Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
03 marca 2021
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

ISPO Munich Online 2021 - Raport końcowy

NEWS-EXSPACE

ISPO Munich Online 2021 okazało się popularnym spotkaniem branżowym dla międzynarodowego sektora sportu i outdooru: łącznie 31.574 uczestników ze 110 krajów odwiedziło platformy cyfrowe wiodących światowych targów sportowych w dniach 1-5 lutego pod hasłem „Sport is stronger”. Oprócz prezentacji produktów i firm przez 545 wystawców na terenie Expo, ogromnym zainteresowaniem cieszył się również program konferencji poświęcony społecznym megatrendom zrównoważonego rozwoju, zdrowia, cyfryzacji i kreatywności.

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, Sport1 Studio, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, Sport1 Studio, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

„Nawet jako wydarzenie cyfrowe ze względu na obecną sytuację, ISPO Munich spełniło swoją rolę jako wiodąca platforma i źródło inspiracji dla całej branży sportowej i outdoorowej”, podsumowuje Klaus Dittrich, CEO Messe München. „Zwłaszcza teraz ważniejsze niż kiedykolwiek jest zajęcie jednolitego frontu w walce z wyzwaniami społecznymi. Myśl przewodnia „Sport is stronger” jednoczy naszą branżę. Widzieliśmy to imponująco w ciągu ostatnich kilku dni”.

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, Sport1 Studio, Liveastream, moderator Dan Ram i Klaus Dittrich, CEO Messe München, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

Dr Jeanette Friedrich, Global Head of ISPO Group, podkreśla: „Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaufanie, jakim obdarzyli nas wystawcy, prelegenci i partnerzy przed wydarzeniem. Możemy rosnąć tylko razem. ISPO Munich Online to silny sygnał dla branży sportowej, która podąża z duchem czasu w świecie cyfrowym i działa jako pionier w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i łączenia sportu i zdrowia”.

ISPO Munich Online 2021 w liczbach

Exhibitors from Poland-heimtextil-2020545 wystawców ze 110 krajów, w tym 12 firm z Polski, zaprezentowało swoje produkty i innowacje na targach ISPO Munich Online 2021. 31.574 gości z branży skorzystało z dwuczęściowego wydarzenia z cyfrową strefą Expo i bezpłatnym programem konferencji obejmującym ponad 150 wykładów, sesji dyskusyjnych i warsztatów. Kraje z największą liczbą użytkowników po Niemczech to (w tej kolejności): Włochy, Wielka Brytania, Austria, Japonia i Chiny. W „Publicznych pokazach online” dla konsumentów końcowych, oferowanych po raz pierwszy, uczestniczyło łącznie 22 000 osób.

Obszar Expo podkreślił różnorodność branży

Obszar Expo reprezentował całe spektrum branży sportowej i outdoorowej: liderów branży, takich jak adidas Terrex, Gore, Mammut, Icebreaker, a także dostawcy tekstyliów i innowacyjne start-upy. Wszyscy prezentowali siebie i swoje produkty w cyfrowych pokojach marki i oferowali kompleksowy przegląd rynku.

Program dotyczący aktualnych zagadnień oddaje istotę dzisiejszych czasów

Program konferencji poświęcony był innemu megatrendowi społecznemu w każdym z pięciu dni wydarzenia: od innowacji i kreatywności po cyfryzację i zdrowie po zrównoważony rozwój. ISPO Munich Online z powodzeniem wprowadziło do cyfrowego świata sprawdzone formaty, takie jak „Runner's World Symposium”, obejmujące bieganie i interaktywne boisko ISPO Brandnew Live Pitch. Wykłady na żywo z udziałem znanych i międzynarodowych prelegentów podkreśliły wyzwanie imprezy dla spotkania liderów opinii i innowatorów. Obejmowało to na przykład panel na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet zorganizowany przez „Frauen Verbinden” oraz dużą dyskusję panelową na temat zrównoważonego rozwoju, podczas której uczestnicy ze świata biznesu, polityki, organizacji pozarządowych i stowarzyszeń dyskutowali o kluczowych krokach na rzecz zrównoważonej przyszłości. Wszystkie prezentacje konferencyjne i liczne warsztaty zostaną udostępnione online wszystkim posiadaczom biletów konferencyjnych po zakończeniu wydarzenia.

Aktywna integracja konsumentów

Konsumenci końcowi już dawno przeszli z biernych odbiorców do aktywnych członków branży sportowej. W rezultacie w tym roku po raz pierwszy ISPO przyciągnęło wszystkich fanów sportu i outdooru do ISPO Munich Online za pośrednictwem transmisji strumieniowej. Wraz z partnerami, takimi jak Peloton, Blackroll, European Outdoor Film Tour, Technogym, European Championships Munich 2022 i FreerideFilm Festival prezentowany przez ABS & PYUA, ISPO stworzyło różnorodny program filmów, wywiadów i interaktywnych zajęć. Ponadto, własna marka jakości ISPO, ISPO Award, wprowadziła swoją pierwszą nagrodę Public Choice Award, aby wspólnie ze społecznością sportową wyłonić najlepszy produkt roku.

Prestiżowy Puchar ISPO otrzymał Kilian Jornet, który dwa razy w ciągu tygodnia wbiegł na Mount Everest bez butli tlenowej. Kilian doprowadził swoje ciało do granic wytrzymałości, doznał wielu kontuzji, a każdy kolejny jego wyczyn to balansowanie na granicy życia i śmierci. Na swoim koncie ma też rekordy w biegu na Mount Blanc, Denali czy Aconcaguę. W skyrunningu Kilian osiągnął prawie wszystko. Z pozorną lekkością dokonał tego, co wydawało się niemożliwe. Ale nic nie jest dziełem przypadku: od dzieciństwa trenował ciało i umysł, by być doskonale przygotowanym zarówno na sukces, jak i porażkę.

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

Prestiżowy Puchar ISPO Cup otrzymał Kilian Jornet, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

51. edycja nagrody ISPO Cup dla postaci specjalnych w sporcie po raz pierwszy była transmitowana na żywo w Internecie. W tym samym czasie ISPO i setki uczestników charytatywnego biegu Run for Good zbierały darowizny na rzecz Fundacji Kilian Jornet na rzecz ochrony regionów górskich.

Zadowoleni wystawcy i partnerzy

Uwagi wystawców i partnerów podkreślają sukces ISPO Munich Online 2021: „Cyfrowe ISPO Monachium to kolejny pozytywny przykład cyfrowej transformacji naszego świata. Cenimy profesjonalną organizację. Dla nas to, że należeliśmy do ISPO Munich Online, było absolutnym obowiązkiem ”- mówi Achim Löffler, globalny lider w biznesie Consumer Oriented Fabrics w Gore.

Oliver Pabst, dyrektor generalny Mammut Sports Group

„ISPO Monachium jest centralną platformą wymiany i ważnym wyznacznikiem dla naszej branży. Pierwsze cyfrowe targi ISPO w Monachium było dla nas doskonałą okazją, aby pokazać, jak wykorzystujemy cyfryzację do prezentacji naszej marki oraz kluczowych tematów zrównoważonego rozwoju, cyfryzacji, innowacji i jakości. Osobiście byłem zadowolony z tego, jak Brandroom był używany do intensywnej wymiany z naszymi partnerami handlowymi”.

Marc Fischer, starszy dyrektor w adidas Outdoor Europe, zgadza się: „Szczególnie w tym trudnym okresie pandemii ISPO Munich Online zapewnia nam idealną platformę do zaprezentowania adidas Terrex jako innowacyjnej marki outdoorowej”.

Jednak nadal istnieje zainteresowanie kontaktami osobistymi, jak opisuje Fabian Heigemeier, Product & Sales Manager w HEAD Sportswear: „W obecnym kryzysie platforma ISPO Munich Online jest pomocnym narzędziem do nawiązywania nowych kontaktów. Niemniej jednak można poczuć, jak ważny jest kontakt osobisty, szczególnie w dzisiejszych czasach. Już nie możemy się doczekać, aby ponownie osobiście powitać naszych klientów i wszystkich zainteresowanych Monachium ”.

Perspektywy

Kolejnym wydarzeniem w sieci ISPO będzie ISPO Shanghai w Chinach w dniach 2-4 lipca 2021 roku. Nieco później największe w Europie targi plenerowe OutDoor by ISPO odbędą się w Monachium w dniach 6-8 lipca 2021 r. Zaprojektowano je jako wydarzenie hybrydowe - z ofertami zarówno na miejscu w centrum wystawienniczym, jak i online.

Service

Więcej szczegółów i podstawowych informacji o pięciu dniach targów oraz nowościach branżowych można znaleźć na stronie ispo.com. Materiał zdjęciowy z wydarzenia jest dostępny do pobrania w medialnej bazie danych. Oficjalne wypowiedzi wystawców na temat premiery można również znaleźć na stronie internetowej. Dostęp do wszystkich publicznie transmitowanych treści z konferencji, w tym wernisaży, prezentacji ISPO Award i publicznych transmisji, można uzyskać za pośrednictwem YouTube.

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, , Moderator Dan Ram w ISPO Munich Online studio, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, Sport1 Studio, Livestream Felix Straub, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, Sport1 Studio, Livestream foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, Moderator Dan Ram w ISPO Munich Online studio, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, Sport1 Studio, Livestream Dan Ram, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

ISPO_Munich_online_photo_Messe_Munchen_Gmbh_exspace

ISPO Munich online 2021, Moderator Dan Ram w ISPO Munich Online studio, foto Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

zdjęcia: Holger Rauner © Messe Munchen GmbH

+ Exhibitors from Poland ISPO Munich online 2021

Kolejna edycja ISPO Munich 2022 odbędzie się w dniach 23-26 stycznia 2022

+ OutDoor by ISPO 2021 odbędzie się w dniach 6-8 lipca 2021

+ ISPO Shanghai 2021 odbędzie się w dniach 2-4 lipca 2021

 marketing_wystawienniczy_exspace

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.