kategorie
inne z tej kategorii
- MARKETING WYSTAWIENNICZY: Co trzeba zrobić, żeby o firmie pisały media?
- Podsumowanie ISH digital 2021: rozwiązania dla rewolucji energetycznej zorientowanej na przyszłość
- "Pop up my Bathroom" ISH digital 2021: Wystawę jako jej główny sponsor wspiera Geberit
- Najpopularniejsze tematy ISH digital 2021. Mamy listę i krótkie resume!
- Gotowe: ISH digital 2021 czeka na odwiedzających od 22 marca 2021 r.
- Sponsor Premium ISH digital 2021 – Geberit na ISH 2019. Wspominamy!
polecane artykuły
na każdy temat

Najnowsze kolekcje łazienkowe i piękne wnętrza - ISH wyznaczają trendy w wystawiennictwie!
Największe targi branży łazienkowej to też wspaniałe prezentacje firm. O najnowszych trendach w projektowaniu stoisk branży łazienkowej oraz o tym, co jest najważniejsze w budowaniu świadomego marketingu wystawienniczego opowiada arch. Urszula Kałużna, redaktor naczelna portalu Exspace.pl.
Targi ISH zmienią się w roku 2019 pod względem strukturalnym i wizualnym, wyznaczając nowe trendy na przyszłość. Ponad 2.400 wystawców, w tym wszyscy czołowi reprezentanci rynku i technologii z kraju i zagranicy, wystawiać będzie w dniach od 11 do 15 marca 2019 nowości o światowej randze. Wśród tysięcy wystawców zaprezentuje się 96 firm z Polski
Dlaczego niektóre stoiska i aranżacje ekspozycji zapadają nam w pamięć, a inne często dużo bardziej okazałe – zapominamy? Dzisiaj na pewno nie wystarczy: CtrC i CtrV żeby było ładnie.
Bo nie da się skopiować emocji… a to właśnie prezentacje, które budzą emocje zostają na długo w naszej pamięci. Udział w targach to wielkie wyzwanie dla firm. Szczególnie w tych największych jakim są - odbywające się co dwa lata we Frankfurcie nad Menem - targi ISH. Tutaj wizualizują się najnowsze trendy dla branży sanitarnej, zarówno w designie produktowym jak i wystawienniczym. Wśród 2482 stoisk ISH 2017 znalazło się kilka wybitnych, które niewątpliwie wyznaczają trendy w branzy wystawienniczej na najbliższe lata. Niezapomniane kreacje Rubinetterie Treemme, Valdama, Gessi, Defra i GRAFF. Każde z wymienionych to inne podejście do prezentacji produktu i marki.
Valdama – TEKSTYLIA w salonach łazienkowych
Prospero Rasulo, dyrektor artystyczny Valdana i projektant stoiska Valdama na ISH 2017 do prezentacji produktu wykorzystał tekstylia. Kontrast, który tworzą one w zestawieniu z produktami wabił odwiedzających. Wyrafinowana scenografia, oparta o czytelny podział przestrzeni, to wzorcowa przestrzeń do prezentacji. Nie przytłacza. Jest lekka i inspirująca. Robi wrażenie jakby zawieszonej w powietrzu. Swoją otwartością zachęca do spacerowania, a jej architektura sprawia, że odwiedzający mają możliwość wyobrazić sobie produkty firmy w realnej przestrzeni. Nie ma tutaj specjalnie postawionych ścianek, sufitu czy innych barier architektonicznych. Proste i czytelne przenikanie się ekspozycji z otwartym miejscem dla gości sprawia, że odwiedzający czują się zaproszeni do wnętrza. Mając na uwadze produkt: najwyższej klasy włoski design łazienkowy – założenie idealnie wpisuje się w najnowsze trendy projektowania łazienek jako salonów łazienkowych. Więcej o stoisku Valdama ISH 2017 piszemy tutaj
Valdama ISH 2017 Frankfurt design by Prospero Rasulo photo ⓒExspace.pl
Valdama ISH 2017 Frankfurt design by Prospero Rasulo photo materiały prasowe Valdama
Valdama ISH 2017 Frankfurt design by Prospero Rasulo photo ⓒExspace.pl
Valdama ISH 2017 Frankfurt design by Prospero Rasulo photo materiały prasowe Valdama
Rubinetterie Treemme – OAZA ZIELENI
Dżungle widziałeś?’ - to chyba najczęściej zadawane pytanie na targach ISH 2017. Czyż trzeba czegoś więcej dla wzmacniania wizerunku marki? Najwyższej klasy włoski design Rubinetterie Treemme zaprezentowany w dżungli na tle surowych desek to było stoisko, o którym mówił każdy odwiedzający targi ISH 2017. Oaza zieleni, w gąszczu której pojawiały się produkty firmy sprawiła, że nikt z odwiedzających nie pozostawał obojętny. A przecież firmy na targach prześcigają się w pomysłach na stoiska. Takie jednak czasy, że sam produkt to za mało. Nawet najlepszy. I każde działanie, które wykracza poza jego prezentacje jest niezwykle ważne dla budowania świadomego marketingu wystawienniczego. Oaza zieleni wśród której prezentowany był produkt Rubinetterie Treemme budowała atmosferę ciepła, przytulności i harmonii. Do tego piękny zapach natury. Zdziwienie. Zaskoczenie. Zachwyt. Więcej o stoisku Rubinetterie Treemme ISH 2017 piszemy tutaj
Rubinetterie Treemme ISH 2017 ⓒExspace.pl
Rubinetterie Treemme ISH 2017 ⓒExspace.pl
Rubinetterie Treemme ISH 2017 ⓒExspace.pl
Rubinetterie Treemme ISH 2017 ⓒExspace.pl
Rubinetterie Treemme ISH 2017 ⓒExspace.pl
GESSI – hipnotyzująca INSTALACJA
Osią ekspozycji GESSI na ISH 2017 była Gessi Equilibrio - bateria wykonana z naturalnego materiału - kamienia. Głównym elementem scenografii stoiska była Instalacja: piaskownica i porozrzucane w niej kamienie. Podobne kształtem do formy baterii Gessi Equilibrio, tylko kilka razy większe. Miały około 40 i 60 cm. W piaskownicy dwie osoby cały czas próbowały nakładać jeden kamień na drugi – tak by znowu nawiązać do Gessi Equilibrio. Kamienie spadały, bo nie bardzo chciały się trzymać – i wszystko zaczynało się od początku. Ten spokój i powtarzająca się czynność zabawy z kamieniami były hipnotyzujące. Więcej o stoisku GESSI ISH 2017 piszemy tutaj
GESSI ISH 2017 ⓒExspace.pl
GESSI ISH 2017 ⓒExspace.pl
GESSI ISH 2017 ⓒExspace.pl
GESSI ISH 2017 ⓒExspace.pl
Defra – INTRYGA
Architektura stoiska, w którą wpisane są różne historie. I to te historie są najważniejsze. To one są osią wokół której buduje się narracja. Polska marka Defra na targach ISH 2017 zaprezentowała swoje najnowsze kolekcie w przewrotny i zaczepny sposób - konceptem „Bathroom doesn’t exist”. 120 mkw. ekspozycji gdzie meble łazienkowe stają się meblami pokojowymi, pełniące różnorodne funkcje. Tym samym meble łazienkowe wyszły z łazienki… bo najważniejszy jest człowiek i jego potrzeba świadomego, indywidualnego kreowania przestrzeni. Defra do aranżacji stoiska zaprosiła projektantów Magdalenę Garncarz i Szymona Hanczara. Ekspozycja przyciągała wzrok ciepłymi barwami, naturalnymi materiałami, multimedialną prezentacją i różnorodnością kolekcji. Zwiedzających intrygował również migający neon z hasłem „Bathroom doesn’t exist”.
Defra ISH 2017 ⓒExspace.pl
Defra ISH 2017 ⓒExspace.pl
Defra ISH 2017 ⓒExspace.pl
Defra ISH 2017 ⓒExspace.pl
Defra ISH 2017 ⓒExspace.pl
GRAFF - GRAFIKA
Grafika, rozumiana nie jako wydruk wielkoformatowy czy wzory na ścianie, ale jako integralna część stoiska. Sprawia, że przestrzeń intryguje i oddziaływuje na odwiedzającego w sposób inny, niż wszystko co widział do tej pory. Gubimy się na chwile w takim świecie, by od nowa definiować to, na co patrzymy. Prosta konstrukcja zbudowana na zasadzie abstrakcyjnej inscenizacji planów, wielkości i cieni daje wiele możliwości. Wyroby artystyczne Graff łączą i przenikają się z kultowymi dziełami sztuki. 'Narodziny Wenus' Botticellego, 'Śmierć Marata' Jacques-Louis David, 'Odaliska' Ingres, 'Ofelia' Johna Everetta Millais i 'Gabrielle d'Estrées' ze Szkoły Fontainebleau - zinterpretowane przez Vincenta Calmela, znanego na arenie międzynarodowej fotografa.
GRAFF ISH 2017 ⓒExspace.pl
GRAFF ISH 2017 ⓒExspace.pl
Trendy na rynku wystawienniczym, podobnie jak we wszystkich innych dziedzinach wzorniczych, są zjawiskiem wielosezonowym. Co oznacza, że design stoisk nie zmienia się diametralnie z roku na rok, a stopniowo. Z niecierpliwością więc czekam na kolejne spotkania z Rubinetterie Treemme, Valdama, Gessi, Defra i GRAFF na ISH 2019, które odbędą się w dniach w dniach 11.-15.03.2019. I na wiele innych ciekawych spotkań z wybitnym designem wystawienniczym.
I z niecierpliwością czekam również na spotkania z polskimi wystawacami ISH 2019. Pełna lista polskich wystawców dostępna tutaj
Więcej zdjęć inspirujących prezentacji z poprzedniej edycji ISH znajdziecie Państwo w Galerii przy artykule. ZAPRASZAM!
Artykuł 'Najnowsze kolekcje łazienkowe i piękne wnętrza. ISH wyznaczają trendy w wystawiennictwie!' ukaże się w na początku marca w e-magazynie "Łazienka.PRO", który będzie można znaleźć na portalu www.designbiznes.pl
Opracowanie: Urszula Kałużna
Photos: ⓒExspace.pl
PL Catalog Exhibitors from Poland website
Inne artykuły z kategorii TARGI
-
MARKETING WYSTAWIENNICZY: Co trzeba zrobić, żeby o firmie pisały media?
-
Podsumowanie ISH digital 2021: rozwiązania dla rewolucji energetycznej zorientowanej na przyszłość
-
"Pop up my Bathroom" ISH digital 2021: Wystawę jako jej główny sponsor wspiera Geberit
-
Najpopularniejsze tematy ISH digital 2021. Mamy listę i krótkie resume!
-
Gotowe: ISH digital 2021 czeka na odwiedzających od 22 marca 2021 r.
-
Sponsor Premium ISH digital 2021 – Geberit na ISH 2019. Wspominamy!