Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
31 marca 2021
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Podsumowanie ISH digital 2021: rozwiązania dla rewolucji energetycznej zorientowanej na przyszłość

Green Deal, życiodajne powietrze czy trend higieny w łazience - pierwsza cyfrowa edycja ISH, wiodących światowych targów HVAC + Water, skupiła się na tematach społecznych, politycznych i gospodarczych. Na zakończonych 26 marca targach ISH digital 2021 swoje innowacyjne produkty zaprezentowały 373 firmy.

Networking trwa!

Pamiętaj, że funkcja czatu i nagrania transmisji będą dostępne na platformie cyfrowej do 30 kwietnia 2021 roku. Skorzystaj z szansy na indywidualne śledzenie cyfrowego wydarzenia ISH 2021!

ISHdigital21_final_exspace

Znaczenie wybranych najważniejszych tematów było widoczne już na oficjalnym rozpoczęciu ISH digital 2021 22 marca: Peter Altmaier, Minister Gospodarki i Energii Niemiec omówił najważniejsze wyzwania polityki klimatycznej i podkreślił w szczególności ogromne znaczenie jednego z nich European Green Deal (Europejski Zielony Ład). Volker Bouffier, Premier Hesji i Markus Frank, Dyrektor Departamentu Spraw Gospodarczych miasta Frankfurt nad Menem, również podkreślili znaczenie zrównoważonych rozwiązań i technologii.

Sponsorami Premium ISH digital 2021 byli Geberit Vertriebs GmbH, TOTO Europe GmbH, Daikin Europe, Viessmann Climate Solutions SE, Max Weishaupt GmbH i Hansgrohe SE.

Green Deal był jednym z ważnych tematów zorientowanych na przyszłość w sekcji Energia w cyfrowym programie ISH 2021 z prezentacjami rozwiązań i systemów grzewczych, które w decydujący sposób przyczyniają się do osiągnięcia celów klimatycznych. Najważniejsze aktualnie tematy na rynku ciepłowniczym zostały szczegółowo omówione na Forum Technologii i Energii ISH. Innym ważnym tematem był istotny wkład systemów wentylacji i klimatyzacji w tło trwającej koronawirusowej pandemii . Tematy te zostały również omówione na forum poświęconym klimatyzacji. Duże zainteresowanie wzbudziło także Forum Budowlane, które oferowało najświeższe informacje o programach finansowania i przepisach budowlanych.

ISHdigital21_final_exspace

Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się również sekcja Woda, która w tym roku koncentrowała się na higienie wody pitnej i rosnącej tendencji do zwiększania higieny w łazienkach: powierzchnie odporne na zabrudzenia i bakterie, bezdotykowa obsługa i higieniczne elektroniczne bidety pokazały, jak branża sanitarna reaguje inteligentnymi rozwiązaniami na rosnące wymagania w zakresie higieny.

Geberit_Group_ISHdigital21-exspace

Wirtualne stoisko Geberit na ISH digital 2021- tło dla 15-minutowej wirtualnej wycieczki po „The House of Geberit”, podczas której poznajemy cztery Innowacje Geberit 2021. Pamiętaj, że funkcja czatu i nagrania transmisji będą dostępne na platformie cyfrowej do 30 kwietnia 2021 roku! tutaj -> https://ish.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html
 
Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się dyskusje w ramach pokazu trendu „Pop up my Bathroom”, który przybrał formę fizycznej instalacji w budynku „Forum” Centrum Targowo-Wystawienniczego we Frankfurcie.

Pop up my Bathroom

Jest przynajmniej jedna rzecz, co do której wszyscy się zgadzają: dom nigdy nie odgrywał bardziej wartościowej roli w jakości życia osobistego niż obecnie. Wystawa Pop up my Bathroomprzedstawiała trzy długoterminowe trendy w planowaniu i projektowaniu łazienek. Cykl prezentacji pod tytułem Inside | Outside skupiał się nie tylko na najnowszych trendach w projektowaniu, ale także na ważnych tematach, takich jak modernizacja i higiena. Wystawę Pop up my Bathroom jako jej główny sponsor wspierał Geberit.

Pop up my Bathroom - trzy długoterminowe trendy w planowaniu i projektowaniu łazienek:

.Green Bathroom - zrównoważone produkty, nowe projekty i nowe opcje materiałowe łączą ochronę zasobów z poczuciem bliskości natury.

.Smart Bathroom - Innowacyjna technologia optymalizuje procedury i procedury.

.Living Bathroom - Łazienka w coraz większym stopniu staje się przestrzenią życia.

ISHdigital21_final_exspace_5

Wszyscy uczestnicy - zwiedzający, wystawcy i prelegenci - wystawili ISH digital 2021 pozytywną ocenę. Wolfgang Marzin, prezes i dyrektor generalny Messe Frankfurt, powiedział, że jest bardzo zadowolony z ISH digital: „Oczywiście wydarzenie cyfrowe nie może zaoferować tyle siły ile ma fizyczna edycja ISH. Jednak nigdy nie chcieliśmy, aby ISH digital to robił. Chcieliśmy uruchomić wysokiej jakości platformę sieciową i przedstawić najważniejsze tematy branży w skoncentrowany sposób. Myślę, że nam się to udało, a dzięki pierwszej cyfrowej edycji targów ISH Messe Frankfurt ustanowiło wzorzec dla Niemiec i Europy”.

ISHdigital21_final_exspace_exhibitorsfrompoland

Patroni ISH również pozytywnie ocenili wydarzenie: „Wszyscy jesteśmy bardziej niż zadowoleni z ISH digital 2021. Nasze tematy odbiły się międzynarodowym echem. Zawsze zdawaliśmy sobie sprawę, że targów cyfrowych nie można porównać z targami fizycznymi, nie mówiąc już o ich zastąpieniu. Niemniej jednak, międzynarodowi liderzy rynku wzięli udział jako wystawcy i tym samym potwierdzili status ISH jako wiodących targów branżowych na świecie, nawet w trudnych obecnie warunkach. Jeśli chodzi o odwiedzających, handel instalacjami był jak zwykle największą grupą. Jednak wielu planistów, inżynierów, architektów i przedstawicieli handlu skorzystało z udogodnień oferowanych przez ISH digital.”

Znaczenie targów, ich produktów i tematów zostało podkreślone przez imponujące zaangażowanie polityczne. Oprócz wybitnych polityków w ceremonii otwarcia wzięli udział liczni przedstawiciele niemieckiej narodowej sceny politycznej - od sekretarzy stanu po posłów wszystkich partii. Utrzymany został co dwa lata cykl targów ISH, a wraz z nim mocny wizerunek marki ISH.

ISH digital było doświadczeniem wysoce edukacyjnym dla nas wszystkich i wykorzystamy tę wiedzę na ISH 2023, która zostanie uzupełniona różnymi modułami cyfrowymi. Jesteśmy przekonani, że kolejna edycja targów po raz kolejny odbędzie się w halach wystawienniczych Messe Frankfurt.” – powiedziała Wolfgang Marzin, prezes i dyrektor generalny Messe Frankfurt.

ISH digital 2021 w liczbach

Głównym tematem wydarzenia była łączność, transfer wiedzy, wysokiej jakości treści, kompleksowy program wydarzeń oraz najnowsze rozwiązania i innowacyjne produkty wystawców. Łącznie, podczas ISH digital od 22 do 26 marca 2021 r., wyemitowano 290 godzin treści. Odbyło się 277 wydarzeń na żywo i cyfrowych, które obejrzało ponad 47 000 widzów. W sumie około 69 000 uczestników, 42% spoza Niemiec, aktywnie korzystało z ISH digital 2021. Dodatkowo platformę uzupełniło radio ISH, które mogło pochwalić się około 29 000 entuzjastycznych słuchaczy.

ISHdigital21_final_exspace

Networking trwa, a osobiste spotkania z przedstawicielami wystawców można umawiać do 1 kwietnia 2021 r. Ponadto platforma pozostaje otwarta dla wszystkich uczestników do 30 kwietnia 2021 r., dając im tym samym możliwość obejrzenia nagranych treści i nawiązania kontaktu z potencjalnymi klientami lub dostawcami.

Kolejny ISH odbędzie się we Frankfurcie nad menem w Centrum Targowo-Wystawienniczym w dniach 13-17 marca 2023 r.

żródło: materiały prasowe Messe Frankfurt GmbH

zdjęcia: materiały prasowe Messe Frankfurt GmbH

Exhibitors from Poland ISH digital 2021

 marketing_wystawienniczy_exspace

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.