku zorganizowane zostaną stoiska informacyjno-promocyjne podczas 6 wydarzeń targowo-konferencyjnych w Bolonii, Dubaju oraz Hong Kongu.

Realizatorem Branżowego Programu Promocji branży kosmetycznej jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu webside https://www.paih.gov.pl/pl

Portal Promocji Exportu webside
Laureaci StandOUT. Beautyworld 2018. Link >>>
Finaliści StandOUT. Beautyworld 2018. Link >>>

Kolejna edycja targów Beautyworld 2018: 15-17 kwietnia 2019 Dubai webside

 

----------

Polcharm - 18 lat sukcesów

POLCHARM, Anna Godek wspiera polskich eksporterów branży kosmetycznej od 1998 roku, głównie poprzez organizację ich udziału w międzynarodowych targach w ramach polskich sekcji narodowych oraz w pawilonach tematycznych.

W oparciu o swoje wieloletnie doświadczenie, którego niezwykle cennym ogniwem była organizacja w latach 2004-2007 Międzynarodowych Targów Intercharm Polska, Polcharm wytypował zagraniczne imprezy o największym potencjale dla polskich producentów:

Starając się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom polskich producentów, jak również dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej sytuacji polityczno-ekonomicznej, Polcharm stale poszerza swoje portfolio obsługiwanych imprez.

Sukcesy, jakie POLCHARM, Anna Godek odnosi w promocji polskiego eksportu branży kosmetycznej wynikają z wieloletniego doświadczenia, dobrej znajomości rynku, zasad międzynarodowego marketingu oraz cennych, wieloletnich kontaktów z partnerami na całym świecie.

POLCHARM, Anna Godek
to niezawodny, sprawdzony na przestrzeni wielu lat partner każdej firmy branży kosmetycznej planującej ekspansję eksportową.

POLCHARM, Anna Godek webside 

 



 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.