Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
01 maja 2019
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

TOP 10 ISH 2019 by Exspace.pl

Udział w targach to wielkie wyzwanie dla firm. Szczególnie w tych największych jakim są - odbywające się co dwa lata we Frankfurcie nad Menem - targi ISH. Tutaj wizualizują się najnowsze trendy dla branży sanitarnej, zarówno w designie produktowym jak i wystawienniczym. Co zachwycało we Frankfurcie?

O ISH 2019

We Frankfurcie nad Menem w dniach 11-15 marca 2019 roku zaprezentowało światu swoje innowacje i osiągnięcia 2 532 wystawców z 57 krajów. Wśród największych światowych marek było 96 firm z Polski.

TOP 10 ISH 2019

RUBINETTERIE TREEMME

Listę TOP 10 ISH 2019 otwiera Rubinetterie Treemme. To stoisko, które wpisuje się w tak ważne dzisiaj trendy jak „zrównoważony rozwój” i„ekologia”.  Najwyższej klasy włoski design Rubinetterie Treemme na ISH 2019 zaprezentowany został w niezwykle wyrafinowany sposób. Minimalistyczna architektura i budujące ją półprzeźroczyste materiały doskonale współgrały z subtelną ekspozycją. Dopełniały ją delikatne ściany z siatki i białego puszystego materiału, instalacja ‘Wodospad’ oraz wielka tafla wody, nad którą unosiło się całe stoisko.

RUBINETTERIE TREEMME ISH 2019 Exspace

RUBINETTERIE TREEMME ISH 2019 photo ExspaceRUBINETTERIE TREEMME ISH 2019 Exspace

RUBINETTERIE TREEMME ISH 2019 photo Exspace

RUBINETTERIE TREEMME ISH 2019 Exspace

RUBINETTERIE TREEMME ISH 2019 photo Exspace

RUBINETTERIE TREEMME ISH 2019 Exspace

RUBINETTERIE TREEMME ISH 2019 photo Exspace

Czy stoisko Rubinetterie Treemme będzie inspiracją dla wystawców kolejnej edycji ISH? Pytanie jest o tyle zasadne, że „dżungla”, którą Rubinetterie Treemme zachwycało na ISH 2017 - stało się inspiracją dla stoisk wielu światowych marek w roku 2019.

CERAMICA GLOBO

Globo na ISH zaprezentowało nowe produkty inspirowane marmurami i kamieniami graniglia z ich cennymi żyłami, nowe tekstury i fakturowe wykończenia inspirowane kamieniami naturalnymi. Wszystko to zatopione w kolorowym świecie zaprojektowanym przez Daniele Ruzza i Silvana Angeletti z angeletti ruzza design. Transparentna architektura stoiska doskonale komunikowała misję marki, którą jest pasja tworzenia produktów o oryginalnych i niespotykanych kształtach. Stoisko zbudowane z przenikających się form, wysokich ram i wielkich kół, w kontrastujących mocnych kolorach, wyglądało jak teatralna scenografia dla aktorów na scenie. W roli głównej: umywalki, miski wc, bidety, brodziki prysznicowe i meble łazienkowe włoskiej marki. Zwiewna Instalacja angeletti ruzza design stworzyła wyrazistą narrację dla niepowtarzalnych i wyjątkowo estetycznych ekskluzywnych elementów wyposażenia łazienek Ceramica Globo, w której przenikają się design i estetyka.

Globo Ceramica ISH 2019 Exspace.pl

Globo Ceramica ISH 2019 photo Walter Monti

Globo Ceramica ISH 2019 Exspace.pl

Globo Ceramica ISH 2019 photo Walter Monti

Globo Ceramica ISH 2019 Exspace.pl

Globo Ceramica ISH 2019 photo Walter Monti

LAUFEN

Z zakładu produkcyjnego na targi. Pomysł projektantów stoiska Laufen - szwajcarskich architeków Gabrielle Hächler i Andreas Fuhrimann z AFGH - brzmi: "W kierunku sceny!” Prezentując w zabawny sposób publiczności ISH 2019 produkty Laufen z wszystkimi ich zaletami podkreślają: tradycję, kunszt, historię i piękno codziennych spraw. Gabrielle Hächler i Andreas Fuhrimann zainspirowani nagradzanym filmem wizerunkowym Laufen stworzyli przestrzeń odzwierciedlającą szwajcarskie korzenie marki. Zewnętrzne „chropowate” fasady przenoszą skalę przemysłową ceramiki sanitarnej z zakładu produkcyjnego na targi. W jaskrawym kontraście pozostają gładkie i lśniące, a mimo to prawie rzeźbione przestrzenie, dla różnych kolekcji łazienkowych. A Instalacja z „sikających sedesów” to był punk obowiązkowy każdego odwiedzającego frankfurckie targi. To wyjątkowo silna prezentacja marki jednego z wiodących producentów wyposażenia łazienek.

Laufen ISH 2019 Exspace.pl

Laufen ISH 2019 photo Laufen 

Laufen ISH 2019 Exspace.pl

Laufen ISH 2019 photo Laufen

Laufen ISH 2019 Exspace.pl

Laufen ISH 2019 photo Laufen

VITRA

Stoisko VitrA, wiodącego światowego dostawcy pełnej gamy komponentów łazienkowych, można określić trzema słowami: nowoczesna, minimalistyczna i zaskakująca. VitrA emanuje ponadczasowym urokiem i luksusem. Transparentna architektura podkreślona była kolorowymi ścianki ekspozycyjnymi z otworami, przez które można zaglądać do wnętrza lub na zewnątrz. Całość ocieplona z jednej strony żywą zielenią, wachlarzami z Papier-mâché oraz olbrzymimi głazów, również z Papier-mâché. A odbicia w wielkich lustrach sprawiały, że nie wiadomo było gdzie się kończy i zaczyna przestrzeń.

VitrA ISH 2019 Exspace.pl

VitrA ISH 2019 photo Exspace.pl

VitrA ISH 2019 Exspace.pl

VitrA ISH 2019 photo Exspace.pl

VitrA ISH 2019 Exspace.pl

VitrA ISH 2019 photo Exspace.pl

SANPLAST SA (PL)

Polska firma SANPLAST oraz marka HOESCH na ISH 2019 zaprezentowały sprawdzone rozwiązania kąpielowe, ale nie zabrakło także nowości. Stoisko nawiązywało bezpośrednio do najnowszego katalogu firmy. Grafika eleganckiej przestrzeni idealnie wpisała się w najnowsze trendy, którymi są wzory roślinne i zwierzęce oraz żywe kolory. Minimalistyczna architektura wygląda jak obraz. Z każdej strony inny. Po prostu petarda! Stoisko Sanplast SA zostało Laureatem prestiżowego II. Miejsca w StandOUT. ISH 2019 - plebiscytu na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej, organizowanego przez portal Exspace.pl do roku 2012.

Sanplast SA ISH 2019 Exspace

Sanplast SA ISH 2019 photo Exspace

Sanplast SA ISH 2019 Exspace

Sanplast SA ISH 2019 photo Exspace

Sanplast SA ISH 2019 Exspace

Sanplast SA ISH 2019 photo Exspace

Sanplast SA ISH 2019 Exspace

Sanplast SA ISH 2019 photo Exspace

FLAMINIA.

Flaminia., wysokiej klasy marka specjalizująca się w ceramice sanitarnej, odgrywa wiodącą rolę w kształtowaniu nowych trendów w projektowaniu wnętrz. Zaprojektowana przez Giulio Cappellini’ego na ISH 2019 instalacja Flaminii umożliwiła firmie stworzenie bogatej i wyrazistej narracji, w której przenikają się design i estetyka. Zaprezentowane w salonach łazienkowych kolekcje podkreślone były wyrafinowanym układem odcieni niebieskiego i piasku. Różne przestrzenie „świata Flaminii” przechodzą jedna w drugą z nonszalancją. Flaminia. Instalacją Giulio Cappellini’ego opowiada o złożoności swojej linii produktów, jak przystało na markę designu i stylu życia, która jest zdecydowanie rozpoznawalna i może pochwalić się globalną i wszechstronną ofertą. Na ISH obok produktów debiutujących znalazł się wybór projektów  ikonicznych projektantów: Jasper Morrison, Nendo czy Giulio Cappellini.

Flaminia. ISH 2019 Exspace.pl

Flaminia. ISH 2019 photo Flaminia

Flaminia. ISH 2019 Exspace.pl

Flaminia. ISH 2019 photo Flaminia

Flaminia. ISH 2019 Exspace.pl

Flaminia. ISH 2019 photo Flaminia

DORNBRACHT i ALAPE

Grupa Dornbracht, ze swoimi markami Dornbracht i Alape, na ISH zaprezentowała innowacyjne rozwiązania premium do łazienki i kuchni. Architektura stoiska zbudowana była z kilku różnych przestrzeni. Niezapomniane wrażenia wzbudziła instalacja ALAPE. Emocjonalne doświadczenie wody dotykające wszystkich zmysłów zachwycało w lustrzanych Instalacjach prezentujących ceramikę łazienkową. Lustrzane ściany łączące się pod różnymi kątami wciągały odwiedzających w nieprzewidywalną grę. Doskonale dobrane proporcje tworzyły idealne przestrzenie dające poczucie nieskończoności. Większość odwiedzających stoisko DORNBRACHT i ALAPE zaczynało od lustrzanej Instalacji i do niej na koniec wracało. To nie zdarza się często, żeby ze stoiska nie chciało się wychodzić. A przed magicznymi lustrzanymi światami ALAPE można było stać w nieskończoność. 

DORNBRACHT i ALAPE ISH 2019 Exspace.pl

DORNBRACHT i ALAPE ISH 2019 photo Exspace.pl

DORNBRACHT i ALAPE ISH 2019 Exspace.pl

DORNBRACHT i ALAPE ISH 2019 photo Exspace.pl

DORNBRACHT i ALAPE ISH 2019 Exspace.pl

DORNBRACHT i ALAPE ISH 2019 photo Exspace.pl

DORNBRACHT i ALAPE ISH 2019 Exspace.pl

DORNBRACHT i ALAPE ISH 2019 photo Exspace.pl

VEITO

Veito to rodzinna firma z Istambułu. Stoisko zaprojektowane przez właściciela firmy zaskakiwało kontrastami. Ekspozycja mogłaby się pomieścić na 10 mkw. Ale Veito nie chodziło tylko o pokazanie produktów. Firma, obecna na ISH po raz pierwszy, chciała zakomunikować rodzinną markę tak, by pozostała w pamięci odwiedzających na długo. Jakkolwiek to zabrzmi - najważniejsi na stoisku byli ludzie: właściciel firmy wraz z żoną, CEO oraz jeden z dyrektorów emanowali ciepłem i serdecznością.

Istotnym elementem stoiska była… pusta przestrzeń. Doskonale z nią współgrały olbrzymie trójwymiarowe litery na froncie stoiska, składające się na nazwę firmy. Elegancka przestrzeń była doskonałym tłem dla minimalistycznych grzejników naściennych, grzejników wolnostojących i podgrzewaczy wody – zaprojektowanych przez właściciela Veito.

I jeszcze mały, ale zabawny akcent. Delikatna półeczka z kwiatami poza zasięgiem wzroku. To tak jakby założyć zegarek, który chowa się pod długim rękawek koszuli. Nikt go nie widzi, ale Ty wiesz, że go masz. Lubisz zegarki :)

VEITO ISH 2019 Exspace.pl

VEITO ISH 2019 photo Exspace.pl

VEITO ISH 2019 Exspace.pl

VEITO ISH 2019 photo Exspace.pl

VEITO ISH 2019 Exspace.pl

VEITO ISH 2019 photo Exspace.pl

DUSCHOLUX

DUSCHOLUX produkuje wysokiej jakości rozwiązania prysznicowe i wannowe od ponad 50 lat. Na targach ISH 2019 premierę miała nie tylko nowa identyfikacja marki. Szwajcarska firma pokazała zupełnie nowe podejście do prezentacji produktu. Nie tylko otworzyła się na odwiedzających. Architektura stoiska to było multimedialne widowisko. Doskonale uzupełniające innowacje i osiągnięcia DUSCHOLUX. Daniele Ruzza i Silvana Angeletti z angeletti ruzza design zaprojektowali przestrzeń tak, aby umożliwić dotykanie najnowszych produktów. „Odkryjesz ścieżkę pełną kształtów, kolorów i tekstur.” – to hasło przewodnie Instalacji.

DUSCHOLUX  ISH 2019  expsace.pl

DUSCHOLUX  ISH 2019 photo DUSCHOLUX

DUSCHOLUX  ISH 2019  expsace.pl

DUSCHOLUX  ISH 2019 photo DUSCHOLUX

DUSCHOLUX  ISH 2019  expsace.pl

DUSCHOLUX  ISH 2019 photo DUSCHOLUX

GESSI

Listę 10 TOP ISH 2019 kończymy symbolicznie. GESSI to jedno z wielu stoisk na ISH, których głównym elementem była zieleń. Trend, który dwa lata temu na frankfurckich targach, zapoczątkowała włoska marka RUBINETTERIE TREEMME.

The Sound of Gessi - to hasło prezentacji GESSI, jednego z czołowych producentów armatury na świecie. Nowości włoskiej marki w otoczeniu zieleni to scenografia, o której mówił każdy odwiedzający frankfurckie targi. Na zewnątrz wydruki wielkich liści rozpięte na metalowych ramach, wewnątrz gąszcz roślin, wśród których ukryte były produkty. Anello, Inciso, Rettangolo K, Soffioni Wellness, 316, Karol, Rilievo, Equilibrio czy Soffioni Binario.

A w centrum dusza stoiska: olbrzymi Private Wellness Bar, nad którym wisiał równie olbrzymi baldachim z roślin i lamp. The Sound of Gessi to oaza zieleni, która budowała atmosferę ciepła, przytulności i harmonii. Do tego dźwięki natury. Czyż trzeba czegoś więcej dla wzmacniania wizerunku marki?

GESSI ISH 2019 Exspace.pl

GESSI ISH 2019 photo Exspace.pl

GESSI ISH 2019 Exspace.pl

GESSI ISH 2019 photo GESSI

GESSI ISH 2019 Exspace.pl

GESSI ISH 2019 photo Exspace.pl

GESSI ISH 2019 Exspace.pl

GESSI ISH 2019 photo Exspace.pl

Opracowanie: Exspace.pl

Photos: Exspace.pl, materiały prasowe wystawców

 

wizytówki

Komentarze:

loading
pozostaje niedosyt :)
skomentowany przez    Grzesiek    01 maj 2019, 16:31 obserwuj post
Inspirujące realizacje, mój No1 to GESSI :)
skomentowany przez    Justyna    01 maj 2019, 13:16 obserwuj post

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.