kategorie
inne z tej kategorii
- MARKETING WYSTAWIENNICZY: Co trzeba zrobić, żeby o firmie pisały media?
- Podsumowanie ISH digital 2021: rozwiązania dla rewolucji energetycznej zorientowanej na przyszłość
- "Pop up my Bathroom" ISH digital 2021: Wystawę jako jej główny sponsor wspiera Geberit
- Najpopularniejsze tematy ISH digital 2021. Mamy listę i krótkie resume!
- Gotowe: ISH digital 2021 czeka na odwiedzających od 22 marca 2021 r.
- Sponsor Premium ISH digital 2021 – Geberit na ISH 2019. Wspominamy!
polecane artykuły
na każdy temat

Dobrze to nie wygląda! Kiedy branża targowa się odrodzi? Ciekawy raport Exhibitor Magazin
Wg Exhibitor Magazin - jednego z najbardziej opiniotwórczych serwisów poświęconym targom, eventom, konferencjom i pokazom mody na świecie - tylko 13% wystawców potwierdziło w100% udział w targach przesuniętych na później w 2020 roku.
Branża targowa w czasie pandemii koronawirusa przechodzi przez wiele problemów i czeka ją sporo zmian. Na Świecie i w Polsce powoli odmrażane są targi, wystawy, a także kongresy, konferencje i wydarzenia biznesowe. Organizatorzy w/w opracowują nowe zasady bezpieczeństwa w trakcie epidemii COVID-19.
Kiedy na targi planują wrócić ponownie wystawcy?
Na to i inne pytania szuka odpowiedzi Exhibitor Magazine – jeden z najbardziej opiniotwórczych serwisów poświęconym targom, eventom, konferencjom i pokazom mody.
- Wielu korporacyjnych menedżerów targów i pokazów mody oczekuje, że branża w pełni się odrodzi i wróci do normy od pierwszego kwartału 2021 r.
- Menedżerowie firm oraz organizatorzy targów i pokazów mody spodziewają się więcej hybrydowych i wirtualnych wydarzeń. Niższa frekwencja, mniej wydarzeń i powrót do regionalnych pokazów będą najbardziej prawdopodobnymi długoterminowymi skutkami #COVID19.
- Ponad połowa firm wystawiających planuje wrócić na targi do końca września 2020 roku.
- Podczas gdy większość wystawców (59%) uważa, że cyfrowe alternatywy są „odpowiednim” zamiennikiem targów w realu, widzą je również jako gorszy kanał.
- Zamiast pokazów na żywo i eventów, pracownicy marketingu wykorzystują różne inne kanały, by kontaktować się z klientami, zwiększać świadomość marki i uzyskiwać realne kontakty sprzedażowe.
- Tylko 13% menedżerów firm-wystawców stwierdziło, że z pewnością weźmie udział w targach i wydarzeniach, które zostały przesunięte na później w 2020 roku.
- Wielu dyrektorów sprzedaży wystawców stwierdziło, że ich budżety na 2020 rok zostały zmniejszone (20%), zamrożone (27%) lub przeniesione na inne działania (25%). W rzeczywistości tylko jedna piąta pracuje z tymi samymi budżetami, jakie otrzymali na początku sezonu targowego 2020.
- Z powodu anulowania i odroczenia targów, wystawcy cierpią na brak kontaktów handlowych (70%), niemożność zwiększenia świadomości marki (55%) i wiele innych problemów.
Pełne raporty do pobrania ze strony Exhibitor Magazin
Źródło: Exhibitor Magazin
Opracowanie: Exspace.pl
zdjęcia: materiały prasowe Exhibitor Magazin
Inne artykuły z kategorii TARGI
-
MARKETING WYSTAWIENNICZY: Co trzeba zrobić, żeby o firmie pisały media?
-
Podsumowanie ISH digital 2021: rozwiązania dla rewolucji energetycznej zorientowanej na przyszłość
-
"Pop up my Bathroom" ISH digital 2021: Wystawę jako jej główny sponsor wspiera Geberit
-
Najpopularniejsze tematy ISH digital 2021. Mamy listę i krótkie resume!
-
Gotowe: ISH digital 2021 czeka na odwiedzających od 22 marca 2021 r.
-
Sponsor Premium ISH digital 2021 – Geberit na ISH 2019. Wspominamy!