wszystkie artykuły z działu >> TARGI
10 września 2020
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Sleepyhead™ (DockATot) x Ippolito Fleitz Group na JPMA 2018 w Waszyngtonie

NEWS-EXSPACE

Modułowa szklarnia dla producenta Sleepyhead™ (DockATot) zaprojektowana przez Ippolito Fleitz Group to prawdziwa pożeracza nagród: 2019 - iF DESIGN AWARD Interior Architecture - Trade Fairs / Commercial Exhibitions, 2019 - EXHIBITOR Magazine – Exhibit Design Awards Silver Award – Category: Island Exhibit, 2019 / Red Dot Award: Brands & Communication Design Award «Fair Stands» i 2018 - Best of Year Awards – Interior Design Magazine Honoree – Tradeshow booth.

Pomysł na stoisko przewidywał surrealistyczny i magiczny świat jako alegorię magicznych chwil, które rodzice przeżywają ze swoimi „małymi księżniczkami i książętami”. Dekoracja stoiska została wycięta laserem z białej tektury falistej. Karotonowa szklarnia była atrakcją targów JPMA w Waszyngtonie, jednych z największych targów produktów dla dzieci w Ameryce Północnej.   BAZA_FIRM_TARGI_EXSPACE-Symbolizująca troskę i oddanie, jakie ogrodnik okazuje swoim roślinom, ta szklarnia stała się metaforą miłości, jaką rodzice okazują swoim dzieciom.

Sleepyhead (DockATot) oferuje produkty dla niemowląt z koncepcją zrównoważonych, bezpiecznych materiałów. Dzięki dużej kolekcji atrakcyjnych produktów Sleepyhead (DockATot) podbija również serca kochających wzornictwo matek i ojców.

Firma Sleepyhead (DockATot) zleciła Ippolito Fleitz Group opracowanie architektury korporacyjnej dla marki na targi JPMA Baby Show 2018 Waszyngton. Podobnie jak sam produkt, rozwiązanie Ippolito Fleitz Group dokładnie realizuje naczelną zasadę: stworzyli surrealistyczny, baśniowy świat, miejsce nowych odkryć i nowych doznań, będący alegorią magicznych chwil, jakie rodzice przeżywają ze swoimi małymi książętami i księżniczkami.

Ippolito_Fleitz_Group_Objet_Carpet_exspace

Sceneria jest wycinana laserowo z białej tektury falistej. Różne warstwy i falista struktura ujawniona przez cięte krawędzie nadają ścianom przestrzenną głębię. Koncepcja działa zarówno jako stoisko wystawowe, jak i sklep w sklepie i została już wdrożona w sklepie typu pop-up w londyńskim domu towarowym Harrods, a także na wielu stoiskach wystawowych.

Exspace_Sleepyhead_DockATot_Ippolito_Fleitz_Group_ JPMA_2018

wszystkie szdjęcia Eric Laignel

Na rynku amerykańskim marka Sleepyhead działa pod nazwą DockATot. Na targach JPMA Baby Show w Waszyngtonie, jednych z największych targów produktów dla dzieci w Ameryce Północnej, Ippolito Fleitz Group poszło o krok dalej w architekturze korporacyjnej. Wykonali cały budynek z tektury falistej w kształcie zabytkowej szklarni. Zbudowano drewnianą konstrukcję, aby podtrzymywać delikatną konstrukcję sklepionego sufitu. Wejdź do środka i wkrocz do bogatego świata roślin wykonanego z kartonu. Szklarnia, symbolizująca troskę i oddanie ogrodnika swoim roślinom, staje się metaforą miłości, jaką rodzice okazują swoim dzieciom. Dekorację ogrodu uzupełniają meble z rattanu. Komunikacyjnym sercem stoiska jest duży, okrągły stół pod wielkim żyrandolem. Budowlany charakter stoiska sprawia, że ​​jeszcze wyraźniej widać, że wkraczasz w całkowicie równoległy świat. Niezwykła forma i materialność wywołują zaciekawienie i obiecują, że stoisko zaskoczy zwiedzających.

Exspace_Sleepyhead_DockATot_Ippolito_Fleitz_Group_ JPMA_2018

Exspace_Sleepyhead_DockATot_Ippolito_Fleitz_Group_ JPMA_2018

Exspace_Sleepyhead_DockATot_Ippolito_Fleitz_Group_ JPMA_2018

Nowa architektura korporacyjna Ippolito Fleitz Group dla Sleepyhead (DockATot) pokazuje, jak nawet mała marka może odnieść sukces, budując spójny wizerunek marki. Podobnie jak sam produkt, architektura korporacyjna podąża za główną ideą i przekazuje ducha marki w zaskakujący i kreatywny sposób w całej przestrzeni. Ponadto poszczególne moduły można dostosować do obszarów o różnej wielkości i do różnych wymagań użytkowych.

Exspace_Sleepyhead_DockATot_Ippolito_Fleitz_Group_ JPMA_2018

INFO

Klient: Sleepyhead™, DockATot WildChild Stockholm, Sweden

Design: Ippolito Fleitz Group, Stuttgart, Germany (Team: Gunter Fleitz, Tilla Goldberg, Paula González, Peter Ippolito)

Wydarzenie: JPMA Baby Show 2018 Waszyngton

Zdjęcia: Eric Laignel

+ Ippolito Fleitz Group website

+ Sleepyhead™  DockATot website

+ Juvenile Products Manufacturers Association (JPMA) website

Ippolito_Fleitz_Group_Armstrong_exspace

Ippolito_Fleitz_Group_Orgatec_2016_exspace

Ippolito_Fleitz_Group_DLW_Flooring_exspace

 

marketing_wystawienniczy_exspace

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.