Reklama

wszystkie artykuły z działu >> INSTALLATION
24 września 2018
wszystkie artykuły z działu >> INSTALLATION

Technologia a przestrzeń publiczna, czyli jak wyróżnić się na mapie miasta?

Żyjemy w czasach, w których jakość to stanowczo za mało. Projekt powinien nie tylko być atrakcyjny wizualnie, ale również oddawać DNA marki, stanowić swojego rodzaju wizytówkę, która pomoże wyróżnić go w przestrzeni miejskiej.

Nie od dziś wiadomo, że siedziba firmy jest jej wizytówką, która powinna być spójna z tożsamością marki i wyznawanymi przez nią wartościami, ale także przykuwać uwagę i sprawiać, że klienci chętnie będą spędzać w niej czas. Aby wypracować rozpoznawalność centrum handlowego, hotelu czy biurowca, warto sięgnąć po nowoczesne rozwiązania.

Technologia + architektura - połączenie idealne?

Z pozoru nieciekawy budynek może z powodzeniem przykuć spojrzenia dzięki umiejętnie zaprojektowanej fasadzie medialnej czy iluminacji. Komunikacja kolorem oraz projekcja różnorodnych kształtów, tworzy nieograniczone możliwości. Dzięki niej nie tylko podkreślamy charakter i przeznaczenie obiektu, ale również zaznaczymy swoją obecność.

Grand Opening Cosentino - medialna fasada realizacja Bright Lights, photo materiały prasowe Bright Lights

Grand Opening Cosentino - medialna fasada realizacja Bright Lights, photo materiały prasowe Bright Lights

Grand Opening Cosentino - medialna fasada realizacja Bright Lights, photo materiały prasowe Bright Lights

Grand Opening Cosentino - medialna fasada realizacja Bright Lights, photo materiały prasowe Bright Lights

Angażuj zmysły!

W przestrzeniach publicznych, niesamowitą rolę odgrywa marketing sensoryczny - oddziałując na zmysły, można stworzyć atmosferę danego miejsca i sprawić, że klienci będą chętnie do niego wracać. Na to, jak odbieramy przestrzeń wpływa nie tylko jej aranżacja, ale również zapach, muzyka czy odpowiednio dobrane oświetlenie, które ma ogromny wpływ na ekspozycję wnętrz, towarów oraz ogólną atmosferę - a co za tym idzie - samopoczucie osób odwiedzających daną przestrzeń.

Grand Opening Cosentino - medialna fasada realizacja Bright Lights, photo materiały prasowe Bright Lights

Grand Opening Cosentino - medialna fasada realizacja Bright Lights, photo materiały prasowe Bright Lights Lidia Skuza

Okiem eksperta

O tym, jak najlepiej wykorzystać technologię w projektowaniu, dyskutowali uczestnicy panelu dyskusyjnego reAKCJA PRZESTRZEŃ PUBLICZNA na OKK! design: Magdalena Federowicz-Boule – prezes zarządu Tremend, Bogusz Parzyszek – założyciel Workplace Solutions oraz Piotr Gierałtowski – właściciel pracowni Gieraltowski & Partnerzy. EXTRACT DESIGN. W dyskusji wziął udział także Radosław Zacheja, prezes zarządu firmy Bright Lights.

- Obecna rzeczywistość obfituje w wyzwania. Dociera do nas mnóstwo różnorodnych bodźców, mamy coraz mniej czasu do namysłu. Technologia rozwija się w błyskawicznym tempie, z jednej strony pomagając nam w realizacji przedsięwzięć, a z drugiej strony dekoncentruje. W jaki sposób mieć satysfakcję z realizacji? Zdecydowanie pomaga tutaj pozytywna motywacja, poszukiwanie rozwiązań, które nie tylko będą efektowne, ale także przyjazne dla otoczenia, ludzi. Mądre korzystanie ze zdobyczy technologii doprowadzi nas do realizacji wyznaczonych celów – wyjaśnił ekspert.  

Więcej informacji tutaj

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.