Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
10 lipca 2018
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

2:0 za innowacyjność i międzynarodowość. Podsumowanie Tendence 2018

Rynek dóbr konsumpcyjnych jest i pozostanie impulsem biznesowym - po raz kolejny było to widoczne na targach Tendence 2018, których ostatnia edycja odbyła się w dniach 30 czerwca - 3 lipca we Frankfurcie nad Menem. Portfolio Tendence obejmuje produkty do wyposażenia wnętrz, asortyment dekoracji, upominków, biżuterii, akcesoriów mody, tekstylia domowe i dział Culinary Gifts.

Około 20 000 odwiedzających z 82 krajów (FKM certified, 2017: 20,046 odwiedzających z 75 krajów)  - w tym 5% więcej odwiedzających spoza Niemiec niż w ubiegłym roku - nawiązało nowe kontakty, zamówiło najnowsze produkty dla swoich firm oraz zgromadziło innowacyjne pomysły i inspiracje na przyszłość.

W centrum zainteresowania 960 wystawców Tendence 2018 znalazły się inspiracje do prezentacji asortymentu, prezentacji produktów, reklama wystawców oraz wydarzenia towarzyszące. Specjalne prezentacje, takie jak Tendence.Impulse, Outdoor Living, #ConceptStoreInspirations, Talents, #FORM i Paper & Friends, a także nowa konferencja Pioneers of Lifestyle, dostarczyły ważnych wartości dodanych. Targi pomagają branży w precyzyjnym i skutecznym sprostaniu codziennym wyzwaniom."Handel dzisiaj jest trudnym rynkiem. Nowe badanie przeprowadzone przez IFH Cologne na zlecenie Messe Frankfurt pokazuje wyraźnie, że nastąpił znaczny spadek liczby detalistów w Niemczech. Od 2000 roku prawie 27%  z nich „zamknęło” swoje drzwi" - mówi Stephan Kurzawski, Senior Vice President, Messe Frankfurt Exhibition GmbH.

Jak pokazują badania wielką konkurencję dla handlu bezpośredniego stanowi handel internetowy. Liczba sprzedawców spadła z 409,760 w 2000 r. do 298 657 w 2017 r. [IFH study: ‘Status Quo – Handel Deutschland’, 2018]. Zgodnie z badaniem udział całkowitego obrotu handlu internetowego do 2025 r. może się nawet podwoić.

"W tym kontekście logiczne jest, że pomagamy handlowi bezpośredniemu pozostać konkurencyjnym, zapewniając wielopłaszczyznowe impulsy i pomoc poprzez tegoroczny uzupełniający program wydarzeń na Tendence. W 2019 roku pójdziemy o krok dalej, przekształcając Tendence zgodnie z nowoczesnymi strukturami handlowymi i potrzebami rynkowymi" - dodaje Stephan Kurzawski.

Ten pogląd podziela również Thomas Grothkopp, Dyrektor generalny German Home and Office Association (Bundesverband Wohnen und Büro e.V. – BWB): "Tendence wykazało, że istnieje prawdziwa potrzeba tego rodzaju targów w połowie roku. I warto zaoferować odwiedzającym targi wartość dodaną dzięki specjalnym wydarzeniom, takimi jak Tendence Academy, Tendence.Impulse czy #ConceptStoreInspirations."

#ConceptStoreInspirations Designed & Curated: Klaudia Hain Tendence 2018 photo Exspace

Tropikalne temperatury panujące we Frankfurcie w czasie trwania targów i wspaniała letnia atmosfera ponownie stanowiły idealne miejsce dla prawie 20 000 odwiedzających Tendence 2018 do nawiązywania kontaktów, odkrywania innowacji i składania zamówień. Odwiedzających spoza Niemiec było 20%, co stanowi znaczny wzrost w stosunku do ubiegłorocznej edycji Tendence. Procent zaangażowania pozostał na niezmienionym poziomie: po Niemczech, w pierwszej dziesiątce krajów odwiedzających były: Szwajcaria, Holandia, Austria, Francja, Włochy, Chiny, Belgia, Wietnam, Japonia i Hiszpania. Znaczny wzrost liczby odwiedzających odnotowano na głównych rynkach europejskich, w szczególności we Włoszech, Holandii, Austrii, Szwajcarii i Hiszpanii.

Nowa konferencja Pioneers of Lifestyle

Nowa konferencja Pioneers of Lifestyle, która odbyłasię w dniach 2 i 3 lipca, połączyła start-upy, małe i średnie firmy oraz korporacje z branży lifestyle. Konferencja została bardzo ciepło przyjęta przez sektor.

Współpraca z Gardiente

Odwiedzający Tendence mogli również skorzystać z towarzyszących targów Gardiente prezentujących meble ogrodowe i parasole w Hofheim-Wallau. Dzięki bezpłatnemu autobusowi kupujący mieli okazję odwiedzić oba wydarzenia i wielu z nich skorzystało z tej usługi. Ta współpraca wygenerowała szereg synergicznych efektów dla obu imprez.

Opinie wystawców

Kathrin Völker, CEO, Räder, Hall 8.0
"Nasze stoisko jest pełne, biznes jest dobry - nasi klienci są tutaj i kupują. Myślę, że przynajmniej dojdziemy do ubiegłorocznego poziomu i, jeśli będziemy mieli szczęście, osiągniemy niewielki wzrost. Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani. "

Michael Rossmann, CEO, PAD Home Design, hala 9.0
"Po raz kolejny nawiązaliśmy kontakt z kluczowymi i nowymi klientami na Tendence 2018. I to jest świetne! Na tegorocznym Tendence byliśmy nie tylko w pełni zajęci. Mamy do czynienia z klientami, którzy są zarówno zainteresowani, jak i zdecydowani dokonać zakupu. Poza rynkiem niemieckim przybyli nowi zainteresowani naszymi projektami z takich krajów jak Włochy, Hiszpania i Irlandia."

Thomas Wurm, CEO, G. Wurm, hala 9.1
"Dla nas Tendence jest i pozostaje ważne - tak jak wszystkie targi we Frankfurcie. Jesteśmy również zadowoleni z przebiegu biznesu w tym roku. Nasza struktura sprzedaży oznacza, że ​​potrzebujemy tego wydarzenia, aby zaprezentować nasze produkty. Tendence nadal będzie dla nas ważne, ponieważ tutaj spotykamy się z klientami, którzy składają zamówienia."

Peter Thomaschewski, Fair Sales, SAG New Look, Indie, hala 9.2
"Europa zawsze miała dla nas ogromny potencjał. W związku z tym nasze doświadczenie udziału w Tendence 2018 było super. Po raz kolejny udało nam się przeprowadzić udane dyskusje z naszymi niemieckimi i europejskimi partnerami handlowymi. W tym roku szczególnie cieszymy się, że nawiązaliśmy wiele ciekawych kontaktów z ważnymi nabywcami z krajów Europy Wschodniej, takich jak Polska, Ukraina i Serbia. Jesteśmy również bardzo zadowoleni z popytu na nasz produkt i z pewnością wrócimy w 2019 roku."

Thomas Halstrick, CEO, ppd Paperproducts Design GmbH, Hall 11.0
"The Village jest niezwykle popularna. I wydaje się, że było więcej gości niż się spodziewano. Podsumowując, nastrój na Tendence jest bardzo dobry. Decydenci przyjeżdżają tutaj i istnieje duża szansa otrzymania zamówień"

Ronald Langer, właściciel, Dazzl Design, hala 11.1
"Dla nas targi we Frankfurcie były jak zawsze: wielkim sukcesem. Kropka. W porównaniu do ubiegłego roku osiągnęliśmy co najmniej taki sam wynik. A prawdopodobnie więcej. A ostatni rok był naprawdę dobry. Jak zwykle powitaliśmy stałych klientów. A także kilku nowych.”

Caroline Haakman, Marketing, Barendsen, Outdoor Living
"Tendence zawsze było dla nas dobrym wydarzeniem. Tutaj spotykamy naszych klientów i nawiązujemy nowe kontakty. To, co czyni Frankfurt tak wyjątkowym, jest wynik: mogę powiedzieć, że dla nas 99% kontaktów jest bardzo cennych. Myślę, że to naprawdę dobre."

Najciekawsze ekspozycje wystawiennicze Tendence 2018

Kersten Tendence 2018 photo Exspace

DPI Tendence 2018 photo Exspace

WellDone® Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej "Być Razem" Tendence 2018

NC Tendence 2018 photo Exspace

Meisterwerke Tendence 2018 photo Exspace

Roots of Scandinavia Tendence 2018 photo Exspace

Coen Bakker Tendence 2018 photo Exspace

KOKON Tendence 2018 photo Exspace

Scholtissek Tendence 2018 photo Exspace

Cartone / Arte (PL) Tendence 2018 photo Exspace

Tendence 2018 photo Exspace

Silkeborg Uldspinderi Tendence 2018 photo Exspace

Tendence 2018 photo Exspace

Nicole Pietag Tendence 2018 photo Exspace

Briefkastenfirma Tendence 2018 photo Exspace

Dottir Tendence 2018 photo Exspace

Thomas Albrecht Tendence 2018 photo Exspace

Lakries Tendence 2018 photo Exspace

Lazis Tendence 2018 photo Exspace

Sander Tendence 2018 photo Exspace

pad Tendence 2018 photo Exspace

Light & Living Tendence 2018 photo Exspace

Tendence 2018 photo Exspace

Tendence 2018 photo Exspace

Tendence 2018 photo Exspace

Kaemingk Tendence 2018 photo Exspace

źródło: materiały prasowe Tendence

photos: Exspace.pl

Kolejna edycja Tendence odbędzie się w dniach 29 czerwca do 2 lipca 2019 roku webside

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.