kategorie
inne z tej kategorii
- MARKETING WYSTAWIENNICZY: Co trzeba zrobić, żeby o firmie pisały media?
- Podsumowanie ISH digital 2021: rozwiązania dla rewolucji energetycznej zorientowanej na przyszłość
- "Pop up my Bathroom" ISH digital 2021: Wystawę jako jej główny sponsor wspiera Geberit
- Najpopularniejsze tematy ISH digital 2021. Mamy listę i krótkie resume!
- Gotowe: ISH digital 2021 czeka na odwiedzających od 22 marca 2021 r.
- Sponsor Premium ISH digital 2021 – Geberit na ISH 2019. Wspominamy!
polecane artykuły
na każdy temat

Witamy w NOW… To znaczy ITB Berlin NOW 2021! Zapraszamy do wirtualnego świata targów
Cały świat podróży B2B czeka na Ciebie od 9 do 12 marca 2021 w jednym miejscu: w ITB Berlin NOW. Największe i najbardziej prestiżowe targi turystyczne ITB w Berlinie odbywają się wyłącznie wirtualnie. Podobnie jak w latach ubiegłych nie zabrakło na nich polskich wystawców.
Od roku 1966 misją ITB jest łączenie globalnej branży turystycznej i hotelarskiej. Ze względu na aktualną sytuację związaną z epidemią COVID-19 organizatorzy targów ITB Berlin podjęli decyzję o organizacji tegorocznej imprezy tylko w wersji wirtualnej. W odróżnieniu do lat ubiegłych ITB Berlin NOW 2021 jest wyłącznie spotkaniem branżowym. Zainteresowani przedstawiciele branży mogą za pośrednictwem specjalnej platformy na żywo łączyć się wystawcami.
Witamy w NOW…
Witamy w NOW… To znaczy ITB Berlin NOW. Gdziekolwiek jesteś na świecie, rzeczywiście, wydarzenie jest tu i teraz, z bogactwem funkcji online, umożliwiających wszystkim graczom z sektora wirtualne spotkania, wymianę pomysłów, prowadzenie interesów i maksymalne wykorzystanie doświadczeń z targów B2B.
Dzięki zarejestrowanym tysiącom firm turystycznych z ponad 120 krajów, wiodące na świecie targi turystyczne wkraczają w nową erę, w której dzięki technologii inteligentnego dopasowywania uczestnicy mogą odbywać indywidualne spotkania z odpowiednimi partnerami, grupowe czaty wideo, odkrywać światy tematyczne w wirtualnych kawiarniach lub śledź wykłady czołowych ekspertów i postaci z branży na ITB Berlin NOW Convention.
ITB Berlin NOW to innowacyjna platforma dla profesjonalistów turystycznych na całym świecie, którzy w ciągu czterech dni będą mogli skupić się na biznesie, nawiązywaniu kontaktów i aktualizowaniu swojej wiedzy. Niezależnie od tego, czy dostarczając technologię inteligentnego dopasowywania z tak zwanym „Discovery Graph” i „Lead Finder”, inspirującymi prezentacjami lub dyskusjami ekspertów, w tym niezwykłym roku organizatorzy oferują wystawcom i odwiedzającym szeroką gamę opcji, umożliwiając im maksymalne wykorzystanie swojego czasu w wirtualnym ITB.
ITB Berlin NOW, Martin Ecknig, CEO Messe Berlin GmbH, foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Pozytywną wiadomością jest to, że ITB Berlin i Statista właśnie opublikowały ankietę wskazującą, że duża liczba prywatnych respondentów ankietowanych w Niemczech, USA i Chinach myśli o podróżach w tym roku. Konkretnie 37% Niemców, 42% Amerykanów i 66% Chińczyków planowało jedną lub więcej podróży. Prawie 25% respondentów w Niemczech i USA oraz ponad 35% w Chinach uważa również, że przez następne 12 miesięcy wyda więcej pieniędzy na podróże niż w tym samym okresie do tej pory.
Witamy. NOW (TERAZ) możesz zabrać się do pracy!
W ITB Berlin NOW 2021 udział bierze 3502 wystawców ze 120 krajów (kraje, regiony, miasta, organizacje i stowarzyszenia turystyczne, firmy technologiczne, touroperatorzy, hotelarze). Program wydarzeń towarzyszących obejmuje około 400 sesji, konferencji prasowych i prezentacji z udziałem 590 prelegentów. Partnerami imprezy są Saksonia jako cel podróży kulturalnych i Gruzja.
Polscy wystawcy ITB Berlin NOW 2021
Dowodem na to, że gracze branżowi aktywnie potrzebują współpracy i spotkań jest po prostu liczba uczestników – wśród ponad 3500 wystawców ITB Berlin NOW 2021 – jest 50 wystawców z Polski.
Polska Organizacja Turystyczna przygotowała na ITB Berlin NOW wirtualne stoisko narodowe. Z zaproszenia do wystawienia się w jego ramach skorzystało dziewięć lokalnych organizacji turystycznych i miast (bydgoska, gdańska, łódzka, poznańska, warszawska, Toruń, Wrocław, Kraków, Warszawa), siedem regionalnych organizacji turystycznych (dolnośląska, małopolska, pomorska, śląska, warmińsko-mazurska, wielkopolska, zachodniopomorska) i 33 firmy.
Polscy wystawcy ITB Berlin NOW 2021: 4Travel Incoming Tour Operator, Academy of Tourism and Hotel Management in Gdansk, KADEM Incoming POLEN, ALMATUR-OPOLE - TOUR OPERATOR /EXCITING POLAND/, ANA-DRASI.SPOR, Annset Holidays, Inc., ASTRASERVIS, a.s. - Wellness Hotel Astra superior***, AVENA TRAVEL Incoming Tour Operator, Der Matthias-Schacht Restaurant - Szyb Maciej - Maciej Shaft, Ermland und Masuren | Warmia and Masuria, Idea Spa Travel Sp. z o. o., JAN-POL Active Tours Poland, JAN-POL INCOMING TOUR OPERATOR, KRAKOW-CONNECT Reliable Transfers & Tours Services, specialised in tailor-made tours for individual tourists and groups, Malopolska Region / Malopolska Tourist Organisation, Marriott International Hotels in Poland, Mazurkas Travel Poland, Medical SPA Travel - Seit über 30 Jahren Ihr Paketveranstalter für Polen, POLAND TOUR, Polish Tourism Organisation | Polnisches Fremdenverkehrsamt, Pomorskie Tourist Board, Poznan Tourism Organisation, Rosotravel.com Incoming Tour Operator in Europe, SEASIDE Park Hotel w Kołobrzegu, POLAND, SUPERTOUR DMC POLAND, The Association of Polish Spa Communities, Torun - Nicolaus Copernicus Town - UNESCO LIST Poland, TOUR & TRAVEL POLAND, Travel Projekt Poland and Eastern Europe Incoming, Weiss Travel - Customized Tours to Poland, Wellbeing Tourism in the South Baltic Region, West Pomeranian Tourism Organisation, Wielkopolska Tourism Organisation, WOWland.pl a brand of POLKA TRAVEL, WYGODA Incoming.
Polskie Stoisko Narodowe
Miasta, organizacje i firmy, które zostały zakwalifikowane przez POT do udziału w wydarzeniu, prezentują swoje walory i ofertę turystyczną wirtualnie na Polskim Stoisku Narodowym oraz uczestniczą w działaniach networkingowych. Tegoroczne targi dają wiele możliwości jeśli chodzi o uczestnictwo w licznie organizowanych panelach dyskusyjnych, spotkaniach z najważniejszymi osobami w branży na świecie. Ponadto, dzięki specjalnej aplikacji, będzie można nawiązywać bezpośrednie kontakty z potencjalnymi klientami, a także pozostawać w gotowości na spotkania z osobami zainteresowanymi ofertą miasta i kraju.
Hasło przewodnie polskiego wystąpienia na wirtualnych targach ITB Berlin 2021 brzmi: Polen nah und vielfältig (Polska blisko i różnorodnie).
Wystawcy mają dyspozycji tak zwany pakiet Starter Basic, który umożliwia zaprezentowanie firmy (regionu, miasta), przedstawienie trzech głównych produktów, zamieszczenie materiałów multimedialnych i przeprowadzenie szeregu spotkań wirtualnych z partnerami handlowymi.
Ponadto każdy wystawca dostał pięć cyfrowych wejściówek dla swoich pracowników, z których każdy dysponuje indywidualnym kalendarzem spotkań. Dzięki nim mają oni możliwość uczestniczenia w kongresach odbywających się na dwóch scenach podczas ITB Berlin NOW oraz mają dostęp do prezentacji multimedialnych innych uczestników ITB.
Organizator targów zapowiedział, że materiały multimedialne na stronie targów będą dostępne do końca maja.
Wystawcy zapłacili za udział w wirtualnych targach ITB 2021 jedynie zryczałtowaną opłatę w wysokości 500 złotych. Resztę kosztów pokrył POT, bo jak tłumaczy chce wesprzeć podmioty działające na rzecz turystyki przyjazdowej do Polski.
Cóż, opisaliśmy Wam ITB Berlin NOW – dołącz NOW (TERAZ)!
Żeby skorzystać ze wszystkich targowych atrakcji oraz odwiedzić wybranych wystawców trzeba kupić bilet. Jaki jest jego koszt?
TICKETSHOP link:
- BILET NORMALNY – 99 EUR
- BILET ULGOWY (STUDENCKI) – 49 EUR
- PAKIET BILETÓW (5 BILETÓW) - 400 EUR
Więcej informacji na stronie + ITB Berlin NOW !
Zaglądniecie z nami do ITB Berlin NOW?
Studio ITB Berlin NOW, foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Otwarcie ITB Berlin NOW - konferencja prasowa, Monika Jones i Martin Ecknig, CEO Messe Berlin GmbH, foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Otwarcie ITB Berlin NOW - konferencja prasowa, Monika Jones, foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Otwarcie ITB Berlin NOW - konferencja prasowa, foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Studio ITB Berlin NOW Dr. Martin Buck, Senior Vice President Travel & Logistics, Messe Berlin GmbH; Katie Gallus, Moderator; David Ruetz, Head of ITB Berlin (l.t.r.), foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Studio ITB Berlin NOW Dr. Martin Buck, Senior Vice President Travel & Logistics, Messe Berlin GmbH; Katie Gallus, Moderator; David Ruetz, Head of ITB Berlin (l.t.r.), foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Studio ITB Berlin NOW, Katie Gallus, Moderator, foto Copyright: Messe Berlin GmbH
ITB CEO Interview: Trends and Challenges in the Global Cruise Market /Thomas P. Illes, Business & Communications Consultant, Cruise Analyst and University Lecturer; Lisa Lutoff-Perlo, CEO | Celebrity Cruises and Wybcke Meier, CEO | TUI Cruises / foto Copyright: Messe Berlin GmbH
ITB Awards: TO DO Award - Winner / Prezentacja zwycięzcy ITB Awards: TO DO Award - Claudia Mitteneder, dyrektor zarządzająca | Studienkreis für Tourismus und Entwicklung e.V i Rika Jean-Francois, komisarz ds. CSR | ITB Berlin / foto Copyright: Messe Berlin GmbH
ITB Berlin NOW Preview / Katie Gallus, Moderator; David Ruetz, Head of ITB Berlin; Dr. Martin Buck, Senior Vice President Travel & Logistics, Messe Berlin GmbH, foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Studio ITB Berlin NOW, foto Copyright: Messe Berlin GmbH
3-dzień ITB Berlin NOW. Na zdjęciu jeden z panieli. Temat: New Normal, New Practices - czego możemy się nauczyć z pandemii dla lepszej turystyki miejskiej? Przegapiłeś dyskusję panelową ITB z prof. Dr. Wolfgangiem Georgiem Arltem, Jasonem Wangiem, Olivierem Pontim, Bowenem Sunem i Kum Hong Siewem? Wróć do tego Gorącego tematu po 18 marca i dowiedz się od międzynarodowych ekspertów o Nowej Normie oraz o tym, jak zmienić Nowe Praktyki w zrównoważoną rzeczywistość: https://www.itb-now.com
Do dyskusji można dołączyć po sesji w ITB Berlin Convention Café: https://www.itb-now.com/meetings/itb-conventionCafe / foto Copyright: Messe Berlin GmbH
Po zakupie biletu w TICKETSHOP ...
Po zakupie biletu w TICKETSHOP logujemy się. Panel do logowania jest łatwy w obsłudze. Po lewej stronie obszerne Menu, z dostępem do wszystkich opcji wydarzenia:
WELCOME TO ITB BERLIN NOW foto: zrzut z ekranu
Cafés foto: zrzut z ekranu
Goodie bag foto: zrzut z ekranu
Show Floor (tutaj min. listy wystawców wg kategorii "Destinations")
Pakiet Starter Basic foto: zrzut z ekranu
Pakiet Starter Basic jednego z polskich wystawców: Torun - Nicolaus Copernicus Town - UNESCO LIST Poland.
Po najechaniu na link na liście wystawców ukazuje się strona wystawcy: Torun - Nicolaus Copernicus Town - UNESCO LIST Poland: zdjęcie główne, a pod nim nazwa, logo i opis wystawcy
Zjeżdząjąc niżej mamy dział Media, na profilu wystawcy Torun - Nicolaus Copernicus Town - UNESCO LIST Poland / foto: zrzut z ekranu
Zjeżdząjąc jeszcze niżej mamy kontakt do osób, z którymi możemy rozmawiac online (obsługa wirualnego stoiska), na samym dole Company Information / foto: zrzut z ekranu
Pakiet Starter Basic jednego z polskich wystawców: Polish Tourism Organisation | Polnisches Fremdenverkehrsamt - Poland: zdjęcie główne, a pod nim nazwa, logo i opis wystawcy / foto: zrzut z ekranu
Zjeżdząjąc niżej mamy listę 12 osób - ze zdjęciami, które są do dyspozycji podczas trwania wydarzenia (obsługa stoiska) / foto: zrzut z ekranu
Niżej mamy Co-exhibitors (50) - listę 50 polskich firm wystawiających się w ramach Polskiego Stoiska Narodowego - po najechaniu na konkretną firmę przenosimy się w panel firmy / foto: zrzut z ekranu
Poniżej mamy Products / foto: zrzut z ekranu
Panel wystawykończy dział Media i Company information / foto: zrzut z ekranu
Saksonia jako cel podróży kulturalnych
Partnerami ITB Berlin NOW są Saksonia jako cel podróży kulturalnych i Gruzja.
Pakiet Starter Basic Saxony Tourism - Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen mbH. Zasada jak powyżej, dużo więcej zdjęć w dziale Media, 29 osób obsługi, kilka filmów i kilka kawiarenek / foto: zrzut z ekranu
Saxony Tourism - Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen mbH - Cafés / foto: zrzut z ekranu
Teraz można zaczerpnąć oddechu, zrobić prawdziwą kawkę i odwiedzić jedną z kilkudziesięciu wirtualnych - Cafés i porozmawiać lub posłuchać innych gości kawiarni. Enjoy! / foto: zrzut z ekranu
Cafés foto: zrzut z ekranu
Napiszcie nam co myślicie o wirtualnych targach ITB Berlin NOW. Jak Wam się podobało?
TICKETSHOP link:
- BILET NORMALNY – 99 EUR
- BILET ULGOWY (STUDENCKI) – 49 EUR
- PAKIET BILETÓW (5 BILETÓW) - 400 EUR
Więcej informacji na stronie + ITB Berlin NOW !
zdjęcia: Copyright: Messe Berlin GmbH i zrzuty z ekranu
+ ITB Berlin 2022 odbędzie się w dniach 9-13 marca 2022
+ ITB Berlin 2023 odbędzie się w dniach8-12 marca 2023
+ ITB Asia 2021 odbędzie się w dniach 27-29.10 2021
Inne artykuły z kategorii TARGI
-
MARKETING WYSTAWIENNICZY: Co trzeba zrobić, żeby o firmie pisały media?
-
Podsumowanie ISH digital 2021: rozwiązania dla rewolucji energetycznej zorientowanej na przyszłość
-
"Pop up my Bathroom" ISH digital 2021: Wystawę jako jej główny sponsor wspiera Geberit
-
Najpopularniejsze tematy ISH digital 2021. Mamy listę i krótkie resume!
-
Gotowe: ISH digital 2021 czeka na odwiedzających od 22 marca 2021 r.
-
Sponsor Premium ISH digital 2021 – Geberit na ISH 2019. Wspominamy!