Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
08 listopada 2019
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

10 imponujących stoisk Warsaw Home 2019 od Smart Design Expo

Największe święto designu w Polsce za nami 

6 października 2019 w podwarszawskim Nadarzynie zakończyła się czwarta edycja Warsaw Home, biznesowych targów wnętrz oraz pierwsza edycja Warsaw Build, targów poświęconych materiałom budowlanym i wykończeniowym. Prawie siedmiuset wystawców (30% spoza Polski) rozlokowanych w pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. m² (dla porównania powierzchnia Salone del Mobile to 205 tys. m²) i 74 489 odwiedzających w ciągu 4 dni, w tym 64% odwiedzających to goście biznesowi – te liczby mówią same za siebie. Wysoki poziom obu wydarzeń nie byłyby możliwy bez zaangażowania zarówno organizatorów na czele z Kasią Ptak – założycielką i CEO Warsaw Home jak i wystawców, którzy wkładają wiele pracy w przygotowanie stoisk i prezentacji, wybierają Warsaw Home jako miejsce rynkowych premier nowych kolekcji i wreszcie przyciągają tu zarówno polskich, jak i zagranicznych kupców.

Portal Exspace.pl promuje najbardziej spektakularne wystawiennicze scenografie Warsaw Home i Warsaw Build. A jest co promować - stoiska często były dziełami sztuki. Zachwycały gry światłem, kolorem, czy unikatową architekturą. 

Pośród tych najbardziej spektakularnych było 10 realizacji Smart Design Expo.

Omnires 

projekt: Smart Design Expo
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia: 133m2
targi: Warsaw Home 

Firma Omnires powstała w Polsce, w 1990 roku. Została założona przez dwóch przyjaciół, którzy mieli wizję tworzenia produktów wyposażenia łazienki w oparciu o trzy fundamentalne wartości: wysoką jakość, rozsądną cenę i wspieranie polskiego wzornictwa. Marka Omnires właśnie przeszła rebranding i zaprezentowała się na warszawskich targach w nowej odsłonie.

Motyw przewodni dla stoiska, który przekazała firma Omnires, to „impreza w galerii sztuki”. Marce zależało na minimalizmie, materiałach wysokiej jakości i zaintrygowaniu zwiedzających poprzez grę światłem.

Stworzyliśmy nowoczesne stoisko, gdzie zewnętrzna elewacja pozwalała odgrodzić się od ciągów komunikacyjnych hali targowej jednocześnie zapraszając do wejścia na stoisko.

Aluminiowy profil w kolorze mosiądzu zamykał kompozycję elewacji i stanowił konstrukcję zadaszenia stref produktowych.

Nowości produktowe zostały zaprezentowane za kurtyną, na którą składały się drobne, mieniące łańcuszki, przywodzące na myśl sączącą się wodę. 

Stargres to Laureat prestiżowego Wyróżnienia Honorowego StandOUT. Warsaw Build 2019

OMNIRES_Laureat_StandOUT_Warsaw_Home_2019

omnires-smart-design-warsaw-home-2019-exspace

Electrolux

projekt: Smart Design Expo
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia: 132m2
targi: Warsaw Home 

Pracy przy projektowaniu stoiska dla firmy Electrolux przyświecało hasło 'szwedzkość'.

Było ono kluczowe, ponieważ to pod nim kryły się najważniejsze dla klienta założenia.

Stoisko miało w pierwszej kolejności przywodzić na myśl szwedzki minimalizm, a tym samym wyraźnie podkreślić pochodzenie marki, które dotąd nie dla wszystkich odbiorców było oczywiste. Idąc tym tropem silnie zaakcentowany miał być także naturalny klimat stoiska. Udało się to uzyskać już samą nieskomplikowaną konstrukcją, wykonaną z naturalnego, surowego drewna, ale również bliską naturze kolorystyką, zaczerpniętą z aktualnej palety klienta.

Całość została podzielona na strefy, z czego na szczególną uwagę zasługują LAGOM - miejsce, w którym zwiedzający mogli wygodnie odpocząć przy odgłosach lasu oraz FIKA, gdzie robiąc sobie przerwę mogli skosztować świeżo parzonej kawy. Ciekawostką była też salka, w której na eksponowanych przez klienta produktach odbywała się prezentacja wypieków.

Ogromną rolę odegrał bardzo dobry kontakt z klientem, dzięki czemu cały proces pracy nad stoiskiem, od projektowej po wykonawczą, przebiegł bardzo sprawnie i bez komplikacji.

Electrolux to Laureat prestiżowego 1. Miejsca StandOUT. Warsaw Home 2019

ELECTROLUX_POLSKA_Laureat_StandOUT_Warsaw_Home_2019

electrolux-smart-design-warsaw-home-2019-exspace

Radaway

projekt: Smart Design Expo
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia: 54m2
targi: Warsaw Home

Radaway jest producentem wysokiej jakości, komfortowych, a jednocześnie designerskich kabin prysznicowych. Marka wystawia się na największych targach w całej Europie. Smart Design Expo po raz czwarty już zrealizowało kompleksowo stoisko targowe dla Radaway.

Minimalistyczna architektura stoiska pozwala na wyodrębnienie rożnych aranżacji wnętrzarskich. Ciemna architektura w połączeniu z odpowiednio dobranym oświetleniem tworzy eleganckie półcienie na produktach, zaś aranżacje pod produkt w postaci kabiny z lustrem do robienia zdjęć zwiększały interakcję między wystawcą a zwiedzającym.

Radaway to Laureat prestiżowego 3. Miejsca StandOUT. Warsaw Build 2019

RADAWAY_Laureat_StandOUT_Warsaw_Home_2019

exhibitors_from_poland_exspace

radaway-warsaw-home-2019-exspace

Stargres

projekt: Stargres
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia: 133 m2
targi: Warsaw Home

Stargres to jeden z największych producentów płytek gresowych w Polsce, a wzornictwo płytek gresowych Stargres to efekt pracy najlepszych polskich, hiszpańskich i włoskich studiów projektowych.

Marka Stargres podchodzi do każdego projektu stoiska, uwzględniając rangę wydarzenia, miejsce w którym się obywa, ilość odwiedzających, a także do jakiej branży jest dane wydarzenie kierowane. Na tej podstawie opracowują strategię i wygląd stoiska. Stargres ceni sobie minimalizm, prostotę i użyteczność.

Nasz projektant Dominik Kwiatkowski, z którym współpracujemy od 2 lat, idealnie odnajduje się w tej przestrzeni i w specyfice branży. Inspiracje do tworzenia czerpie z obserwacji, rozmowy i podróży, by kreować przestrzeń idealną do pracy. Wiemy jak złożony jest to proces jeżeli chodzi o stoisko, w którym wiele czynników musi zagrać, żeby przyniosło zamierzony efekt.wspomina Radosław Jasik, project manager firmy Starges.

Stargres to Laureat prestiżowego Wyróżnienia Honorowego StandOUT. Warsaw Build 2019

STARGRES_Laureat_StandOUT_Warsaw_Home_2019

stargres-warsaw-home-2019-exspace

Quick-step

projekt: Quick-step
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia: 145m2
targi: warsaw home

Targi Warsaw Home 2019 były dla marki Quick-Step bardzo udane, nie tylko dlatego, że po raz pierwszy zaprezentowali się samodzielnie z pełną ofertą podłóg laminowanych, winylowych i parkietów. Koniec roku 2019 jest dla nich szczególny, przede wszystkim dlatego, że premierowo pokazali swoją nową kolekcję Quick-Step Signature. 

Projekt stoiska Quick-Step zakładał wkomponowanie w konstrukcję produktów marki, a jej centralny element został wyprodukowany wcześniej w Smart Design Expo, aby usprawnić cały proces montażu. 

Smart Design Expo było odpowiedzialne za przygotowanie techniczne stoiska, jego produkcję oraz zabudowę.

Balma & Noti 

projekt: Piotr Kuchciński
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia: 180m2
targi: Warsaw Home 

Stoisko Balma & Noti projektu Piotra Kuchcińskiego to propozycja barwnej i zaskakującej w swojej geometrycznej formie ekspozycji.

Dyrektor artystyczny marek Balma i Noti wykreował ciekawy świat inspirowany pop-artem oraz surrealizmem. Przeskalowane figury geometryczne w intensywnych kolorach przyciągały uwagę odwiedzających targi Warsaw Home 2019.

Za zabudowę stoiska odpowiadała firma Smart Design Expo. 

Cieszymy się, że polscy wystawcy darzą nas zaufaniem i mamy okazję pracować dla nie dość, że znanych marek, to jednocześnie dla marek, które prezentują ciekawy i inspirujący design. To są zawsze wyzwania, które dają najwięcej satysfakcji.” – wspomina Julia Królak, marketing manager w Smart Design Expo.

Balma i Noti to Laureaci prestiżowego Wyróżnienia Honorowego StandOUT. Warsaw Home 2019

NOTI_BALMA_Laureat_StandOUT_Warsaw_Home_2019 

fot. Błażej Pszczółkowski - Flash Group

Noti_Balma_Warsaw_Home_exspace

fot. Błażej Pszczółkowski - Flash Group

BALMA_NOTI_Laureat_StandOUT_Warsaw_Home_2019

fot. Błażej Pszczółkowski - Flash Group

Noti_Balma_Warsaw_Home_exspace

fot. Błażej Pszczółkowski - Flash Group

Profim

projekt: Studio Ganszyniec
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo / Studio Ganszyniec
powierzchnia: 320m2  (Profim bez Flokk)
targi: Warsaw Home 

Tegoroczne targi Warsaw Home były dla marki Profim wyjątkowe pod wieloma względami. Po raz pierwszy Profim zaprezentowało się wspólnie z grupą Flokk, po raz pierwszy produkty marek Grupy Flokk były pokazane w Polsce tak szerokiej publiczności oraz po raz pierwszy współpracowali ze Studio Ganszyniec, które zaprojektowało stoisko oraz strefę kina promującą wartości ekologiczne i filozofię Flokk. 

Przy okazji zabudowy projektów na światowym poziomie trzeba maksymalnie skupić się na detalach i wykonać je z odpowiednią precyzją. Szczegół ma tutaj ogromne znaczenie, ponieważ jest jedną z wartości determinujących wysoką jakość wyprodukowanego i zrealizowanego stoiska oraz jego poziom.

Za zabudowę stoiska Profim odpowiadała firma Smart Design Expo. 

Profim to Laureat prestiżowego Wyróżnienia Honorowego StandOUT. Warsaw Home 2019

PROFIM_Laureat_StandOUT_Warsaw_Home_2019

profim-smart-design-warsaw-home-2019-exspace

REJS

projekt: Smart Design Expo
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia: 99m2
targi: Warsaw Home

Przy okazji zeszłorocznych targów Warsaw Home marka Rejs świętowała 25-lecie istnienia. W tym roku Rejs po raz drugi wystawiał się na tych targach przedstawiając premiery i nowości produktowe.

Stoisko dla marki Rejs zostało zaprojektowane z myślą o otwartej konstrukcji i minimalistycznym, delikatnym designie, aby zachować formę zapraszającą do odwiedzenia stoiska. Odpowiednie oświetlenie grup produktowych jest ważne przy stosunkowo niewielkich metrażach, ponieważ skupia punktowo uwagę zwiedzających – a na zaprezentowaniu gamy produktów chodziło marce.

rejs-smart-design-warsaw-home-2019-exspace

Elastron 

projekt: Elastron
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia: 210 m2

Marka Elastron to jeden z zagranicznych wystawców, który już po raz drugi postanowił zaznaczyć swoją obecność na targach Warsaw Home. Cieszy fakt, że z roku na rok zwiększa się liczba wystawców, również tych zagranicznych, na polskich imprezach targowych.

Stoisko Elastron zyskało otwartą formę, która miała za zadanie spełniać określone funkcje: przedstawić produkty marki i ułatwić komunikację wewnątrz stoiska.

Za zabudowę stoiska odpowiadała firma Smart Design Expo.

Franke Polska 

projekt: Franke Polska
realizacja: Smart Design Expo
nadzór: Smart Design Expo
powierzchnia:
targi: Warsaw Home 

Franke-warsaw-home-exspace 

photo © Patryk Lewiński

+ Smart Design Expo 

Kolejna edycja Warsaw Home 2020 - 30.09-3.10.2020 

Kolejna edycja Warsaw Build 2020 – 26-29.11.2020  

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.