wszystkie artykuły z działu >> TARGI
08 czerwca 2020
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Dobrze to nie wygląda! Kiedy branża targowa się odrodzi? Ciekawy raport Exhibitor Magazin

NEWS-EXSPACE

Wg Exhibitor Magazin -  jednego z najbardziej opiniotwórczych serwisów poświęconym targom, eventom, konferencjom i pokazom mody na świecie - tylko 13% wystawców potwierdziło w100% udział w targach przesuniętych na później w 2020 roku.

Branża targowa w czasie pandemii koronawirusa przechodzi przez wiele problemów i czeka ją sporo zmian. Na Świecie i w Polsce powoli odmrażane są targi, wystawy, a także kongresy, konferencje i wydarzenia biznesowe. Organizatorzy w/w opracowują nowe zasady bezpieczeństwa w trakcie epidemii COVID-19.

Kiedy na targi planują wrócić ponownie wystawcy?

Na to i inne pytania szuka odpowiedzi Exhibitor Magazine – jeden z najbardziej opiniotwórczych serwisów poświęconym targom, eventom, konferencjom i pokazom mody.

- Wielu korporacyjnych menedżerów targów i pokazów mody oczekuje, że branża w pełni się odrodzi i wróci do normy od pierwszego kwartału 2021 r.

 Exhibitors_Magazin_Exspace_Covid_19

- Menedżerowie firm oraz organizatorzy targów i pokazów mody spodziewają się więcej hybrydowych i wirtualnych wydarzeń. Niższa frekwencja, mniej wydarzeń i powrót do regionalnych pokazów będą najbardziej prawdopodobnymi długoterminowymi skutkami #COVID19.

Exhibitors_Magazin_Exspace_Covid_19

- Ponad połowa firm wystawiających planuje wrócić na targi do końca września 2020 roku.

Exhibitor_Magazin_Exspace_Covid_19

- Podczas gdy większość wystawców (59%) uważa, że ​​cyfrowe alternatywy są „odpowiednim” zamiennikiem targów w realu, widzą je również jako gorszy kanał.

Exhibitor_Magazin_Exspace_Covid_19

- Zamiast pokazów na żywo i eventów, pracownicy marketingu wykorzystują różne inne kanały, by kontaktować się z klientami, zwiększać świadomość marki i uzyskiwać realne kontakty sprzedażowe.

Exhibitor_Magazin_Exspace_Covid_19

- Tylko 13% menedżerów firm-wystawców stwierdziło, że z pewnością weźmie udział w targach i wydarzeniach, które zostały przesunięte na później w 2020 roku.

Exhibitor_Magazin_Exspace_Covid_19

- Wielu dyrektorów sprzedaży wystawców stwierdziło, że ich budżety na 2020 rok zostały zmniejszone (20%), zamrożone (27%) lub przeniesione na inne działania (25%). W rzeczywistości tylko jedna piąta pracuje z tymi samymi budżetami, jakie otrzymali na początku sezonu targowego 2020.

Exhibitor_Magazin_Exspace_Covid_19

- Z powodu anulowania i odroczenia targów, wystawcy cierpią na brak kontaktów handlowych (70%), niemożność zwiększenia świadomości marki (55%) i wiele innych problemów.

Exhibitor_Magazin_Exspace_Covid_19

Pełne raporty do pobrania ze strony Exhibitor Magazin

Źródło: Exhibitor Magazin   

Opracowanie: Exspace.pl

zdjęcia: materiały prasowe Exhibitor Magazin  

 

 

marketing_wystawienniczy_exspace

 

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.