Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
19 stycznia 2019
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

ISH 2019: Nowoczesne rozwiązania do łazienek. Już w marcu będzie wiadomo, które z nich wybrać

Na światowych targach ISH we Frankfurcie eksperymentalny showroom „Pop up my Bathroom“ oferuje na bazie Trend Color Selection spojrzenie na przyszłość designu łazienek w kolorze. Prezentowane będą kreacje łazienek, instalacje, fotoinscenizacje w kontekście zmian społecznych, aktualnych trendów projektowania oraz innowacji technicznych.

Na ISH 2019 królował będzie pop art: kafelki, meble łazienkowe, umywalki i wanny otrzymają nową siłę wyrazu – raz stonowane ton-w-ton, innym razem pewne siebie w czerwieni lub nawet wielobarwne. Łazienka będzie w przyszłym roku coraz bardziej podnoszona do rangi różnorodnego, kolorowego i entuzjastycznie podchodzącego do życia przytulnego miejsca, które podlega kreowaniu zgodnie z najnowszymi trendami stylu życia. Mix & Match z lakierowanymi elementami w stylu vintage, dywanami oraz poduszkami w stylu boho już od dłuższego czasu był obecny w innych pomieszczeniach mieszkalnych takich jak salon czy kuchnia – teraz wyczarowuje swoimi kolorami i różnymi stylowymi akcentami nową atmosferę także w łazience.

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

 ISH 2017 photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

ISH 2017 photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

Hot Bath ISH 2017 photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

ISH 2017 photo Exspace.pl

poduszki w stylu boho Tendence 2018 photo Exspace.pl

poduszki w stylu boho Tendence 2018 photo Exspace.pl

poduszki w stylu boho i dywany Lakries Tendence 2018 photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

ISH 2017 photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

ISH 2017 photo Exspace.pl

Specjalny pokaz „Pop up my Bathroom“ zainicjowany przez Messe Frankfurt oraz Zrzeszenie Niemieckiej Branży Sanitarnej (VDS e.V.), zaprezentuje w hali 4.0 w sali Europa od 11 do 15 marca 2019 różnorodność możliwości zastosowania designu łazienkowego State of the Art w wybranych kombinacjach.

Wanna & Co. – zastosowanie trendów kolorystycznych

Poza tekstyliami jako idealnymi nośnikami koloru w łazience, widoczny jest w przypadku produktów zintegrowanych takich jak umywalki, syntetyczny granit, ceramika, armatury, ścianki prysznicowe i wanny wyraźny zwrot w stronę koloru. Coraz bardziej popularne stają się zarówno silne kolory sygnałowe w spektrum żółtym, czerwonym i pomarańczowym, jak również świeże kolory z palety niebieskiej w stylu skandynawskim. Do kreowania wnętrza łazienki wkracza kolor zielony. Elementy zielone od delikatnych pastelowych odcieni poprzez świeże tony aż do ciemnej elegancji odnoszą się do coraz większej świadomości ekologicznej klientów, symbolizują dodatkowo aspekt zdrowia w łazience. Ciepłe, pudrowe pastelowe tony zapewniają w stonowanym spektrum barwnym przytulną atmosferę kąpieli. W tle pojawiają się biel i czerń, tak samo jak szarość we wszystkich swych odcieniach. Czerń w kreowaniu łazienki staje się kolorem dominującym i jest komponowana z takimi materiałami jak marmur czy mosiądz. Popularne jest indywidualne kreowanie łazienki z kolorystycznie dopasowanymi do siebie produktami i materiałami.

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

ISH 2017 photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

ISH 2017 photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

Marmorin ISH 2017 photo Exspace.pl

Valdama Salone del Mobile Mediolanu 2014 design by Prospero Rasulo photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

ISH 2017 photo Exspace.pl

Rubinetterie Treemme na ISH 2017 Frankfurt photo Exspace.pl

Valdama ISH 2017 Frankfurt design by Prospero Rasulo photo Exspace.pl

Valdama ISH 2017 Frankfurt design by Prospero Rasulo photo materiały prasowe Valdama

GESSI na ISH 2017 Frankfurt photo Exspace.pl

GESSI na ISH 2017 Frankfurt photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

Burlington ISH 2017 Frankfurt photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

Burlington ISH 2017 Frankfurt photo Exspace.pl

„Kolor w łazience w roku 2019 będzie jeszcze bardziej popularny – w ten sposób powoli przemija faza bieli. W oparciu o ogólne trendy stylu życia, te właśnie kierunki rozwoju opierają się przede wszystkim na tematach takich jak indywidualizacja, przytulność mieszkania i zaakcentowanie emocji” – objaśnia Jens J. Wischmann, dyrektor Zrzeszenia Niemieckiej Branży Sanitarnej (VDS e.V.) „Barwne powierzchnie oczywiście od zawsze były widoczne. Teraz jednak zastosowanie kolorów staje się coraz bardziej odważne i niezależne od powierzchni.“

Do tego dochodzą mocne kolory i wzory często tylko zastosowane na wodoodpornych tapetach na ścianach łazienki. Wanny, toalety, umywalki i kafelki pozostawały jednak białe. Jednak teraz różne niuanse kolorów rozprzestrzeniają się na te podstawowe elementy wyposażenia sanitarnego i stanowią nową interpretację kolorowych łazienek na wysoki połysk rodem z lat 80.

„Chodzi o całościowe koncepcje barwne w łazience, które na pierwszy rzut oka mogą się ze sobą gryźć jako mieszanina stylów" - mówi Wischmann i widzi producentów nowoczesnych mebli łazienkowych jako propagatorów designu w łazience przyszłości. „W tej dziedzinie projektanci łazienek mają dobrą okazję do rozwijania swoich umiejętności posługiwania się kolorem i jego stosowania".

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

Teuco ISH 2017 Frankfurt photo Exspace.pl

Pop-up-my-Bathroom_ISH_2019_Exspace

Cotec ISH 2017 Frankfurt photo Exspace.pl

Graff ISH 2017 Frankfurt photo Exspace.pl

Trendforum dyskutuje na temat potencjału kolorów

Wizualne i kulturowe badanie trendów odnośnie do tematu designu łazienek a także aktualne trendy kolorystyczne przedstawione zostaną podczas targów ISH 2019 nie tylko w formie bogatej wystawy, ale także zostaną omówione podczas połączonego z targami Trendforum na różnych wykładach.

„Niezależnie od tego, na jaką koncepcję łazienki zdecyduje się klient: branża zawsze będzie w stanie zaoferować produkty odpowiednie do każdego gustu. Ostatecznie chodzi o zwiększenie komfortu przebywania w łazience – przyczynkiem do tego będzie dla nas w przyszłości warta rozważenia paleta alternatyw kolorystycznych" – twierdzi z całą pewnością Wischmann.

Pokaz specjalny „Pop up my Bathroom“ oraz Trendforum odbędą się na międzynarodowych targach ISH w dniach 11.-15.03.2019 we Frankfurcie.

Logo Pop up my Bathroom, Colour Selection 2019

<span style="font-size: 14px

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.