whirpool
  Pandemia COVID-19 wywołana wirusem SARS-CoV2 - zagroziła ludziom w wymiarze zdrowotnym, psychicznym oraz ekonomicznym. A przecież biznes to ludzie. Firmy to przedsiębiorcy, eksperci, specjaliści, usługodawcy, usługobiorcy, pracownicy, klienci, konsumenci, ludzie. Jeśli pozwolimy, żeby podzielił nas lęk, niepewność, nieufność, kryzys uderzy...
<POWRÓT

Baza firm

Wszystkie
  Love Exhibitions Consulting tworzy strategie wystawiennicze o zasięgu globalnym oferując usługi na terenie całego świata. Mocną stroną firmy jest organizacja udziału firm w targach dla kierunków egzotycznych. W portfolio Love Exhibitions Consulting znajdują się realizacje wykonane na targach całego świata: Europa, Azja, RPA, Rosja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Turcja i wiele innych miejsc na świecie. Praca specjalistów z Love Exhibitions opiera się na identyfikacji potrzeb klienta i doborze odpowiednich do konkretnego rynku form i narzędzi marketingowych. Doświadczenie zdobyte na rynkach międzynarodowych sprawia, że oferta Love Exhibitions jest zawsze dopracowana w najmniejszym szczególe. Love Exhibitions Consulting planuje, weryfikuje i wdraża projekty zgodne z najnowszymi trendami marketingowymi i z uwzględnieniem wszystkich obowiązujących zasad i obostrzeń związanych z COVID-19. Zapraszamy serdecznie do współpracy! ___________________ O światowych targach, roli dobrej organizacji, pasji, o sprzyjaniu losu, a także o podboju świata portal Exspace.pl rozmawiał z Magdaleną Zbieg, CEO Love Exhibitions Consulting >>>
  Firma Komandor od ponad 28 lat obecna jest na polskim rynku, wyznaczając trendy i ścieżki rozwoju rodzimego meblarstwa. Producent zapewnia klientom meble i rozwiązania na wymiar najwyższej jakości, które poprzez swoją funkcjonalność, trwałość i elegancję przyniosły marce Komandor wiele nagród i wyróżnień. To Komandor wypromował produkt związany z systemem drzwi przesuwnych w kraju i zbudował pierwszą sieć jego sprzedaży, dlatego nazwa firmy stała się dla wielu synonimem szafy z drzwiami przesuwnymi. Doświadczenie zdobyte w czasie tych lat, pozwoliło marce rozwinąć się i wyraźnie zaistnieć również na rynkach zagranicznych. Komandor jest obecny w ponad 42 krajach na świecie. W trosce o wygodę klientów i w odpowiedzi na ich potrzeby, sieć dystrybucji jest stale rozszerzana. Obecnie wynosi 200 autoryzowanych ekspozycji na terenie całego kraju. Wizytówką każdej z nich jest doskonale wyszkolona obsługa, która korzystając ze specjalnego programu Designer do projektowania mebli Komandor, może w ciągu kilku minut przygotować profesjonalną wizualizację i wycenę szafy, garderoby czy innego mebla na wymiar. Bogata gama kolorystyczna i stylistyczna obramowań drzwi oraz różnorodność materiałów od najlepszych i sprawdzonych dostawców jak lustra, szkła, płyty, lakier, fornir czy bambus, pozwalają na produkowanie i tworzenie trwałych, funkcjonalnych oraz wysokiej jakości mebli. Oprócz szaf i garderób w ofercie Komandora znajduje się także duży wybór łóżek, komód, biurek, regałów, witryn, przeszkleń wewnętrznych i zabudów kuchennych. Dzięki personalizacji rozwiązań marka jest gotowa stworzyć każdy rodzaj mebli na wymiar do całego mieszkania lub instytucji, funkcjonalnie aranżując nawet najtrudniejszą przestrzeń. Komandor swoje usługi świadczy kompleksowo od doradztwa, poprzez projekt, bezpłatną wycenę mebla, pomiar i produkcję, aż do montażu przez doświadczone grupy montażowe i stały serwis. Marka ściśle współpracuje także z polskimi projektantami wnętrz i architektami, którzy coraz częściej sięgają w swoich projektach do rozwiązań i mebli personalizowanych, wykonywanych na zamówienie. Projektanci dodatkowo mają także możliwość skorzystania z przygotowanego dla nich Programu Partnerskiego i szerokiego wsparcia na każdym etapie realizacji zlecenia. Nagrody i certyfikaty >>  
  Od przeszło dwudziestu lat działamy na polskim rynku projektowania i aranżacji wnętrz. Wprowadzamy innowacyjne akcesoria i systemy meblowe, cechujące się nowoczesnym designem i certyfikowaną jakością. Naszą misją jest dostarczanie klientom rozwiązań, które ułatwiają wykonywanie codziennych obowiązków domowych. Rozsądnie zaprojektowane pomieszczenie to przestrzeń, w której każdy mebel ma swoje uzasadnienie funkcjonalne, a zarazem wszystkie szafy, regały, półki i akcesoria tworzą jedną zgraną i dobrze wyglądającą całość. Dostępne w naszej ofercie ekskluzywne systemy do wnętrz szafek umożliwiają takie zaprojektowanie mieszkania, że niezależnie od wielkości, będzie ono wyglądać schludnie, estetycznie i funkcjonalne. Wierzymy, że kompletując wyposażenie kuchni, powinno się kierować zasadą ergonomii. Zaplanowanie przestrzeni, która umożliwi wykonywanie codziennych prac mniejszym nakładem sił, to klucz do lepszego, bardziej komfortowego życia. Nasze akcesoria i systemy kuchenne takie jak carga Dispensa, Tandem czy Pleno, systemy narożne LeMans i Magic Corner, praktyczne wkłady na sztućce i maty, pozwolą Państwu urządzić pomieszczenie, w którym przygotowywanie posiłków będzie sprawiać wiele radości. Na rynku funkcjonujemy nie tylko jako dostawca wyposażenia wnętrz mebli kuchennych, ale również specjaliści od urządzania pomieszczeń. Regularnie pojawiamy się na targach, prowadzimy szkolenia z designu, urządzamy pokazy, a także publikujemy katalogi, które kształtują aranżacyjne i estetyczne trendy. Serdecznie zapraszamy do odwiedzania naszych showroomów w Swarzędzu, Gdyni i Warszawie, a także korzystania z możliwości robienia zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego. Showroomy PEKA: Swarzędz: Jasin, ul. Wrzesińska 183, godziny otwarcia pn-pt 08:00 - 16:00 Warszawa: CH Panorama, Al. Wincentego Witosa 31, lok. 11, godziny otwarcia pn-pt 10:00 - 19:00 Gdynia: Budynek Altus, ul. Legionów 112 lok. 8, godziny otwarcia: pn-pt 10:00 – 19:00, sob 10:00 – 14:00
  Cosentino jest wiodącym na świecie producentem konglomeratów kwarcowych marki Silestone, powierzchni ultrakompaktowych marki Dekton oraz kamieni naturalnych, w tym specjalnie wyselekcjonowanych granitów i kwarcytów z linii Sensa by Cosentino. Powierzchnie Cosentino są stosowane na całym świecie przez wiodące pracownie architektoniczne i klientów indywidualnych na fasady budynków, blaty kuchenne i łazienkowe, schody, podłogi, obudowy kominków oraz okładziny ścian.
  MIKOŁAJSKAstudio to autorska pracownia projektowa Krystyny Mikołajskiej i Idy Mikołajskiej. Matka i córka, obydwie absolwentki Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej w Polsce. Robią to, w czym są najlepsze, starają się realizować wszystkie projekty z sercem i pełnym zaangażowaniem. Projektowanie wnętrz jest ich ogromną pasją, popartą zdobytą wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem. Pracownia MIKOŁAJSKAstudio specjalizuje się w kompleksowych projektach rezydencji, domów, apartamentów i mieszkań. Zajmuje się także realizacją projektów „pod klucz”. Wykonuje również projekty komercyjne, np. projekty kancelarii, przychodni dentystycznych, gabinetów lekarskich, przestrzeni biurowych, pensjonatów, hoteli. Zespół MIKOŁAJSKAstudio tworzą ambitni i profesjonalni architekci, zawsze mający na względzie, że to Klient będzie użytkownikiem zaprojektowanego wnętrza. Dlatego z należytym szacunkiem traktują potrzeby i upodobania Klientów, zarówno w części funkcjonalnej, jak i estetycznej projektu.
  Pracownia Kulczyński Architekt specjalizująca się w projektach architektonicznych, urbanistycznych i projektach wnętrz założona niemal trzydzieści lat temu przez architekta Bogdana Kulczyńskiego. To rodzinna firma – zespołem projektów wnętrz zajmuje się córka założyciela, architekt Joanna Kulczyńska-Dołowy. W ciągu niemal trzech dekad działalności w pracowni powstało wiele projektów, które na stałe wpisały się w krajobraz Warszawy (i nie tylko), ale też zostały docenione w konkursach architektonicznych, np. Centrum Olimpijskie wraz z założeniem biurowym Athina Park, Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie, apartamentowce Finale Apartments. Pracownia Kulczyński Architekt ma na koncie rewitalizacje i adaptacje istniejących budynków, np. Fabryka Trzciny, Dom Handlowy Mysia 3, Smolna 40, projekty prywatnych budynków mieszkalnych oraz wnętrz. Realizacje architektoniczne pracowni Kulczyński Architekt powstają z ogromnym szacunkiem dla historii i otoczenia. Projekty wnętrz są dopracowane w najmniejszych detalach – funkcjonalność idzie w parze z estetyką na najwyższym poziomie. Wybrane nagrody: Fabryka Trzciny: ikona architektury, uczestnik wystawy pt. „Polska. Ikony Architektury"” Nagroda miesięcznika WiK „Znak na Tak”, w kategorii „Miejsce” Nagroda czytelników tygodnika Newsweek Zwycięzca w kategoriach: najlepszy lokal, najlepszy klimat, najlepszy wystrój, najlepszy serwis Dom własny (2006) nominacja do nagrody VII edycji konkursu Życie w Architekturze 2012 Athina Park (2004) Nominacja do Nagrody Głównej w kategorii budynków użyteczności publicznej w IV edycji konkursu Życie w Architekturze na najpiękniejsze budowle warszawskie z lat 2004-2005 Villa Marina (2007) "Złoty Żuraw 2007" w kategorii budynków wielorodzinnych Dom Handlowy Mysia 3 (2012) Doskonałość Mody 2012 Twój Styl, kategoria Miejsce Doskonałe
  Projektujemy wnętrza, budynki jednorodzinne i krajobraz. Interesuje nas człowiek. Jego potrzeby, przyzwyczajenia, dążenia w zderzeniu z materią życia codziennego. Zajmujemy się tworzeniem przestrzeni do życia człowieka. Najlepiej sprawdzamy się w kompleksowej kreacji przestrzeni poczynając od projektu domu, idealnej jego lokalizacji na działce i znalezieniu najlepszych powiązań, połączeń ogrodu okalającego budynek z precyzyjnie przemyślaną koncepcją wnętrza. W naszej pracowni znajdziecie ludzi w pełni zaangażowanych w proces projektowy, tworzących zespół do kompleksowej obsługi inwestycji.
  Firma Comitor istnieje od 1994 r. i specjalizuje się w sprzedaży produktów klasy premium do wyposażania kuchni. Jest jedynym importerem kontraktowym marki BLANCO w Polsce. Jako jedyna firma potwierdza jakość oferowanych zlewozmywaków WIECZYSTĄ GWARANCJĄ. Comitor jest także oficjalnym importerem okapów i płyt grzewczych belgijskiej marki NOVY oraz rozdrabniaczy odpadów InSinkErator. Produkty Comitor można kupić w salonach firmowych w Łodzi i Warszawie, salonach partnerskich a także za pośrednictwem internetu –  w sklepie on-line www.comitor.pl
  Tremend Sp. z o.o. jest firmą świadczącą usługi projektowe oraz oferującą szerokie wsparcie w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesu inwestycyjnego. Na obu tych polach odnosimy sukcesy, korzystając z międzynarodowego doświadczenia i znajomości polskich warunków realizacji projektów wielobranżowych. Od 2010 roku wspieramy naszych klientów i poszerzamy grono stałych partnerów, wśród których znajduje się wiele międzynarodowych organizacji, takich jak Immochan, Decathlon, Auchan, Carrefour, Accor, AmRest, Menard Doswell, Panattoni, Hampton by Hilton. Z powodzeniem realizujemy również projekty w sektorze publicznym – nasi partnerzy to m.in. Polskie Koleje Państwowe S.A. czy Xcity Investment. Od początku naszej działalności firma wykonała ponad 150 projektów koncepcyjnych, budowlanych, przetargowych i wykonawczych oraz zarządzała ponad 100 inwestycji. Personel naszej firmy liczy kilkadziesiąt osób. To doświadczeni projektanci, architekci, inżynierowie budownictwa, projektanci branży sanitarnej, elektrycznej, drogowej, wentylacji i klimatyzacji, a także project managerowie. Realizowaliśmy nasze projekty na terenie całego kraju, a także po poza nim – na rynku europejskim (m.in. na Węgrzech, we Włoszech). Nasza oferta opiera się na dwóch filarach: usługach projektowych (projekty koncepcyjne, budowlane, przetargowe, wykonawcze) oraz zarządzaniu projektem inwestycyjnym (prowadzenie procesu inwestycyjnego, nadzór inwestorski, organizacja przetargów, koordynacja budowy, świadczenie usługi inżyniera kontraktu, inwestora zastępczego, project management). Przeprowadzamy również audyt dokumentacji technicznych oraz ekspertyzy. Dodatkowo uzyskujemy dla naszych klientów certyfikaty BREEAM. Wizytówką pracowni są projekty hoteli oraz innych obiektów użytkowania publicznego. Zespół posiada międzynarodowe doświadczenie, a jego realizacje są doceniane w prestiżowych konkursach, takich jak World Building of the Year, European Property Awards czy A'Design Award and Competition.
  VASCO GROUP jest wiodącym producentem ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, grzejników łazienkowych, systemów wentylacyjnych oraz inteligentnych systemów zarządzania ogrzewaniem i rekuperacją w domach, gwarantując idealną synergię między komfortem, estetyką, zdrowiem i ekologią. Zróżnicowana oferta VASCO Group doskonale spełnia oczekiwania i potrzeby najbardziej wymagających klientów dostarczając grzejniki do każdego typu pomieszczeń, o różnorodnym przeznaczeniu, właściwościach i wyglądzie – od panelowych, przez konwektorowe, aż po ekskluzywne grzejniki dekoracyjne. Jakość, design, funkcjonalność grzejników, a przede wszystkim zadowolenie Klientów z oferty VASCO Group są podstawowymi priorytetami dla producentów VASCO Group, co w konsekwencji potwierdzają przyznawane przez polskie i światowe instytucje certyfikaty, atesty oraz inne nagrody. Systemy wentylacyjne VASCO SILENT VENTILATION są wynikiem wieloletnich badań i rozwoju. Zapewniają one optymalną kontrolę jakości powietrza w każdym obszarze życia i pracy. Ciche i gwarantujące maksymalną oszczędność energii. VASCO Group obejmuje takie marki jak: Brugman, Dura, Imperial, Superia, Thermic, Thor, Vasco.
  Od ponad 50 lat KOŁO jest wiodącym na rynku dostawcą wyrobów wyposażenia łazienek w Polsce. W 2015 roku marka stała się częścią Grupy Geberit – europejskiego lidera technologii sanitarnych. Pod marką KOŁO dostępne są ceramika i meble łazienkowe, wanny i brodziki akrylowe, kabiny prysznicowe oraz systemy instalacyjne. Kultowe produkty, takie jak seria NOVA PRO i NOVA PRO PREMIUM, obecne w łazienkach milionów Polaków, odpowiadają na potrzeby różnych użytkowników. Z marką KOŁO związanych jest również szereg działań prospołecznych i proekologicznych. Od ponad 20 lat organizuje konkurs dla młodych architektów i studentów „Projekt Łazienki”, którego celem jest zwrócenie uwagi na problem deficytu toalet publicznych w polskich miastach. W ramach tej cieszącej się uznaniem społecznym inicjatywy powstały m.in. Pawilon Plażowy w Warszawie, toaleta w Kazimierzu Dolnym oraz toaleta przy Rondzie Mogilskim w Krakowie. Marka KOŁO pełni także funkcję mecenasa wielu przedsięwzięć kulturalnych. Nowoczesne salony firmowe Geberit i KOŁO w Warszawie i Krakowie to nie tylko miejsca, w których można zapoznać się z ofertą produktową firmy. Odbywają się w nich interesujące wystawy i spotkania poświęcone tematyce designu i architektury, a także szkolenia dla dystrybutorów, instalatorów i projektantów.
  Marka BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i jest dzisiaj rozpoznawalną lifestylową marką premium. Projektujemy, produkujemy i sprzedajemy szeroką gamę współczesnych duńskich designerskich mebli, dodatków i lamp do salonu, jadalni, sypialni, domowego biura oraz na taras i do ogrodu. Salony BoConcept oferują wszystko z dziedziny nowoczesnego wzornictwa, od designerskich sof i foteli po praktyczne moduły regałowe i funkcjonalne szafki TV. Doradcy klienta pomagają nadać przestrzeniom mieszkalnym osobisty charakter dzięki usłudze projektowania wnętrz, z której można skorzystać podczas wizyty domowej projektanta lub na miejscu, w salonie. Wysoko wykwalifikowani projektanci wnętrz są dostępni we wszystkich salonach meblowych marki, wsłuchają się potrzeby każdego klienta i zwizualizują różne rozwiązania, które pozwolą stworzyć swój wymarzony dom. Odwiedź jeden z salonów i poznaj bogatą ofertę wielofunkcyjnych designerskich mebli, a także skorzystaj z fachowej porady na temat nowoczesnego stylu życia i wystroju wnętrz. Salony BoConcept prezentują szeroką ofertę skandynawskich mebli oraz inspirują najnowszymi trendami w dziedzinie nordyckiego stylu i wzornictwa. Meble można spersonalizować do swoich potrzeb i gustu, idealnie dobierając kolory i materiały tak, aby konsekwentnie zrealizować założony koncept. Skóra anilinowa, filc, aksamit, dąb, orzech, chrom i stal – łączymy materiały i powierzchnie w piękne, niestandardowe kompozycje, w których centralnym elementem są meble i dodatki od światowej sławy duńskich i międzynarodowych projektantów, aby nadać wnętrzom osobisty wyraz. Współpracujemy z światowej klasy projektantami, aby promować historię duńskiego wzornictwa i łączyć ją z nowoczesnymi i współczesnymi trendami i technologiami. Zachęcamy, by osobiście lub poprzez sklep on-line przekonać się o doskonałości duńskiego wzornictwa, które z powodzeniem dopasowuje się do współczesnych trendów, jednocześnie czerpiąc garściami ze swojej historii i tradycji.
  Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Zakres produktów oferowanych przez Geberit obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
  Autorska Pracownia Architektury Wnętrz Anna Koszela Projektuje wnętrza od 17 lat, dlatego doskonale rozumie, jak ogromne znaczenie w życiu ma tworzenie przestrzeni domu. Anna nie tworzy w pośpiechu - znajduje czas na długie rozmowy, wizyty w galeriach sztuki, wybór detali. Inspiracji szuka w otoczeniu - sztuce, modzie, naturze. Architektka uważa, że miejsca, w których przebywamy na co dzień, powinny odzwierciedlać nasz styl życia, przyzwyczajenia, gust - tylko wtedy będziemy mogli nazwać je domem. W swoich kompozycjach stawia na naturalne materiały, klasyki designu, harmonię. Tworzenie wnętrz, to proces, który rozpoczyna się realizacją wizji architekta, późnej kompozycja ewoluuje, musi stawić czoło próbie czasu. Dobrze jeśli ma szansę nabrać szlachetnej patyny.
  DITTA ZIMMERMANN jest autorką i projektantką biżuterii dla wielu butików i sieci jubilerskich zarówno w Polsce, jak i w Europie. Przez wiele lat projektowania Ditta Zimmermann stworzyła swój własny rozpoznawalny styl, którego nie potrafiła ograniczyć do jednego nurtu z uwagi na zachowanie otwartego umysłu i kreatywne podejście do tworzenia. W 2015 roku stworzyła pierwszą kolekcję pod własnym nazwiskiem. Kolekcje obfitują w dobrze znany motyw koła i półkola nawiązujące do wieczności, harmonii i równowagi duchowej oraz inne zgeometryzowane, dekoracyjne formy. Delikatne łączenia na bazie łańcuszków, przejść kamienia w dany metal i subtelne zawieszki zdobią, ale i podkreślają uniwersalny charakter całej linii projektowej. W kolekcjach znajdziemy m.in. pierścionki, naszyjniki, bransoletki i kolczyki wykonane w srebrze próby 925 – pozłacane 14 karatowym złotem lub w wersji z rodowanego srebra. Amatorki naturalnych, jasnych ozdób pokochają modele z białą masa perłową, które kuszą blaskiem mlecznych elementów. Natomiast onyks w głębokiej czerni i granatowa noc kairu mieniąca się połyskującymi drobinkami to równie elegancka propozycja zdobiąca analogiczne wzory, choć może nieco bardziej charakterna. Nie brakuje także koloru – pastelowy róż, turkus, szmaragdowa zieleń czy czerwień również przewijają się w projektach. Minimalizm form i wyważony design od marki Ditta Zimmermann idą w parze z elegancją i indywidualizmem, których nie definiuje wiek ani społeczne konwenanse. Projektantka świadomie kreuje piękne, uniwersalne kolekcje o ponadczasowym uroku.
  PROARTE GROUP | Firma Proarte + Proarte Media Firma Proarte Group od chwili powstania w 1997 roku działa na rynku wystawienniczym, zarówno krajowym jak i zagranicznym.  Podstawową działalnością firmy jest: -        projektowanie i zabudowa stoisk targowych, -        kompleksowa obsługa techniczna i projektowa targów, -        oprawa graficzna wydarzeń  i usługi reklamowe, -        komunikacja marketingowa. Ponad 20-letnie doświadczenie pozwala oferować w pełni profesjonalne stoiska, które zapewniają targowy sukces, dzięki czemu staliśmy się pewnym i solidnym partnerem we współpracy. Serdecznie zapraszamy do siedziby naszej firmy w Piekarach Śląskich zarówno klientów indywidualnych, agencje jak i organizatorów wydarzeń. [EN] Proarte Group has been operating on the exhibition market, both domestic and foreign, since its inception in 1997. The company's main activity is: -        design and construction exhibition stands, -        comprehensive technical and design service for the fair, -        graphic design of events and advertising services, -        marketing communication. Over 20 years of experience allows us to offer fully professional stands that ensure fair success, thanks to which we have become a reliable and reliable partner in cooperation.  
  Firma AG-EXPO Andrzej Groblewski Spółka Jawna prowadzi swoją działalność od ponad 29 lat, projektując, budując i obsługując stoiska wystawiennicze i konferencyjne w Polsce oraz w całej Europie. Ogromne doświadczenie w zakresie ekspozycji targowych pozwala nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Naszym Klientom oferujemy kompleksową realizację zamówienia, począwszy od profesjonalnego doradztwa w zakresie aktualnych trendów oraz funkcjonalności przestrzeni, wykonania projektu, aż po budowę i montaż indywidualnego stoiska. Naszą specjalnością są niepowtarzalne stoiska autorskie dostosowane do charakteru Państwa firmy. Oferujemy: - projekt oraz wizualizację stoiska; - pełną obsługę formalną w zakresie akceptacji projektu przez organizatora targów; - projektowanie grafik oraz wydruki (wielkoformatowe, materiały promocyjne itp.) - transport stoiska, materiałów reklamowych oraz eksponatów Klienta; - wynajem multimediów (ekrany diodowe, totemy, ekrany dotykowe do 80”, sprzęt nagłaśniający itp.) - wsparcie techniczne podczas eksploatacji stoiska podczas targów; - profesjonalną usługę fotografii dokumentacyjnej stoiska oraz w trakcie eventu; - nagrania oraz zdjęcia z drona; - ponadto zapewnimy hostessy, tłumaczy, usługi cateringowe.
  9design.pl jest jednym z pierwszych sklepów on-line z wyselekcjonowaną ofertą wzornictwa od polskich i zagranicznych producentów. Od początku istnienia 9design, czyli od 2009r., właścicielom przyświeca idea stworzenia miejsca, które jest czymś więcej niż tylko sklepem internetowym. Miejsca pełnego przytulnego ciepła, w którym każdy czuje się dobrze… jak w domu! Wizytówką sklepu jest szeroki wybór oryginalnych mebli i dodatków uznanych światowych i rodzimych marek – m.in. Artemide, Szyszka Design, Kaspa, Le Klint, Moyha, Flos, LZF, Zuiver czy HK Living. 9design śmiało wychodzi poza ramy standardowego sklepu i z dumą prezentuje kolekcje foteli, sof i tapicerowanych krzeseł wyprodukowanych wyłącznie na własne zamówienie. 9design to ponad 6 000 designerskich, wyselekcjonowanych mebli, lamp i dodatków i niezawodna obsługa klienta, która pomoże w zrealizowaniu każdej wizji. Zebrane przez lata doświadczenie i wypracowane przez zespół 9design standardy sprzedaży internetowej doceniono w minionym roku w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Global Innovations Award (GIA).
  Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom jest obecna na rynku od 11 lat i z wieloma sukcesami na koncie pozycjonuje się jako jeden z pionierów usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego biura połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół Decoroom tworzą doświadczeni architekci, zaufane ekipy wykończeniowe oraz działy realizacji, księgowości i administracji – wszyscy nieustannie dbają o to, aby klientom dostarczać jak najwyższy poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki wysokim standardom wykonywanej usługi jak i współpracy z klientem. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz VIP, które odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów. *** Decoroom jest laureatem European Property Awards – Best Office Interior Europe (2015-2016), firma posiada również certyfikat „Rzetelnej Firmy”. *** Decoroom jest Członkiem Wpierającym Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
  ExpoFormat to kielecka firma, zajmująca się kompleksową obsługą stoisk targowych. W swoich działaniach stawia przede wszystkim na jakość oraz na indywidualne podejście do klienta. Specjaliści ExpoFormat działają kompleksowo i zapewniają wyposażenie stoiska oraz całą jego obsługę. Budują stoiska różnych typów, w niemal każdej dostępnej technologii.  Począwszy od projektu, realizacji stoiska i jego transportu na miejsce targów, poprzez obsługę w trakcie imprezy targowej, kończąc na demontażu stoiska i jego magazynowaniu po targach. ExpoFormat pomaga także w załatwieniu wszelkich formalności, związanych z organizacją stoiska targowego. ExpoFormat działa tylko w oparciu o własny zespół. Bez pośredników. Posiada również własną drukarnię wielkoformatową. Doświadczenie z całej Europy ExpoFormat ma bogate doświadczenie w realizacjach stoisk targowych nie tylko na terenie Polski, ale i całej Europy. Firma wielokrotnie obsługiwała targi w Polsce, Niemczech oraz we Francji. W ofercie firmy znajdą państwo również budowę stoisk targowych na targi w Dubaju, Hong Kongu czy Wietnamie. Stoiska covid-ready ExpoFormat, jako jedna z pierwszych firm na rynku, przygotował kompleksowe stoisko covid-ready. Ideą nowego formatu stoiska jest zapewnienie jak największej ochrony, zarówno dla odwiedzających, jak i dla obsługi stoiska targowego. Odpowiednie zaplanowanie komunikacji na stoisku, systemy dezynfekcji, czy też samo ustawienie elementów zabudowy stoiska gwarantują zwiększone bezpieczeństwo. Wyposażenie stoisk Oprócz budowy stoisk targowych ExpoFormat oferuje kompleksowe wyposażenie stoisk. Ekrany, projektory czy innego rodzaju multimedia to część oferty targowej firmy. Eksperci firmy zawsze służą pomocą i wsparciem. Doradzą w kwestiach odpowiedniego ustawienia i ekspozycji materiałów multimedialnych na stoisku. Wypożyczalnia mebli targowych ExpoFormat, poza własną drukarnią wielkoformatową, ma także własną wypożyczalnię mebli targowych. Dzięki temu, klient może w jednym miejscu zapewnić sobie kompleksową obsługę targów. Wypożyczenie mebli pozwala znacznie obniżyć koszt stawiania stoiska, jednocześnie gwarantując “bycie na czasie”. Firma wypożycza meble nie tylko na targi, ale także na wszelkiego rodzaju eventy biznesowe oraz konferencje.
  M - Miłość. Kochamy to, co robimy! D - Doradztwo. Pomożemy Tobie w każdej sprawie. L - Lojalność. Bez niej nie może być długiej i owocnej współpracy a taką cenimy sobie najbardziej. E – Elastyczność. Pracując w branży targowej musimy się nią wykazywać codziennie. X – Postaw na NAS. Nie zawiedziemy Ciebie! P – Profesjonalizm. Bogactwo klientów z różnych stron świata oraz mnogość realizacji różnych projektów zbudowała nasze profesjonalne podejście do każdego zlecenia. O – Odpowiedzialność. Pracując pod ciągłą presją czasu, nie można osiągnąć sukcesu bez tej cechy. Teraz już wiesz, co znaczy MDL EXPO!
  Jesteśmy firmą projektową i wystawienniczą, która od lat realizuje różnorodne projekty stoisk targowych na terenie Polski i Europy. Podstawowym zakresem działalności firmy jest wystawiennictwo. Posiadamy własne biuro projektowe, pracownię graficzną, stolarnię oraz magazyny. Swoim klientom zapewniamy profesjonalną obsługę dzięki wyspecjalizowanej kadrze projektantów, grafików i montażystów. Chociaż większość naszych realizacji, to niestandardowe stoiska targowe, w naszej ofercie mamy również stoiska systemowe, aranżacje wnętrz publicznych (np. wystawy w muzeach) oraz usługi graficzne. Od początku działalności naszym celem jest fachowa i rzetelna obsługa klientów poprzez realizację oryginalnych projektów stoisk, które spełniają cele i zamierzenia marketingowe naszych klientów. Ciekawy projekt oraz staranna realizacja stoiska powoduje, że małe i duże sprawiają równie korzystne wrażenie. Nasze realizacje zostały docenione wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Posiadamy Certyfikat Polskiej Izby Przemysłu Targowego: „Firma z rekomendacją”. Stale współpracujemy między innymi z firmami takimi jak: MEDCOM, STADLER, PESA, THALES, NOVA TRADING, REMONTOWA SHIPBUILDING, MASTER MARTINI, YES, NFM oraz zrealizowaliśmy wystawy dla: Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, Muzeum Bursztynu, Muzeum im. Mikołaja Kopernika we Fromborku. [EN] We are professionals of expo design and realization. In our rich portfolio you would find various fair and exhibition stands that we have completed for Polish and European biggest fair events. Our main field of activity is exposition market. We run our own project studio, graphic workshop, carpenters’ workshop and warehouses. Thanks to highly specialized staff of project designers, graphic designers and assembly specialist we deliver best service for our clients. Although the biggest part of our realizations are tailor-made exposition stands, we also offer modular stands, as well as public space arrangements, museum exhibitions and services of our graphic studio. We have always been focused on solid and reliable approach through target-aimed service. As the result, our expo stands are designed to fulfil utterly the marketing goals of our clients. Original design and solid assembly make all kinds of stands, smaller or bigger, look equally attractive. Our realizations are known for many awards and prizes. We are certified by Polish Chamber of Fair Industry: “Company with recommendation”. We constantly cooperate with trusted companies like: MEDCOM, STADLER, PESA, THALES, NOVA TRADING, REMONTOWA SHIPBUILDING, MASTER MARTINI, YES, NFM. We realized the exhibitions for: Historical Museum of Gdańsk City, Amber Museum, Nicholaus Copernicus Museum in Frombork
  Firma Pracownia Kreativa od lat realizuje projekty z sukcesami zarówno dla największych globalnych marek jak i indywidualnych przedsiębiorców. Obsługujemy absolutnie wszystkie projekty targowe: budżetowe stoiska systemowe, zabudowy indywidualne, piętrowe, stoiska zewnętrzne aż po zabudowę całych pawilonów targowych. W swoim portfolio mamy projekty dla największych marek różnych branż m.in: NBP, Orlen, PZPN, PAIH, AJ Produkty, Toyota, Honda, Paprocki & Brzozowski, Procter & Gamble Company, HBO, 3M, PSA, Lufthansa i wiele innych. Przygotowujemy koncepcje zabudowy w przestrzeni miejskiej lub w szczególnych lokalizacjach Projektujemy i budujemy przestrzenie eventowe dedykowane marce Tworzymy unikalne mechanizmy aktywizacji w miejscach, gdzie spotykamy się z odbiorcami Projektujemy i budujemy koncepcyjne stoiska wystawiennicze Tworzymy wielowymiarowe koncepcje eventowe Projektujemy i budujemy autorską scenografię
  [PL] BFS Poland jest oddziałem firmy BF Servizi s.r.l. należącej do BolognaFiere Group jednej z największych grup wystawienniczych w Europie. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania wystawiennicze w zakresie budowy stoisk targowych i organizacji zaplecza technicznego eventów w Europie. Mieliśmy przyjemnośd realizowad również projekty w USA, Azji a nawet Ameryce Południowej. Od ponad 17-lat pracujemy z sukcesami zarówno dla największych globalnych marek jak i indywidualnych przedsiębiorców. Obsługujemy absolutnie wszystkie projekty targowe: budżetowe stoiska systemowe, zabudowy indywidualne, piętrowe, stoiska zewnętrzne aż po zabudowę całych pawilonów targowych. W swoim portfolio mamy projekty dla największych światowych marek różnych branż m.in: Lamborghini, Ferrari, Microsoft, Google, L'Oreal, ABB, Electrolux i wielu innych. Nasze projekty i realizacje były wielokrotnie nagradzane na międzynarodowych wystawach. W skali roku obsługujemy ponad 150.000 m2 zabudów i 5 000 klientów globalnie. Jeśli szukasz wiarygodnego partnera do obsługi targów, zapraszamy do współpracy! [EN] BFS Poland is branch of BF Servizi s.r.l. company of the BolognaFiere Group one of the biggest exhibition groups in Europe. We are delivering full service solutions in the field of exhibition booth design and building. Thanks to our sales offices and production facilities in Italy, Poland, Germany we are providing our services in whole Europe. We have additional experience with realization of project on different markets such as North America, Asia. From more than 17-years we are proud to be servicing many fortune 500 brands, such as: Lamborghini, Ferrari, Microsoft, Google, L’Oreal, ABB, Electrolux and more. Our projects has been often awarded on international exhibitions. We are servicing over 5000 customers in a year globally, and building over 150.000 sqm of booths. Whether you need pre-fitted stand, custom build one, double decker or country pavilion feel very welcomed  
  Jesteśmy drukarnią i agencją reklamową typu full serwis. Na rynku od wielu lat. Za nami już tysiące zrealizowanych zleceń dla małych, średnich i tych największych firm. Nasz zespół to młodzi, zdolni i pracowici ludzie z nieszablonowym podejściem do swojej pracy. Naszym celem jest zapewnienie Klientom kompleksowej obsługi związanej z promocją firmy. Specjalizujemy się w projektowaniu materiałów reklamowych, takich jak: logo, lifting logo, opakowania, katalogi, broszury, ulotki itp. Współpracujemy z firmami, które cenią profesjonalizm i najlepszy design. Zaprojektowane przez nas materiały będą reprezentować Twoją firmę na zewnątrz. Jest to duża odpowiedzialność, którą z przyjemnością weźmiemy na swoje barki. Zaufaj drukarni i agencji reklamowej z doświadczeniem i zapomnij o konkurencji. Poligrafia, druk offsetowy Nasza drukarnia oferuje kompleksowy zakres usług z dziedziny poligrafii – od przygotowania, przez realizację, aż do szeroko pojętej oprawy introligatorskiej. Przygotowana przez nas oferta wychodzi naprzeciw Klientom, spełniając ich potrzeby w bardzo szerokim zakresie usług poligraficznych. Wykonujemy wysokiej jakości druk offsetowy, a także wprowadziliśmy do asortymentu druk ekologiczny (na papierze wykonanym z makulatury z recyklingu). Ponadto zajmujemy się wykonaniem druków akcydensowych. Do każdego zlecenia podchodzimy z zaangażowaniem oraz otwartością na nowe, ciekawe pomysły. Dokładamy starań, aby możliwie najlepiej zrealizować powierzone nam zadania i dotrzymać terminów. Systemy wystawiennicze i reklamowe Nasza oferta obejmuje nowoczesne systemy wystawiennicze oparte na wielkoformatowym druku cyfrowym. Nasze produkty charakteryzuje wysoka jakość, nowoczesny design a jednocześnie prostota obsługi i funkcjonalizm. Oferujemy: rollupy, ścianki wystawiennicze, trybunki, systemy informacyjne, stojaki reklamowe, systemy banerowe, zabudowę targową, POS, flagi reklamowe oraz wiele innych. Systemy ścianek prezentacyjnych, rollbanery i lady doskonale sprawdzają się na konferencjach, wystawach czy sympozjach, wszędzie tam gdzie prezentacja firmy  wymaga szybkiego działania i  okazałego efektu. Systemy banerowe to doskonała, prosta, a jednocześnie efektowna  forma reklamy. Niewielka powierzchnia wymagana do ustawienia tych produktów czyni je bardzo uniwersalnymi. Interesującą grupę produktów stanowią stoiska degustacyjne oraz wszelkie materiały P.O.S. Z ich pomocą zrealizujemy każde działanie w zakresie promocji w sieciach handlowych i sklepach. Oferujemy ciekawe rozwiązania dla reklamy zewnętrznej. Oprócz tradycyjnych banerów czy tablic reklamowych proponujemy nowoczesne systemy flag, system arena czy outdoorstandy wykorzystywane z powodzeniem w czasie imprez plenerowych, na wszelkiego typu eventach, imprezach sportowych. Druk wielkoformatowy Działamy w branży druku wielkoformatowego od początku naszej działalności. stosujemy wyłącznie najlepsze materiały takie jak folia samochodowa, folia samoprzylepna, płótno, papier plakatowy, blueback, siatkę mesh, folie one way vision, papier citylight, fototapety, banery oraz wiele innych. Wykorzystujemy techniki pracy zapewniające optymalne parametry, dzięki którym nasze wydruki znajdują zastosowanie na zewnątrz oraz wewnątrz obiektów. Proponujemy rozwiązania przeznaczone do środków transportu, pomieszczeń biurowych, obiektów handlowo-usługowych, mieszkań i domów. Przedmioty mogą mieć charakter dekoracyjny bądź reklamowy. A tutaj reszta artykułu z treści druk wielkoformaotwy, A tutaj reszta artykułu z treści poligrafia druk cyfrowy i offsetowy, widoczne dopiero po wciśnięciu readmore Oklejanie pojazdów i witryn, zmiana koloru pojazdów, przyciemnianie szyb Specjalizujemy się w oklejaniu samochodów osobowych, aut ciężarowych, dostawczych oraz witryn. Oklejenie folią reklamową to idealna metoda na tanią i skuteczną reklamę. Oklejamy pojedyncze samochody oraz całe floty. Oferujemy wykonanie projektu i oklejanie samochodów osobowych, aut ciężarowych, motocykli, tworzenie naklejek na samochody. Jeśli chcą Państwo wyróżnić swój samochód poprzez zmianę koloru to oferujemy różnokolorowe folie oraz folie ochronne.   Samochodowe folie okienne do przyciemniania szyb nadadzą Twojemu autu elegancki wygląd, a także wyraźnie poprawią komfortu i bezpieczeństwo jazdy. Folie tego typu pozwalają na zatrzymanie nawet do 93 proc. promieniowania IR, dzięki czemu przeciwdziałają nadmiernemu nagrzewaniu się pojazdu, odciążają samochodowy system klimatyzacji, a co za tym idzie redukują zużycie paliwa. Inną bardzo ważną funkcją oferowanych przez nas samochodowych folii okiennych, jest funkcja ochronna. Pokryte nią szyby boczne są bardziej odporne na stłuczenia oraz stanowią trudną do przełamania barierę dla włamywaczy.
  Neomesse to firma z małopolski, która z ogromnym sukcesem od wielu lat projektuje i tworzy innowacyjne stoiska wystawiennicze prezentowane na targach w Polsce, w całej Europie, a także w krajach bliskiego wschodu ( np. Dubaj ) zdobywając tym samym prestiżowe nagrody oraz wyróżnienia w wiodących plebiscytach. Kim jesteśmy? Firma to ludzie, a zatemNeomesse tworzymy my -  pasjonaci z wieloletnim doświadczeniem i wiedzą, ludzie zgrani, wykwalifikowani, profesjonaliści. Wspieramy, pomagamy szybko rozwiązywać ewentualne problemy, nie panikujemy. Dzięki temu nasze realizacje zachwycają nie tylko oryginalnością, estetyką wykonania i  profesjonalizmem, ale pokazują w każdym metrze kwadratowym wykonanych projektów, włożone serca i atencję pracujących nad projektem ludzi. Obsługa Targów w niektórych lokalizacjach zna już nawet nasze imiona. Od czego zaczynamy naszą pracę ? Dla nas to proste – od oryginalnego pomysłu, gdyż design jest tu kluczowym wyznacznikiem. Każdemu klientowi poświęcamy pełną atencję aby maksymalnie zrozumieć jego/ jej potrzeby w każdym zakresie związanym z realizacją projektu. Jesteśmy kreatywni, elastyczni, zaangażowani, dokładni i rzetelni we wszystkim co robimy, a na każdym etapie projektu uwaga i responsywność  dzięki którym szybko reagujemy na zmiany sprawia , że nasi Klienci są zawsze na bieżąco informowani o postępie prac. Co nasz wyróżnia? Umiejętność pracy z różnymi typami materiałów meblowych takich jak  lite drewno,  płyty melaminowane, sklejka, MDF lakierowany, valchromat, w połączeniu ze szkłem, pleksi, metalem, corianem, granitem, spiekiem kwarcowym etc. Korzystamy z profesjonalnych maszyn oraz materiałów, dlatego nasze realizacje to gwarancja najwyższej jakości, solidności i trwałości. Wszystkie projekty pod opieką zarówno działu produkcji jak i działu konstruktorskiego spełniają obowiązujące standardy targowe, tak aby nasze ekipy logistyczne i montażowe mogły w bezpieczny, dokładny i estetyczny sposób zbudować dla Was stoisko. W czym jeszcze możemy pomóc ? Poza działalnością targową wykonujemy także aranżacje biur, showroomów, punktów obsługi klienta, sklepów oraz wiele innych zwykłych  i niezwykłych pomysłów, a także autorskich wizji. Jesteśmy otwarci na współpracę w zakresie produkcji mebli hotelowych, sklepowych, biurowych, pokojowych oraz wszelkiego typu zabudów.
  Firma Meliński Minuth od prawie 30 lat oferuje Klientom szeroko rozumiane usługi projektowe i eventowe. Zajmujemy się również wykonawstwem, co możliwe jest dzięki posiadaniu własnej produkcji. Znakiem rozpoznawczym Meliński Minuth są stoiska targowe, które wielokrotnie nagrodzone zostały w konkursach branżowych takich jak Stoisko Roku czy Ekspozycja Roku. Nasz zespół projektowy tworzą absolwenci uczelni artystycznych i technicznych. Ich pasją są targi, a największą ambicją projektowanie stoisk w taki sposób, aby na żywo wyglądały jeszcze ciekawiej, niż na ekranie komputera. Mimo wielu lat w branży wciąż nie tracimy pasji i odkrywamy na nowo to, co wydawało się już nie mieć przed nami tajemnic. Chcąc odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby naszych Klientów oraz coraz szerzej zakrojone działania marketingowe firm, nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań i świeżych pomysłów. Mamy świadomość, że dziś stoisko targowe jest dla naszych Klientów częścią szerszej strategii marketingowej i jednym z wielu narzędzi sprzedaży. Oferujemy więc także profesjonalne usługi w zakresie tworzenia showroomów, stoisk POS, indywidualnych mebli czy kompleksowej obsługi eventów. Dodatkowo zakres naszych usług jest poszerzony o techniczne aspekt, takie jak montaż, transport czy posprzedażowa opieka serwisowa. Niezwykle ważną kwestią jest to, że na każdym etapie nasi Klienci otoczeni są opieką Project Managera, który scala cały zespół pracujący nad projektem. Gwarantuje to pomyślność realizacji oraz poczucie bezpieczeństwa. Wszystkie nasze działania prowadzimy zgodnie z ideą Zrównoważonego Zarządzania, co potwierdza posiadany przez nas certyfikat ISO 20121. Zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowej www.melinski-minuth.com.pl. Zachęcam również do zapoznania się z naszymi najnowszymi realizacjami na firmowym profilu Facebook i Instagram.
  MILKE jest polskim producentem betonu architektonicznego. Specjalizujemy się w technologii produkcji betonów GRC. Nasza praca opiera się na manufakturze, wspartej o zastosowanie najnowszych maszyn. Dzięki temu uzyskujemy niepowtarzalność i unikatowość naszych produktów. Oferta MILKE obejmuje przede wszystkim elementy do wykończenia wnętrz, domów i mieszkań, a także przestrzeni komercyjnych. Ponadto wytwarzamy okładziny zewnętrzne, w tym fasady i elewacje wentylowane, jak również kafle czy elementy małej architektury przygotowywane na indywidualne zamówienie. Grupa Milke składa się z kilku segmentów obejmujących określoną specjalizację. MILKE BRICK zajmuje się produkcją prefabrykowanych kafli cegłopodobnych. TEKT CONCRETE stanowi linię kafli przestrzennych, w 461 kolorach. MILKE INWESTYCJE zajmuje się produkcją płyt i obiektów wielkoformatowych. MILKE DESIGN wykonuje niestandardowe projekty indywidualne, jak i inwestycyjne. Zapraszamy Cię do naszego świata zbudowanego na mieszance pasji, wizji i kreatywności, z których wychodzą projekty mające “coś” do powiedzenia. Połączenie powyższych odbija się w kaflu, cegle czy płycie, którą składamy na Twoje ręce. Teraz Ty przejmujesz ster i wypełniasz przestrzeń swoją wyobraźnią.
  Model:na - Pokaż nam swoje śniadanie, a my pokażemy Twoją kuchnię! Jesteśmy architektami skupionymi na Twoich potrzebach.Każdy projekt zaczynamy od tego, czego potrzebujesz i jak żyjesz na codzień - a kończymy na tym, że 20 latach nadal jesteś zadowolony z efektów naszej wspólnej pracy. mode:lina – stworzona w Poznaniu w 2009 roku przez Pawła Garusa i Jerzego Woźniaka. Obaj wspólnicy byli wcześniej częścią pracowni Liong Lie/123DV w Rotterdamie   mode:lina™ została stworzona w Poznaniu w 2009 roku przez Pawła Garusa  i Jerzego Woźniaka. Wspólnicy byli wcześniej częścią studia Liong Lie/123DV w Rotterdamie.   Realizacje pracowni mode:lina™ cieszą się sporym zainteresowaniem mediów polskich i zagranicznych. Architekci mają na koncie ponad 200 publikacji w magazynach z całego świata.  
  Centrum Kongresowe ICE Kraków, zaprojektowane przez Ingarden & Ewy Architekcji to biznesowa i kulturalna wizytówka miasta. Zlokalizowana w samym sercu Krakowa, pozwala na organizację różnorodnych wydarzeń: od międzynarodowych kongresów, konferencji, sympozjów oraz spotkań biznesowych, przez wydarzenia kulturalne, takie jak koncerty, spektakle operowe, teatralne i baletowe, aż po spotkania o charakterze społecznym. Centrum mieści w sumie 36 tys. mkw. przestrzeni konferencyjnej i dysponuje trzema głównymi salami. Sala audytoryjna posiada zmienną akustykę o podwyższonych parametrach i zapewnia możliwość realizacji kongresów (do 2 tys. miejsc), spektakli muzycznych, baletowych, koncertów symfonicznych i projekcji filmowych. Prostokątna sala teatralna wyposażona jest w portal sceniczny, regulowane proscenium, kurtynę i zaplecze oraz zmienną liczbą miejsc na widowni z maksymalną liczbą 600 osób. Na trzecim piętrze znajduje się sala kameralna na 300 miejsc oraz zespół sal konferencyjnych o powierzchni 500 mkw., które razem mogą również tworzyć jedną dużą przestrzeń ekspozycyjno-bankietową o powierzchni 1 tys. mkw. W centrum znajdują się również restauracje, bufety, centrum prasowe i dwupoziomowy podziemny parking na 347 samochodów. Ofertę uzupełnia 3-kondygnacyjne przeszklone foyer z widokiem na Wawel oraz przestrzeń wystawiennicza o powierzchni 2650 mkw. 

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.