wszystkie artykuły z działu >> INSTALLATION
16 października 2020
wszystkie artykuły z działu >> INSTALLATION

2dezign wyczarowywał baśniowy światy, który naprawdę wciska w fotel!

NEWS-EXSPACE

Wystawy tematyczne towarzyszące frankfurckim targom Christmasworld to miejsca, do których wraca się pamięcią latami. Podczas 10 kolejnych edycji Christmasworld holenderscy projektanci tych wystaw: Pascal Koeleman i Rudi Tuinman z 2Dezign wyczarowywali baśniowe światy, które naprawdę wciskały w fotel.

Ostatnia wystawa zatytułowana „Decoration unlimited - Dark Ocean” na Christmasworld 2020 przenosiła gości w fascynujący świat pełen surowych elementów oceanu, otoczony szeregiem imponujących dekoracji świątecznych. Zanim wspólnie z Pascalem Koelemanem i Rudim Tuinmanem zabierzemy Was w magiczną podróż „Decoration unlimited - Dark Ocean” trochę faktów i trochę liczb.

Kolejna edycja targów Christmasworld 2021 została przeniesiona z końca stycznia na 17-20 kwietnia 2021 roku, kiedy to odbędą się równolegle z Ambiente i Paperworld 2021 w ramach „International Consumer Goods Show - Special Edition” we Frankfurcie nad Menem. Więcej przeczytacie tutaj >>

Organizatorzy frankfurckich targów połączyli 2 olbrzymie imprezy: Ambiente – targi gromadzące ponad 4000 wystawców, którzy wypełniali wszystkie hale i wszystkie piętra obiektów Messe Franfurt z Christmasworld i Paperword – targami gromadzącymi prawie 3000 wystawców, którzy również wypełniali wszystkie hale i wszystkie pietra Messe Franfurt. Jest wiele niewiadomych, ale jedno jest pewne - jeżeli targi się odbędą - będzie o 50% mniej wystawców niż w roku 2020.

W wyniku pandemii nic nie jest pewne, więc dalej się zastanawiamy się: Czy targom „International Consumer Goods Show - Special Edition” we Frankfurcie nad Menem - jeżeli się odbędą - będzie towarzyszyć  11-sta już wystawa zaprojektowana przez 2dezign?  I z jakich wystaw zrezygnują organizatorzy ‘w realu’?

W oczekiwaniu na to, co przyniesie kolejna edycja targów Christmasworld zanurzamy się w „Dark Ocean”. 

„Decoration unlimited - Dark Ocean” pokazuje, jak świąteczna dekoracja może pomóc stworzyć maksymalny efekt WoW. Projektanci z Holandii stworzyli wyjątkowy świat doświadczeń z nieoczekiwanej mieszanki tematów i produktów, gdzie mozna „łowić” nowe pomysły na swoje witryny wystawowe, dekoracje sklepowe czy dekoracje wnętrz.

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

Po ich „Merry Marriage”, „Happy”, „Window Wonderland”, „Newstalgia”, „The Ice Hotel”, „Design by modern nature”, „Surprise Surprise”, „The Loft” i „Kinemona Vintage”, Rudi Tuinman i Pascal Koeleman z 2dezign po raz kolejny zaprezentowali scenariusz pełen skrajnych kontrastów. Burzowe krajobrazy morskie osadzone są w przytulnej atmosferze klubu plażowego: „Decoration unlimited - Dark Ocean” przenosi gości w fascynujący świat pełen surowych elementów oceanu, otoczony szeregiem imponujących dekoracji świątecznych. Niezwykłe jest to połączenie przytulnej dekoracji wnętrz i chłodniejszej dekoracji na zewnątrz w połączeniu ze świeżymi, naturalnymi materiałami.

Paleta kolorów składa się z odcieni granatu w połączeniu naturalnych szarości i brązów z akcentami miedzi. W rezultacie, na złowieszczym i groźnym tle, pojawia się elegancka atmosfera, oferująca ciepłe schronienie przed wiatrem i deszczem.

Myśl nieszablonowo: ucz się od profesjonalistów

2dezign uwielbiają nieszablonowe podejście, uwielbiają myśleć nieszablonowo i projektować nowe stylizacje z nietypowymi przedmiotami i kolorami. Można to zaimplementować zarówno w małych, jak i dużych formatach. „Czy to meble, dekoracje świąteczne, oświetlenie czy elementy dekoracyjne - chodzi o to, aby łączyć różne rzeczy w nieoczekiwany sposób, aby stworzyć wyjątkową atmosferę” - mówi Rudi Tuinman, dyrektor zarządzający 2dezign. „Zanim zaczniesz kupować, zastanów się nad ogólną koncepcją i ustal kolorystykę” - zachęca współzarządzający dyrektor Pascal Koeleman. Podobnie jak w przypadku gotowania, gdy próbujesz stworzyć świąteczną wystawę, wszystko zależy od poszczególnych elementów przygotowania. Innowacja pochodzi z nowej mieszanki. I możesz w to grać przez cały rok, aby nieustannie zaskakiwać klientów i przyciągać ich do sklepu. W ten sposób nieustannie tworzysz nowe bodźce do zakupów” - mówi Koeleman.

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

Specjalna ekspozycja ma na celu zachęcenie handlu detalicznego do zaryzykowania czegoś nowego - czy to w witrynie wystawowej i wystroju sklepu, czy też w dekoracji obszarów zewnętrznych i przestrzeni publicznych. A okres poprzedzający Boże Narodzenie to czas, w którym konsumenci końcowi są szczególnie otwarci na scenariusze oparte na doświadczeniu, które robią wrażenie, inspirują i zachęcają do zakupu. „Kluczem są emocje. Dzięki zaskakującym i nieoczekiwanym koncepcjom sprzedaży i ekspozycji, sprawiamy, że ludzie się uśmiechają, ponownie zachęcamy ich do patrzenia oczami dzieci i rozbudzania ich chęci zakupu. To właśnie z tego podejścia czerpiemy inspirację do nowych pomysłów na opowiadanie historii, które wywołują efekt „wow” w punkcie sprzedaży”- wyjaśnia Tuinman.

Duet projektantów zainspirowany szkockim krajobrazem wokół „James Bond Skyfall Castle”, wykorzystał motywy stworzeń morskich, takich jak meduzy, oksydowane powierzchnie, drewno dryfujące i dużo świeżej zieleni, takiej jak wodorosty, niebieskie orchidee, jagody i białe kwiaty.

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

2dezign: Rudi Tuinman i Pascal Koeleman

Rudi Tuinman i Pascal Koeleman są 2dezign. Dwóch projektantów z Holandii wyrobiło sobie markę dzięki dekoracji wnętrz, projektom kwiatowym i kampaniom reklamowym. Lubią bawić się rzeczywistością, patrzeć na rzeczy kreatywnym okiem. Preferencje firmy 2dezign dla dużych efektów i świeżej zieleni można częściowo przypisać doświadczeniu obu projektantów: Pascal Koeleman rozpoczął swoją karierę jako kwiaciarz i projektant produktów; Rudi Tuinman pochodzi z sektora mody i stylizacji. W 2000 roku założyli wspólną pracownię w Rijnsburgu niedaleko Hagi i od tego czasu odnieszą międzynarodowe sukcesy w projektowaniu, między innymi, salonów wystawowych, wystaw oraz przestrzeni handlowych i publicznych. Dziś 2dezign składa się z dwóch założycieli, pełnoetatowego zespołu projektantów i sieci niezależnych twórców.

exspace_2dezign_christmasworl_Dark_Ocean

Rudi Tuinman i Pascal Koeleman, 2dezign, foto Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

opracowanie: Exspace.pl

źródło: Messe Frankfurt

zdjęcia: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / 2dezign

+ 2dezign

+ Christmasworld website

+ Exhibitors from Poland Christmasworld 2020

marketing_wystawienniczy_exspace

 

 

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Fantastyczna wystawa
skomentowany przez    Andrzej    15 październik 2020, 06:04 obserwuj post

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.