wszystkie artykuły z działu >> MARKETING WYSTAWIENNICZY
05 kwietnia 2020
wszystkie artykuły z działu >> MARKETING WYSTAWIENNICZY

Targi a COVID-19. Jak zmieni się design stoisk po pandemii? Dart na EuroShop 2020

Kolejne wydarzenia wystawiennicze z powodu pandemii COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 są odwoływane lub przesuwane. Naszym zdaniem pierwsze kolejne targi o zasięgu międzynarodowym odbędą się w przyszłym roku. I oby świat wyglądał wtedy bezpiecznie.

Fakt, że mamy bardzo dużo czasu do kolejnych targów pozwala już dzisiaj firmom, planującym udział w nich, diametralnie zmienić swoje podejście do budowania wizerunku marki. Jak zmieni się design stoisk po pandemii? Tymi tematami zajmować będziemy się w kolejnych Artykułach cyklu Marketing Wystawienniczy.

biznes-wczasach-pandemii-exspace

Uważnie obserwujemy to, co dzieje się w Polsce i na Świecie w związku z COVID_19. Z wielką ostrożnością podchodzimy do prognoz, niemniej wydaje nam się, że pierwsze ważne międzynarodowe targi odbędą się dopiero w przyszłym roku. Czy to będzie pierwsze półrocze 2021 roku? Świat wokół nas zmienia się bardzo dynamicznie, stąd konkretna odpowiedź na to pytanie jest dzisiaj ‘wróżeniem z fusów’.

Po pandemii zmienią się wzorce konsumpcyjne. Zmieni się też podejście do prezentacji marki na targach i do projektowania przestrzeni wystawienniczych. Ważne pytanie, które powinny zadać sobie dzisiaj działy marketingów i projektanci przestrzenie wystawienniczych to: „Po co budować coś, co się wyrzuci za 4 dni?” Odwiedzamy największe targi w Europie od lat, obserwujemy wiele projektów bez ładu i składu. Co rok inna forma, inny motyw przewodni, ale jedno wspólne: materiał po targach do wyrzucenia. Kiedyś, przed #koronawirus, napisalibyśmy: „to się powinno zmienić”; dzisiaj piszemy: „to się musi zmienić". A co Wy sądzicie?

kominy_buffy_bandany-szczupak-exspace

#Zerowaste urasta dzisiaj do jednego z 3 najważniejszych trendów. 100% elementów architektury stoiska do ponownego wykorzystania. Mistrzowsko trend ten zaprezentowała firma D'art Design Gruppe na Euroshop 2020. Stoisko pod hasłem DELIVERED to zamek ze skrzyń, które w 80% sprzedane były już przed targami, a pozostałe 20% w ramach instalacji sprzedawane było podczas targów.

EuroShop w Dusseldorfie to targi targów, crème de la crème w projektowaniu i technologii stoisk. Firmy wystawiennicze prezentując się w Dusseldorfie mają jeden cel: tak się pokazać, żeby klienci chcieli mieć w przyszłości podobne stoisko. EuroShop 2020 zakończyły 20 lutego. Skąd Dart wiedział, że za niecały miesiąc na świecie zmieni się wszystko, również w wystawiennictwie?

DELIVERED

All in.

Dart na EuroShop - historia, która obejmuje ponad 30 lat i 10 targów EuroShop, które odbywają się w Duseldorfie co 3 lata. Tym razem Dart zapakował się w pudełka i wysłał na targi - aby doświadczyć ich w innowacyjny i odkrywczy sposób.

Projekt na początku robi niezwykłe wrażenie. Pomiędzy tradycyjnie zaprojektowanymi stoiskami wystawowymi stoi monumentalny zamek skrzyń. Są wspólnym mianownikiem w budowie stoisk wystawowych i tajnym bohaterem każdej wystawy. Jednak w dniu otwarcia stały się niewidoczne dla gości, ponieważ były zwykłe, były zaprzeczeniem architektury wystawienniczej, jakby ktoś przez pomyłkę je zostawił.

Usually.

Dart wprowadzilił je do wielkiego świata wystawiennictwa na nowo. Estetyka surowca i pozornie przypadkowy układ stanowiły kontrapunkt dla jednolitej architektury wystawy. W świecie, w którym wszystko stało się coraz bardziej cyfrowe, multimedialne i nieuchronnie płynne, DELIVERED zapewnia świadome zaangażowanie w nonkonformizm.

Skrzynie zostały wyprodukowane specjalnie na targi EuroShop. Większość z nich była już sprzedana przed targami. Pozostało 80, które Dart za symboliczną kwotę sprzedawał przez cały czas trwania EuroShop:  „Daj naszej architekturze drugie życie!”. Pomysł genialny. Zerowaste dosłownie. 100% materiału, z którego wykonano stoisko powędrowało w świat służąc innym firmom.

Dart_Euroshop2020_exspace (

fot. Lukas Palik Fotografie

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. Lukas Palik Fotografie

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. Lukas Palik Fotografie

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. Lukas Palik Fotografie

strategie-prmocyjne-social-media-exspace_2

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. EXSPACE

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. Lukas Palik Fotografie

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. Lukas Palik Fotografie

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. Lukas Palik Fotografie

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. EXSPACE

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. EXSPACE

Skrzynie zostały wyprodukowane specjalnie na targi EuroShop. Większość z nich była już sprzedana przed targami. Pozostało 80, które Dart za symboliczną kwotę sprzedawał przez cały czas trwania EuroShop:  „Daj naszej architekturze drugie życie!”. 

Dart_Euroshop2020_exspace

fot. Lukas Palik Fotografie

INFO

D'art Design Gruppe
EuroShop 2020 Dusseldorf 16-20.02.2020
Projekt: + D'art Design Gruppe
Fot. Lukas Palik Fotografie 

postpone-expo-koronawirus-EXSPACE-1

Inne artykuły z kategorii FELIETON

wizytówki

Komentarze:

loading
Z pewnością stoiska do ponownego wykorzystania będą wiodły prym również ze względu na koszty i budżety firm, które długo mogą się podnosić po obecnej sytuacji. My w http://www.expotextil.pl/ jesteśmy na to przygotowaniu i swoim Klientom oferujemy właśnie takie stoiska, aby pomimo trudnej sytuacji mogli wziąć udział w imprezie targowej i zaprezentować się światu.
skomentowany przez    Jacek    07 kwiecień 2020, 14:30 obserwuj post
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.