Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
20 września 2018
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Wirtualne Stoisko 4.0 Extend Vision. Czy tak będą wyglądały stoiska przyszłości?

Za nami 10. Edycja Festiwalu Marketingu, największych w drugiej połowie roku targów reklamy i poligrafii w Polsce. Tradycyjnie już organizatorzy przyznali Złote Medale innowacyjnym produktom i usługom.

Wśród Laureatów Złotego Medalu Festiwalu Marketingu znalazło się wirtualne Stoisko 4.0 Extend Vision. Kapituła Konkursu, w której zasiadają specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, doceniła unikatowość, nowoczesność i innowacyjność rozwiązania.

Wirtualne Stoisko 4.0 zaprezentowane na warszawskich targach przez Extend Vision - o realnej wielkości 9m2 - dzięki zastosowaniu technologii VR - w odczuciu gości targowych miało 150 m2. Dla szukających jeszcze większych wrażeń zarezerwowany był portal, przenoszący w nieoczekiwane zakątki Krakowa. Stoisko 4.0 Extend Vision to zaledwie wstęp do wirtualnego wystawiennictwa przyszłości. Nawet na kilku metrach stoiska można pokazać obiekty o zarówno nieograniczonych gabarytach, jak i ilościach. A ogranicza nas tylko wyobraźnia. Na stoisku 4.0 Extend Vision wszystko jest możliwe.

Czy tak będą wyglądały targi i stoiska przyszłości?

Nie od dziś wiadomo, że technologia VR to przyszłość zarówno targów jak i handlu, biznesu a nawet edukacji. Na czym ona polega? Po założeniu specjalnych okularów wybraniec „przeniesiony” zostaje np.  do pustego pomieszczenia... a przynajmniej tak mu się wydaje. Nagle jego oczom ukazują się  ściany, niekonwencjonalna podłoga, świecące eksponaty, meble. Można do nich podejść, oglądnąć ze wszystkich stron, a nawet „unieść” i „rzucić”.

Czy to oznacza koniec targów jakie znamy?

Na  pytanie odpowiada pan Jacek Kisiała wiceprezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego. „Wirtualny świat z pewnością zadomowi się na targach. W końcu VR jest to po prostu oferowanie klientowi czegoś w zupełnie nowy sposób. Realne targi tylko na wirtualności zyskają, gdyż relacje międzyludzkie i  bezpośrednie kontakty z klientami były, są i zawsze będą istotą targów.

Dla polskich firm ta nowa technologia to krok w przyszłość, nowy wymiar prezentacji firmy klientowi.

Extend Vision Website | Facebook | Instagram

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.