Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> FIRMY
12 stycznia 2021
wszystkie artykuły z działu >> FIRMY

Media społecznościowe w promocji marek wnętrzarskich

NEWS-EXSPACE

Instagram i Facebook to aktualnie najprostsze i najskuteczniejsze platformy pozwalające na aktywne zaistnienie marek wnętrzarskich i pracowni architektonicznych w Internecie. Dobrze dobrane treści i atrakcyjny materiał zdjęciowy pomagają  w promowaniu produktów i usług, budując pożądany wizerunek i ułatwiając wyróżnienie się spośród konkurencji. Firma Comitor, specjalizująca się w wyposażaniu kuchni premium, podpowiada jak prowadzić firmowe profile, by odnieść sukces.

Siła social mediów

BAZA_FIRM_wyposazenie_wnetrz_EXSPACEMedia społecznościowe, z racji ogromnej popularności i potencjału reklamowego, stanowią kanał komunikacji marketingowej, którego żadna firma nie powinna dziś ignorować. Jednak by odnieść na nich sukces, nie wystarczy trzymać się klasycznych zasad dotyczących publikacji i posiadać zaplecze zdjęciowe. Potrzebne tu jest także doświadczenie i pewnego rodzaju intuicja społeczna, związana z nowymi mediami. Jeśli jednak zdobędziemy się na odwagę i podejmiemy się prowadzenia profilów firmowych, to warto poznać najważniejsze zasady w tym zakresie.

Cel i treść

Tworzenie ciekawych treści do mediów społecznościowych wymaga zaangażowania, energii i lekkiego pióra. Wrzucanie przypadkowych zdjęć i mało angażujące posty nie przyniosą nam raczej większych efektów. Warto więc poświęcić swój czas na zastanowienie się do kogo chcemy dotrzeć i tworzenie kreatywnych postów, które pomogą nam zdobyć pozycję eksperta w interesującej nas dziedzinie. Co można zrobić by zwiększyć swoją widoczność i skuteczniej docierać do potencjalnych klientów lub architektów? Kluczem do sukcesu może okazać się specjalizacja i skupienie się na niszach produktowych. To trend, który zdobywa teraz coraz większą popularność.

Bateria_Blanco_COMITOR_exspace

Bateria Blanco COMITOR wszystkie zdjęcia mat. pras. Comitor

„Warto dywersyfikować kanały, na których obecna jest firma. Comitor, dystrybutor marki Blanco, okapów Novy  oraz młynków do rozdrabniania bioodpadów InSinkErator, od dawna dysponuje swoim fanpage’m na FB i IG, ale ostatnio postanowiliśmy iść o krok dalej i uruchomić nowy kanał komunikacji.  Na obu platformach powstały właśnie konta Blanco Polska, na których chcemy skupić się na naszych flagowych produktach - zlewozmywakach, bateriach kuchennych i selektorach bioodpadów niemieckiej marki Blanco. Ich minimalistyczny design i uniwersalne wzornictwo uzupełniają wyposażenie kuchni i od wielu lat przekonują Polaków swą jakością do codziennego użytku. Stworzenie nowych kanałów komunikacji pozwoli nam przedstawić pełny obraz firmy Blanco, wykorzystać jej renomę i potencjał na polskim rynku, szybko reagować na zapytania klientów i skupić się na poznaniu ich potrzeb, pokazując przy okazji jakość tych produktów.”mówi  Anna Wrońska, PR & Marketing Manager Comitor.

Instagram – królestwo inspiracji

„Ciekawie prowadzone w tym serwisie konto, pokazujące piękne zakomponowane wnętrza, może stać się pełnoprawnym portfolio produktów, na które czasem klienci trafią z większym prawdopodobieństwem, niż bezpośrednio na stronę internetową. Reakcje na zjawiskowe moodboardy, praktyczne video pokazujące możliwości produktów, kreatywne aranżacje i projekty architektoniczne wyszukiwane za pomocą hasztagów staną się pierwszym impulsem do pomysłu na zmiany we  własnej kuchni”- Anna Wrońska.

Bateria_Linus_Blanco_COMITOR_exspace

Bateria Linus Blanco COMITOR

Bateria_Blanco_COMITOR_exspace-

Bateria Blanco COMITOR

Zlewozmywak_VINTERA_30_BLANCO__COMITOR_exspace

Zlewozmywak VINTERA 30 BLANCO COMITOR

Zlewozmywak_Blanco_COMITOR_exspace

Zlewozmywak Blanco COMITOR

A od inspiracji do zakupu już niedaleka droga. Kluczem jest jedynie zaprezentowanie swoich produktów w interesujący sposób, odpowiednie ich lokowanie w popularnych kontekstach oraz dotarcie do największej liczby aktywnych użytkowników.

zdjęcia materiały prasowe Comitor

Wizytówka VIP Comitor w Bazie Firm Exspace.pl

FB: @Comitor

IG: @comitor.pl

marketing_wystawienniczy_exspace

Inne artykuły z kategorii ARCHITEKTURA

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.