Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
15 października 2019
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Ceramika Paradyż na Warsaw Home 2019

Między 3 a 6 października w podwarszawskim Nadarzynie tętniło serce polskiego designu. Szczególnie duże zainteresowanie wśród gości odwiedzających targi Warsaw Home wzbudziło stoisko Ceramiki Paradyż, która zaprezentowała aż dwie wyjątkowe premiery. Celebration Edition to kolekcje płytek ściennych stworzone specjalnie na 30-lecie firmy, kolekcja „Modernizm” zaprojektowana wspólnie z Mają Ganszyniec to z kolei powrót do ponadczasowych gorsecików.

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

fot. materiały prasowe Ceramika Paradyż

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

fot. materiały prasowe Ceramika Paradyż

Warsaw Home co roku przyciągają architektów, projektantów i fanów dobrego wzornictwa nie tylko z Polski. To największe biznesowe targi wnętrzarskie w tej części Europy. Ceramika Paradyż przedstawiła podczas ich trwania dwie niezwykle dobrze przyjęte premiery kolekcji, które odpowiadają na zróżnicowane potrzeby zarówno klientów jak i architektów oraz projektantów wnętrz. – Zainteresowanie naszymi produktami oraz tłumy gości na naszym stoisku przerosły nasze oczekiwania – mówi Grzegorz Kopeć, dyrektor ds. współpracy z architektami w Ceramice Paradyż. Podczas czterech dni odbyliśmy wiele ciekawych i biznesowych rozmów, tworząc jednocześnie płaszczyznę do ich kontynuacji w najbliższym czasie. To były wyjątkowe dni, to była dobra edycja. Dziękuję wszystkim osobom z firmy zaangażowanym w ten projekt i niezwykle odważną koncepcję naszej obecności – dodaje Grzegorz Kopeć. 

Celebration Edition

Z jednej strony stoiska gości witały geometryczne bryły oraz ściana ułożona ze złotych i czarnych płytek oraz błyszczących czarno-złotych szklanych powierzchni. W ten sposób przedstawiona została kolekcja Golden Hills, inspirowana regionami Ameryki Północnej. Towarzyszące jej osiem kolekcji razem tworzą set Celebration Edition, przygotowany specjalnie na jubileusz 30-lecia Ceramiki Paradyż. W środku stoiska wzrok zwiedzających przyciągały mozaiki w głębokich odcieniach zieleni. To potwierdzenie światowego trendu odchodzenia od zachowawczych barw i stawiania na żywe, ekspresyjne kolory i kształty. W odpowiedzi na ten trend Ceramika Paradyż przedstawiła 11 uniwersalnych mozaik ciętych i szklanych, które wprowadzają więcej dynamizmu we wnętrzach. Wzory pozwalają na zabawę geometrycznym wzorem, stworzenie trójwymiarowego efektu na ścianie lub zapewnienie interesującego kontrastu między płytkami a armaturą łazienkową.

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

zdjęcie od Exspace.pl

exhibitors_from_poland_exspace

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

fot. materiały prasowe Ceramika Paradyż

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

fot. materiały prasowe Ceramika Paradyż

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

zdjęcie od Exspace.pl

Ponadczasowa wyjątkowość gorsecików

Szczególnym zainteresowaniem podczas targów cieszyły się projekty unikalne, przedstawiające nieprzemijające piękno wzornictwa. Takim bez wątpienia było zaprezentowanie kolekcji „Modernizm” – wspólnej inicjatywy Ceramiki Paradyż i cenionej projektantki Mai Ganszyniec. Głównym motywem tego projektu jest gorsecik – kultowa płytka ceramiczna z charakterystycznym wcięciem, która cieszyła się dużą popularnością przed wojną. Projektanci odtworzyli ten kształt, korzystając z tego samego materiału, dzięki czemu kafelki, podobnie jak przedwojenne oryginały, mogą pochwalić się dużą trwałość i odpornością na warunki atmosferyczne. Podczas Warsaw Home po raz pierwszy można było zobaczyć gorseciki ułożone w specjalnie zaprojektowane wzory. Po środku labiryntu ze ścian z nowymi kafelkami, zaprojektowanego przez Maję Ganszyniec, ustawiono pojedynczy przedwojenny gorsecik – symbol ponadczasowości tego kształtu.

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

fot. materiały prasowe Ceramika Paradyż

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

fot. materiały prasowe Ceramika Paradyż

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

fot. materiały prasowe Ceramika Paradyż

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

zdjęcie od Exspace.pl

Ceramika-Paradyz-Warsaw-home-exspace

Zdjęcia: materiał prasowy Ceramika Paradyż i Exspace.pl

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

  

wizytówki

Komentarze:

loading
Genialna Instalacja z Gorsecikiem była za mało podkreślona na stoisku. Prawdopodobnie 90% odwiedzających Warsaw Home jej nie zauważyło. Zabrakło mocnego 'zapraszającego' akcentu przyciągającego odwiedzających do 'serca' stoiska. Szkoda, bo to nowatorskie podejście w prezentacji marki. Wiele osób o nim dowiaduje się z relacji prasowych. Np. ja, a mijałem stoisko Paradyż kilka razy...
skomentowany przez    Andrzej    24 październik 2019, 07:17 obserwuj post

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.