wszystkie artykuły z działu >> TARGI
02 marca 2020
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

EuroShop 2020: podsumowujemy najważniejsze targi dla branży handlowej

NEWS-EXSPACE

Handel inwestuje w emocje i cyfryzację +++ Główny temat targów: połączenie zakupów online i offline +++ Zrównoważony rozwój w centrum zainteresowania +++ Duże zainteresowanie wydarzeniami towarzyszącymi

Wiodące na forum międzynarodowym i wskazujące potrzeby inwestycyjne handlu targi EuroShop 2020 dobiegły końca w czwartek 20 lutego 2020 roku po 5 owocnych dniach. Blisko 2300 wystawców reprezentujących 57 państw informuje o bardzo dobrych kontaktach i udanych transakcjach licząc jednocześnie na ożywienie w handlu po targach. 94 000 odwiedzających w 16 halach targowych uzyskało informacje na temat produktów, trendów i koncepcji w handlu oraz w pokrewnych mu dziedzinach.

Exhibitors from Poland-ambiente-2020Polscy wystawcy / Exhibitors from Poland EuroShop w liczbach:

EuroShop 2020 (2 300 wystawców) –  76 firm z Polski
EuroShop 2017 (2 368 wystawców) - 81 firm z Polski
EuroShop 2014 (2 200 wystawców) - 75 firm z Polski

Wszystkie potrzebne informacje za pomocą kilku kliknięć!

76 wystawców z Polski w PL Catalog Exhibitors from Poland EuroShop 2020 - unikatowym serwisie on-line prezentującym w jednym miejscu wszystkich polskich wystawców największych targów na świecie.Wystarczy wejść na stronę www.ExhibitorsfromPoland.com i zeskanować kod QR.

EuroShop 2020: Międzynarodowy charakter targów świadczy o ich wiodącej roli w branży handlowej na arenie międzynarodowej.

„Cieszymy się, że targi EuroShop po raz kolejny udowodniły, że są najważniejszą platformą globalnego handlu detalicznego w zakresie trendów, inspiracji i tworzenia sieci kontaktów. Serdeczne podziękowania kierujemy w stronę wystawców. Pragniemy podziękować im za ich lojalność. Swoimi innowacjami jak magnes przyciągnęli całą branżę“ – nie ukrywa swojego zadowolenia z przebiegu targów EuroShop 2020 Erhard Wienkamp, prezes Messe Düsseldorf.

Także wystawcy nie szczędzili kierowanych w stronę targów EuroShop 2020 pochwał doceniając przede wszystkim ich mocno międzynarodowy charakter. Około 70% odwiedzających to w tym roku goście zagraniczni.

Liczne delegacje przyjechały na targi na przykład z Brazylii, Australii i Nowej Zelandii. W porównaniu do mających miejsce w 2017 roku targów ponownie wzrosła liczba narodowości odwiedzających, których w tym roku było 142.

„To duże międzynarodowe zainteresowanie świadczy o dynamice handlu na całym świecie oraz o szczególnym miejscu targów EuroShop, które są gospodarczą siłą napędową“ – twierdzi Michael Gerling, przewodniczący Komitetu Doradczego EuroShop i prezes Instytutu EHI Retail z Kolonii.

„Sukces handlu internetowego motywuje sprzedawców do działania. Zauważyli oni mianowicie, że aby klienci przyszli do sklepu, muszą mieć powód inny niż sam asortyment. Dzięki konkurencji wzrosło znaczenie handlu detalicznego. Inwestuje się w budowę sklepów, w tworzenie miejsc, w których można zobaczyć i przeżyć więcej“ – wyjaśnia Gerling i dodaje:

„Boom w handlu przeżywa ponadto cyfryzacja. Z jednej strony umożliwia ona sprzedawcy zaoferowanie klientom więcej usług serwisowych oraz połączenie kanałów online i offline, z drugiej strony ułatwia przebieg procesów i logistykę.“ W centrum zainteresowania na targach EuroShop 2020 znajdowała się cyfrowa transformacja w obszarze możliwie największej wydajności energetycznej i zrównoważonego rozwoju.exhibitors_from_poland_exspaceWystawcy podkreślali ponadto, że tegoroczni odwiedzający byli wysokiej klasy specjalistami posiadającymi wysokie kompetencje decyzyjne – 70% gości to przedstawiciele najwyższego szczebla zarządzającego. Wielu z nich wykorzystało swoją wizytę na targach EuroShop do poznania przykładów tzw. best practice i uzyskania informacji na temat wiodących w handlu trendów. Zróżnicowany program wykładów z zakresu technik sprzedaży, architektury i wystroju sklepów czy też w obszarze expo i event cieszył się dużą popularnością wśród odwiedzających. Podobnie dużym zainteresowaniem cieszyły się wydarzenia dodatkowe towarzyszące targom EuroShop: start-up hub, Designer Village czy Premium City.

Liczby mówią same za siebie: 96% gości wyraziło swoje zadowolenie z pobytu na targach. Taka sama ilość podkreśliła wyjątkową pozycję targów EuroShop, które wskazują kierunki rozwoju, są platformą pozyskiwania kontaktów i największą imprezą w branży handlowej.

Ze względu na aktualną sytuację związaną z koronawirusem targi odwiedziło 19.000 odwiedzających mniej niż podczas rekordowej pod tym względem imprezy w roku 2017.

"EuroShop 2020: wyznaczają trendy nie tylko w wystawiennictwie" - zgadzacie się z tym zdaniem? Będzie nam miło jak zostawicie komentarz pod tym tekstem.

47 Finalistów i 17 Zwycięzców – tak w liczbach wygląda pierwsza edycja Awards EuroShop 2020, plebiscytu na imponujące projekty stoisk organizowanego przez uznany w branży wystawienniczej Magazyn EXHIBITOR. O Laureatch więcej przeczytacie tutaj.

Poniżej kilkadzisiąt wybitnych realizacji wystawienniczych z Polski i ze Świata na targach EuroShop 2020.

ALLMAX [PL]

Hall 4 Stand E10

Pakiet GOLD Exhibitors from Poland EuroShop 2020

wszystkie zdjęcia materiały prasowe Exspace.pl

ALLMAX-euroshop-2020_exspace

TRISS GROUP [PL]

Hall 14 Stand C12

Pakiet GOLD Exhibitors from Poland EuroShop 2020

TRISS-euroshop-2020_exspace

CLEVER FRAME [PL]

Hall 5 Stand A02

Pakiet GOLD Exhibitors from Poland EuroShop 2020

CLEVER-FRAME-EUROSHOP-2020-EXSPACE

EMANO [PL]

Hall 1 Stand C90

Pakiet GOLD Exhibitors from Poland EuroShop 2020

EMANO-EUROSHOP-2020-EXSPACE

CAPS GROUP [PL]

Hall 10 Stand F65

Pakiet GOLD Exhibitors from Poland EuroShop 2020

CAPS-EUROSHOP-2020-EXSPACE

DAZE [PL]

Hall 10 Stand B59

Pakiet BASIC Exhibitors from Poland EuroShop 2020

DAZE-EUROSHOP-2020-EXSPACE

DZIEDZIK [PL]

Hall 3 Stand C46

Pakiet GOLD Exhibitors from Poland EuroShop 2020

DZIEDZIK-EUROSHOP-2020-EXSPACE

ANTARE | Prograf SG [PL]

Hall 3 Stand D62

Pakiet GOLD Exhibitors from Poland EuroShop 2020

ANTARE-EUROSHOP-2020-EXSPACE

Arco Global

Honorable Mention Awards EuroShop 2020

Arco Global_exhibitor-Awards-EuroShop-exspace

Arco Global

Honorable Mention Awards EuroShop 2020

Na stoisku Arco Global EuroShop 2020 jednym z najważniejszych elementów była 3-trzy tonowa rzeźba autorstwa uznanego na całym świecie tureckiego artysty Seçkin'a Pirim'a

Arco Global_exhibitor-Awards-EuroShop-exspace

GENESIS MANNEQUINS

GENESIS-MANNEQUINS-EUROSHOP-2020-EXSPACE

GENESIS MANNEQUINS

GENESIS-MANNEQUINS-EUROSHOP-2020-EXSPACE

IDW Display

IDW-DISPLAY_euroshop-2020-exspace

PAPER FANTASIES

PAPIER-FANTASIES-EUROSHOP-2020-EXSPACE

PATINA-V

PATINA-EUROSHOP-2020-EXSPACE 

Zenit - Messebau GmbH

ZENIT-EUROSHOP-2020-EXSPACE

Dimah Messe + Event GmbH

Finalista Awards EuroShop 2020

DIMAH_exhibitor-Awards-EuroShop-exspace

Kriskadecor

Honorable Mention Awards EuroShop 2020

Kriskadecor-exhibitor-Awards-EuroShop-exspace

Hans Boodt Mannequins

Honorable Mention Awards EuroShop 2020

Hans Boodt Mannequins_exhibitor-Awards-EuroShop-exspace

Standpoint

Finalista Awards EuroShop 2020

standpoint-euroshop-2020-exspace

D’art Design Gruppe

Finalista Awards EuroShop 2020

D’art Design Gruppe-euroshop-2020-exspace

The Inside

Honorable Mention Awards EuroShop 2020

The Inside-exhibitor-Awards-EuroShop-exspace

Kolejne targi EuroShop odbędą się w roku 2023 w dniach 26 luty – 02 marca w Düsseldorfie.

zdjęcia: materiały prasowe Exspace.pl

 

Inne artykuły z kategorii TARGI

wizytówki

Komentarze:

loading
Kurcze, ciągłe raczej gonimy świat niż kreujemy trendy w wystawiennictwie
skomentowany przez    Artur    02 marzec 2020, 20:06 obserwuj post

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.