Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
30 czerwca 2018
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Polska awangarda w świecie nart. Majesty na ISPO 2018

16 hal o powierzchni 180 tys. metrów kwadratowych, ponad 2800 firm – tak w wielkim skrócie podsumować można tegoroczne targi branży sportowo-outdorowej ISPO Munich. Ta najważniejsza dla producentów sprzętu sportowego impreza, trwała od 28 do 31 stycznia. Wśród wystawców znalazło się 46 producentów z Polski. Nie mogło zabraknąć także Majesty, polskiej firmy związanej z projektami Skis4Trees, Elliptical Rocker i 2D Hybrid Technology, która kieruje się wizją nart zmieniających scenę freeskingu.

Projektanci stoiska Majesty, Magdalena Borowiec i Filip Wieczorek z Besign Studio, skupili się na oddaniu charakteru marki, którym jest unikalne połączenie designu, technologii oraz wydajności. Architektura stoiska nawiązywała do nowego katalogu Majesty na rok 2018/19 czyniąc z niego punkt odniesienia dla prezentacji marki na ISPO 2018.

wszystkie zdjęcia: materiały prasowe Besign Studio

Projekt Besign Studio łączy sport ze sztuką. Wykorzystując kolorystykę i rozmieszczenie produktów bezpośrednio nawiązuje do katalogu Majesty prezentującego kolekcję ręcznie robionych nart, odzieży i akcesoriów zarówno dla freeskierów poszukujących przygód jak i dla pasjonatów sportów zimowych.

Narty są umieszczone na podobnym do siebie tle kolorystycznym, co pozwoliło wyodrębnić każdą parę od pozostałych, zachowując spójność prezentacji kolekcji.

Przy każdej parze nart można znaleźć opis techniczny umieszczony na breloku na karnet narciarski - jest to nawiązanie do wizji marki, która wychodzi poza ramy, wyznacza trendy ale równocześnie docenia i wykorzystuje tradycyjne rozwiązania. Dodatkowo opis nie dominuje na ekspozycji, a jednocześnie jest intrygujący i wygodnie po niego sięgnąć.

 

Wszystkie kolory które pojawiają się na stoisku to kolory występujące na nartach z nowej kolekcji. Pozostała część ekspozycji utrzymana jest w kolorystyce identyfikacji wizualnej firmy - czerni, bieli i czerwieni.

Architektura stoiska Majesty to dokonały przykład niekonwencjonalnego zaprezentowania kompetencji firmy. Wyrafinowana scenografia, która swoją otwartością zachęcająca do okrywania potencjału marki, to wzorcowa przestrzeń wystawiennicza.

Źródło: materiał przesłany przez Besign Studio

Photos: materiały prasowe Besign Studio

Besign Studio webside

Majesty webside

ISPO webside

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.