Wizytówki

Reklama

wszystkie artykuły z działu >> TARGI
09 grudnia 2021
wszystkie artykuły z działu >> TARGI

Sukces imm cologne 2022 jest zagrożony: Kolejna edycja przełożona na 2023

Jednak Koelnmesse zasadniczo trzyma się swoich planów dotyczących wiosennych wydarzeń.

imm cologne nie odbędzie się w planowanych terminach w styczniu 2022 roku w Kolonii. Zarząd Koelnmesse podjął tę decyzję w ścisłej konsultacji ze Stowarzyszeniem Niemieckiego Przemysłu Meblarskiego (VDM) oraz w porozumieniu z innymi znanymi przedstawicielami branży na poziomie międzynarodowym. „Ten krok ogranicza się wyłącznie do imm cologne i jej specyficznych wymagań dla działań targowych. Zasadniczo planujemy, tak jak poprzednio, przeprowadzenie naszych wiosennych imprez w 2022 roku. Polityczne wytyczne pozwalają na to, i podążając doskonałym i bezpiecznym kursem minionych jesiennych targów, musi to pozostać naszą misją w interesie uczestniczących firm”, mówi dyrektor operacyjny Oliver Frese.

VDM, jako sponsor branżowy imprezy, na tle pandemii, postrzega ekonomiczny sukces imprezy, a tym samym udany restart imm cologne w styczniu 2022, jako wyjątkowo zagrożony. „Po konsultacjach z licznymi wystawcami, przedstawicielami branży i partnerami handlowymi albo nie ma mowy o udziale wystawców niemieckich, ani wystawców z regionu niemieckojęzycznego, albo jest to bardzo wątpliwe”, mówi Jan Kurth, Prezes Zarządu VDM. Podobne opinie napłynęły również z wielu krajów europejskich.

„Obecne specjalne podstawowe warunki w branży wyposażenia wnętrz sprawiają, że realizacja imm cologne jest prawie niemożliwa”, mówi Oliver Frese. „Nie uczyniliśmy tej bardzo gorzkiej decyzji łatwą dla siebie, ale uważamy, że naszym obowiązkiem jest podjęcie tego kroku teraz w ścisłej konsultacji z branżą. W ten sposób zapewniamy przejrzystość i bezpieczeństwo planowania w interesie naszych wystawców. Nasza wspólna perspektywa, immm cologne, które są wiodącymi targami dla branży wyposażenia wnętrz, nie jest możliwa do zrealizowania w obecnej sytuacji”, kontynuuje COO. „Obecnie aktywnie pracujemy nad opcjami, aby nadal móc oferować wystawcom imm cologne atrakcyjną obecność na targach na poziomie międzynarodowym. Tutaj zarówno spoga+gafa, jak i ORGATEC prezentują doskonałe alternatywy w portfolio wnętrz Koelnmesse”.

Anulowanie jest ograniczone do imm cologne i wyraźnie nie obejmuje innych wydarzeń B2B planowanych na wiosnę 2022 roku w Kolonii. Jesienią między innymi targi sztuki w Kolonii i targi żywności Anuga pokazały, że targi są znów możliwe na poziomie międzynarodowym i można je bezpiecznie przeprowadzić dla wszystkich. Obecnie dość wyraźnie widać, jak różnie reagują poszczególne branże na obecną sytuację. „W obliczu utrzymującej się pandemii w Niemczech ustaliliśmy niejednorodną ocenę wśród wystawiających się firm”, mówi Oliver Frese, COO Koelnmesse. Oceny różnią się w stopniu specyficznym dla różnych branż, „czasami mają większy wpływ na dane targi, a czasami są prawie namacalne”, kontynuuje dyrektor operacyjny. „W interesie współpracy w duchu zaufania, oczywiście ściśle komunikujemy się z naszymi branżami i klientami, aby móc podejmować właśnie tego rodzaju decyzje branżowe” – mówi Frese.

Koncepcja higieny i bezpieczeństwa Koelnmesse, która pozostaje w pełni zgodna z decyzjami Konferencji Ministrów-Prezydentów i rozporządzeniem o ochronie przed koronami NRW, oznacza bezpieczne procesy.

Pozytywny obraz wciąż kształtował się dla imm cologne jako całości, a termin anulowania bez kar wygasł w połowie października: z 600 wystawcami z ponad 50 krajów, impreza nadal byłaby największym i najbardziej odpowiednim forum dla branży wnętrz, która gościła na największym w Europie rynku meblarskim, nawet w tej mniejszej liczebnie formie.

Profesjonalna wymiana i nawiązywanie kontaktów między firmami działającymi na arenie międzynarodowej i wysoko wykwalifikowanymi gośćmi branżowymi stanowią podstawę w każdej imm cologne dla innowacji zorientowanych na przyszłość i rozwoju nowych modeli biznesowych. W ten sposób imm cologne zapewnia ważne impulsy biznesowe dla branży. Koelnmesse wraz z VDM i branżą wystawienniczą zrobią więc wszystko, co możliwe, aby postawić na nogi potężną i innowacyjną imm cologne 2023.

Kolejna edycja imm cologne 2023 planowana jest w dniach 16-21 stycznia 2023 roku.

marketing_wystawienniczy_exspace

 

wizytówki

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tego artykułu.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.