Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
20 stycznia 2019
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Najnowsze kolekcje mebli i piekne wnętrza! Najciekawsze stoiska imm cologne 2019!

Na tegorocznej edycji imm cologne i LivingKitchen, które odbyły się w dniach 14-20 stycznia, redaktorzy Exspace.pl spędzili cztery dni. Odbyliśmy ponad 60-cio kilometrowy spacer i odwiedziliśmy setki prezentacji i stoisk targowych.

Najnowsze trendy oraz innowacyjne pomysły wyposażenia wnętrz w Kolonii prezentowało 1250 wystawców z ponad 50 krajów, wśród których były 74 firmy z Polski. Więcej informacji o polskich wystawcach imm cologne 2019 i LivingKitchen 2019 znajdziecie Państwo w unikatowym serwisie on-line PL Catalog Exhibitors from Poland >>> www.exhibitorsfrompoland.com

imm cologne 2019 exhibitors from poland

70 polskich firm wzrost o ponad 60% w stosunku do roku 2018 - wtedy było 45 wystawców z Polski.

imm cologne i LivingKitchen w ciągu tygodnia otwarte są wyłącznie dla odwiedzających branżę, w weekendy otwierają się również przed publicznością, która otrzymuje specjalistyczne informacje i sugestie zakupu obejmujące każdą przestrzeń domu oraz związane z nim technologie. Wystawcy prezentują zarówno meble i wyposażenie oraz konkretne aranżacje, jak i ofertę niematerialną, czyli aplikacje lub oprogramowanie - od smart home po rzeczywistość wirtualną (virtual reality) lub rozszerzoną (augmented reality).Kolońskie targi są uważane za niezastąpione forum komunikacyjne, ważny czynnik napędowy i kreatywne centrum pomysłów. Każdy, kto się tu prezentuje, dociera do decydentów światowej sceny meblowej. Targom towarzyszą wysokiej jakości wystawy, wydarzenia i spotkania, które doskonale uzupełniają ofertę. O tych najciekawszych będziemy pisac wkrórce na Exspace.

Ale imm cologne i LivingKitchen przyciągają uwagę nie tylko producentów, użytkowników, projektantów czy trendwatcherów. Jest to doskonałe miejsce, gdzie można podglądać najnowsze trendy wystawiennicze. Trzeba zaznaczyć, że trendy na rynku wystawienniczym są zjawiskiem wielosezonowym, co oznacza, że design stoisk nie zmienia się diametralnie z roku na rok, a stopniowo.

Dzisiaj nie wystarczy: CtrC i CtrV żeby było ładnie... chociaż wszędzie wokół jest tak wiele inspiracji. Zastanawiamy się często dlaczego niektóre stoiska i aranżacje ekspozycji - zapadają nam w pamięć, a inne – chociaż często dużo bardziej okazałe – zapominamy.

Wybraliśmy realizacje, które na duo targowym imm cologne 2019 i LivingKitchen 2019 odzwierciedlają najlepiej 7 trendów wystawienniczych ostatnich lat: Architektura, Żart, Zieleń, Intryga, Kolor, Instalacje i Minimalizm.

Architektura

Większość stoisk wykorzystuje standardowe materiały wykończeniowe takie jak min. płyty stolarskie. Bo przecież ściany z czegoś trzeba zbudować – tak myśli większość zarówno projektantów jak zleceniodawców.  Jednak coraz więcej firm rozumie, że w architekturze wystawienniczej nie chodzi o ściany. Chodzi o wykorzystanie ‘powietrza’ które się wynajęło. Coraz częściej przestrzeń stoisk obudowana jest transparentnymi konstrukcjami czy tekstyliami. Tutaj trendy wyznaczają największe światowe marki.

Bert Plantagie imm cologne 2019 / wszystkie zdjęcia exspace.pl

imm_2019_Bert_Plantagie

Knoll imm cologne 2019

imm_2019_knoll

Burhens (Poland) imm clogne 2019

burhens_imm_cologne_2019

Muuto imm cologne 2019

imm_cologne_2019_muuto

Nobilia LivingKitchen 2019

imm_cologne_2019_Nobilia

Dante imm cologne 2019

imm_2019_Bert_Dante

Pode design by Studio Roderick Vos photo Studio Roderick Vos

Pode_Studio Roderick Vos_imm_cologne_2019

DFM (Poland) imm cologne 2019

dfm imm cologne 2019

Thonet GmbH Cafe Thonet imm cologne 2019 photo Thonet

Thonet GmbH cafe thonet imm cologne 2019

Żart

Ekspozycje z dystansem to zupełnie nowy trend w wystawiennictwie. Nie wiemy, czy na taki dystans do siebie mogą sobie pozwolić tylko największe marki świata. Czy może z tego poziomu mogą startować debiutanci największych światowych wydarzeń wystawienniczych. Dużo zależy od dobrego projektu, ale czy to wystarczy jak się jest poczatkująca marką? Jakie jest Wasze zdanie?

Od 1895 roku nazwa Bretz oznacza autentyczną tradycję tapicerki z niemieckiej manufaktury. Architektura stoiska Bretz na imm cologne 2019 wyglądała jak żart. Niedbale zawieszone wielkie płachty z hasłami. Pojedyncze słowa w hasłach poprzekreślane grubym markerem. A wewnątrz… od kolorów dostawało się wspaniałego zawrotu głowy. Produkty Bretz od lat otrzymują największy nagrody. Każdy chyba kojarzy Sofę Ohlinda (Design by Carolin Kutzera) - zwycięzcę Interior Innovation Award 2015. http://exspace.pl/articles/show/1273 Żart polegał nie tylko na pozornie niedbałej architekturze stoiska. Hasła i ich sposób podania doskonale ją uzupełniały. Myśli – cytaty znanych projektantów i filozofów poprzez wyrzucenie / zamienienie kilku słów zmieniały sens. Tak, by oddać duszę marki Bretz. I tak pierwsza z brzegu myśl Leonarda da Vinci „SIMPLICITY IS ULTIMATE SOPHISTICATION” została zmieniona na „DIVERS IS ULTIMATE SOPHISTICATION” lub myśl Rene Descartesa “I THINK THEREFOR I AM” została zmieniona na “I PLAY THEREFOR I AM” itd, itd. Wkrótce będziemy pisać więcej o stoisku Bretz.

Bretz imm cologne 2019

imm cologne 2019 bretz 

Bretz imm cologne 2019

imm cologne 2019 bretz

Bretz imm cologne 2019

imm cologne 2019 bretz

Zieleń

Naturalna zieleń to trend ostatnio bardzo modny. Oazy zieleni wśród których prezentowany jest produkt. Lub zieleń jako integralny element architektury stoiska. Nie jako dostawione zapchajdziury czyli kwiatki w doniczkach. Zieleń buduje atmosferę ciepła i przytulności i harmonii. I ten piękny zapach natury gdy zieleni jest dużo – to jedno z najdziwniejszych i najbardziej zaskakujących odczuć na targach. Spacerując przez hale nagle do naszych zmysłów dociera coś dziwnego. Skąd zapach lasu lub kwiatów? Tutaj? Na targach? Tego się nie da oddać na zdjęciach. Zdziwienie, zaskoczenie, zachwyt.

imm_cologne_2019

Emu imm cologne 2019

imm_cologne_2019_emu

Birkenstock imm cologne 2019

imm_cologne_2019_birkenstock

Kolor

Minimalizm ma swoje plusy. Uporządkowana i elegancja ma swoje plusy. Klasyka ma swoje plusy. Ale widownię i uwagę przechodniów wygrywa bardzo często kolor. Jedna uwaga: projektując stoisko z feerią barw, trzeba bardzo dobrze przestudiować sąsiedztwo innych firm. Bo kolor działa najlepiej w towarzystwie albo monochromatycznych sąsiadów albo przewidywalnych sąsiadów.

Schonbuch. imm cologne 2019

imm_cologne_2019_schonbuch

Schonbuch. imm cologne 2019

imm_cologne_2019_schonbuch

TECTA imm cologne 2019

imm_cologne_2019_tecta

Echtstahl imm cologne 2019

imm_cologne_2019_echtstahl

Cassina imm cologne 2019

imm_cologne_2019_cassina

take me HOME. (Poland) imm cologne 2019
więcej informacji tutaj

take me home imm cologne 2019

Grafika

O tym, że graficzne pomysły na stoisko budzą emocje pisaliśmy nie raz. Ale jeżeli komuś się wydaje, że walnie wielki wydruk na ścianę stoiska i będzie  ok  – to te czasy dawno już minęły. Jest to bardzo trudne i jest to wielka sztuka projektowania wystawienniczego: tak wykorzystać możliwość kreowania przestrzeni za pomocą wydruków, żeby w centrum był odwiedzający, a nie jeszcze więcej produktów i jeszcze więcej nachalnych informacji o tym jaka to nasza firma jest super! Umiejętność schowania się marki i produktu za pobudzającymi wyobraźnię światami. To jest bardzo ciekawy temat. Wydruki wielkoformatowe, które zmieniają wszystko. Przenoszą nas w inne światy. Grafiki przenikając się z elementami trójwymiarowymi sprawiają, że zatracamy realny obraz. Chcemy brnąć dalej. Zanurzać się w te pięknie wykreowane światy. Uciec na chwile od rzeczywistości. Dopiero na końcu zauważamy, że ucieczka od rzeczywistości jest możliwe dzięki… produktom prezentowanym na stoisku.

Diabla design by romerovallejo imm cologne 2019

imm_cologne_2019_diabla

imm cologne 2019

imm_cologne_2019_riva

Living Divani imm cologne 2019

imm_cologne_2019_riva

Rasconi i D-TEC imm cologne 2019

imm_cologne_2019_rasconi_d_tek

Swallow's Tail Furniture (Poland) imm cologne 2019

Swallow's Tail Furniture imm cologne 2019

imm cologne 2019

imm_cologne_2019

Calligaris imm cologne 2019

imm_cologne_2019_calligaris

Instalacje

Wiadomo, że Instalacje zawsze skradają Show. Ale taka jest właśnie ich rola. Na wielkich stoiskach zajmują czasami ułamek powierzchni. Ale to przy nich są tłumy. I to na nie nakierowane jest zainteresowanie zwiedzających i mediów.

Scholle Deubzet imm cologne 2019

imm_cologne_2019_scholle_deubzet

JAB Anstoetz Group imm cologne 2019

imm_cologne_2019_jab_anstoetz_group

Fritz Hansen imm cologne 2019

imm_cologne_2019_fritz_hansen

Fritz Hansen imm cologne 2019

imm_cologne_2019_fritz_hansen

Minimalizm

Tego trędu nie będziemy opisywać. Minimalizm zawsze się obroni.

Materia imm cologne 2019

imm_cologne_2019_materia

Richard Lampert imm cologne 2019

imm_cologne_2019_herbert_hirsche

Style Home (Poland) imm cologne 2019
więcej informacji tutaj

style home imm cologne 2019

imm cologne 2019

imm_cologne_2019

Tobias Grau imm cologne 2019

imm_cologne_2019_tobias_grau

Alex Mint imm cologne 2019

imm_cologne_2019_alex_mint

Wkrótce więcej relacji z imm cologne 2019.

Opracowanie: Exspace
Photos: Exspace

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Dziękuję za możliwość przeczytania/zobaczenia relacji z targów... ale ctr i trędy bardzo rzucają się w oczy ;-)
skomentowany przez    Ola    23 styczeń 2019, 08:26 obserwuj post
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.