Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
23 kwietnia 2021
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

360GradPlaza - Nowa platforma dla wystawców M.O.W. 2021

Oprócz mebli M.O.W. 2021 – wiodące targi Branży Meblowej z ponad 30-letną tradycją - oferuje nową platformę sieciową, która ma promować wymianę z dostawcami usług i specjalistami z obszaru marketingu, produktu i digitalu. Stacjonarno-cyfrowy format hybrydowy będzie aktywny przez 365 dni po zakończeniu wystawy i umożliwi odwiedzającym uzyskanie wyselekcjonowanych informacji o firmie, inspiracje i kontakty. Do portfolio wystawców nowy M.O.W. nowa platforma 360GradPlaza skupia specjalistów z dziedzin optymalizacji procesów, dystrybucji cyfrowej i marketingu wielokanałowego, zrównoważonego rozwoju, projektowania i technologii handlu detalicznego, a także logistyki i personelu. Ten format jest obsługiwany przez „moebel.de”, największą w Niemczech wyszukiwarkę mebli i wyposażenia.

M.O.W. dzięki tej nowej, dodatkowej ofercie wspiera cyfrową transformację branży meblowej: „Szczególnie w czasach kryzysu ważne jest wzmacnianie sieci i platform wzajemnej wymiany, które nie tylko promują samą sprzedaż, ale także rozwój nowych modeli biznesowych” - mówią organizatorzy targów Andreas Reibchen i Bernd Schäfermeier. „Handel meblami to nie tylko towary”- dodają.

Rosnąca indywidualizacja i cyfryzacja wszystkich obszarów biznesowych stawia wyzwania dla tego sektora - nie tylko stacjonarnego, ale także on-line. Niezależnie od tego, czy chodzi o handel elektroniczny i systemy sklepowe, rozwiązania logistyczne i usługowe, ERP i zarządzanie danymi, marketing wielokanałowy i zarządzanie marką, kontrolę procesów, rozmieszczenie personelu czy cyfrową sprzedaż mebli: ludzie szukają i potrzebują cennej wiedzy i innowacyjnych narzędzi w każdej dziedzinie.

Jako organizator Messe Ostwestfalen jest klasycznym „matchmaker”. Ponieważ różne dziedziny są coraz bardziej ze sobą powiązane, należy promować współpracę interdyscyplinarną. „Celem jest zgromadzenie wszystkich graczy i aktorów, którzy są istotni dla tego sektora tutaj, w Bad Salzuflen” - podkreślają organizatorzy targów.

Ta nowa koncepcja została opracowana wspólnie z dwoma bardzo doświadczonymi specjalistami i strategami marketingowymi, Julią Greven (która była wieloletnim zarządu CABINET, dziś firma konsultingowa philla BrandXitement) i Dirkiem Schröderem (smart2digital, a także założycielem stacjonarnej platformy on-line) DesignMeetsHome). Innym źródłem inspiracji był Arne Stock, członek zarząd moebel.de, która teraz wspiera 360GradPlaza jako sponsor.

Wielu interesujących dostawców już potwierdziło swój udział w nowej platformie usługodawcy: Shopmacher, jedna z najbardziej znanych niemieckich agencji specjalnych zajmujących się handlem elektronicznym i cyfryzacją handlu, jest obecna na pokładzie w obszarze tematycznym handlu elektronicznego. Pixlip z branży projektowania i technologii handlu detalicznego uczestniczy jako jeden z wiodących producentów przyciągających wzrok prezentacji świetlnych w sklepach wewnętrznych i zewnętrznych. Jesteśmy obecni z Vogelsänger, największymi europejskimi studiami zajmującymi się wszystkimi specjalnościami związanymi z fotografiami, filmami, wydarzeniami i CGI. Zagadnieniem logistycznym zajmują się zastępczo działający na całym świecie eksperci z firmy Rhenus Delivery, którzy postrzegają siebie jako partnera o wartości dodanej. Weźmie w nim również udział RAL Institute, który nie tylko wyznacza standardy w dziedzinie kolorów, ale także nagradza wraz z Deutsche Gütegemeinschaft Möbel e.V. (DGM) „Złote M” i tym samym wyznacza ważne standardy dotyczące jakości, bezpieczeństwa i zdrowia mebli. I wreszcie Moebel.de, największa w Niemczech wyszukiwarka mebli i wyposażenia, która pomaga dystrybutorom, producentom i internetowym sprzedawcom.

Stacjonarne i cyfrowe 360GradPlaza na wiodących europejskich targach meblarskich stanowi idealne ramy dla produktywnej wymiany między dostawcami rozwiązań z obszaru marketingu, cyfrowego i zarządzania produktami a decydentami z handlu i przemysłu. Dostawcy, którzy chcą pokazać swoją obecność na nowej i hybrydowej platformie, mogą skontaktować się z Julią Greven +49 (0) 22117040035 i Dirkiem Schroeder +49 (0) 160 90519077 telefonicznie lub wysłać wiadomość e-mail na adres info@360Plaza.de. Zespół jest opiekunem nowej platformy w imieniu kierownictwa targów M.O.W.. Specjalnie przeprojektowana duża powierzchnia 400 m2 w hali wystawienniczej 12 jest ograniczona do maksymalnie 12 miejsc.

Istnieją doskonałe możliwości kontaktu z ważnymi europejskimi stowarzyszeniami zakupowymi, sieciami, dystrybutorami mebli konwencjonalnych, studiami, samoobsługami / dyskontami, dystrybutorami, domami sprzedaży wysyłkowej, sklepami DYI i hipermarketami, a także z dużymi sklepami internetowymi. Od ponad 35 lat decydenci wszystkich typów dystrybucji należą do stałych bywalców M.O.W. we wschodniej Westfalii. Dzięki temu nowemu formatowi M.O.W. 2021 oferuje swoim klientom odpowiednią wartość dodaną na najwyższym poziomie.

360GradPlaza @Social Media #360GradPlaza:

https://www.facebook.com/360GradPLAZA

Exhibitors from Poland M.O.W. 2020

Polecamy: M.O.W. 2021 od 19 do 23 września. Przeżyj trendy mebli na żywo!

MOW_2021_exspace

Więcej informacji: www.mow.de

logo_mow_Bad_Salzuflen

marketing_wystawienniczy_exspace

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.