whirpool
  Pandemia COVID-19 wywołana wirusem SARS-CoV2 - zagroziła ludziom w wymiarze zdrowotnym, psychicznym oraz ekonomicznym. A przecież biznes to ludzie. Firmy to przedsiębiorcy, eksperci, specjaliści, usługodawcy, usługobiorcy, pracownicy, klienci, konsumenci, ludzie. Jeśli pozwolimy, żeby podzielił nas lęk, niepewność, nieufność, kryzys uderzy...
<POWRÓT

na każdy temat

Baza firm

tag: Sklep internetowy
  LedLIVE® to trzy gałęzie działalności: sprzedaż, wynajem i serwis ekranów w technologii LED. Każda z nich dostarcza klientowi niezbędną wiedzę, dopasowane do potrzeb najnowocześniejsze rozwiązania oraz najwyższą jakość usług. Dzięki takiemu połączeniu LedLIVE® jest dziś liderem w branży ekranów LED w Polsce. Zespół LedLIVE® działa na rynku od ponad 14 lat. Oferta obejmuje: SPRZEDAŻ EKRANÓW LED - ekrany transparentne, innowacyjne rozwiązanie o 70% przeźroczystości, dedykowane m.in. do witryn sklepowych czy szklanych elewacji - ekrany do instalacji stałych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pomieszczeń, z funkcją serwisowania od przodu bez konieczności ingerencji w konstrukcję, służące głównie jako nośnik reklamowy - ekrany tzw. rentalowe z funkcją szybkiego montażu i demontażu, używane głównie podczas eventów - ekrany uzupełniające m.in. wolnostojące postery, listwy pod półki sklepowe, hologramy, telewizory czy elementy dekoracyjne pod DJ-ki WYNAJEM EKRANÓW LED - ekrany do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych - transport, instalacja oraz demontaż - obsługa techniczna - projekty sceniczne SERWIS EKRANÓW LED - bezpłatny serwis podczas trwania gwarancji - 250 serwisantów na terenie całego kraju - reakcja 24 h - doświadczona, znająca najnowsze technologie ekipa serwisowa LedLIVE® to połączenie najlepszych produktów na rynku, zaangażowania w prowadzone projekty i rzetelności oferowanych usług. Działalność firmy odbywa się w wielu segmentach jak media, reklama, retail, public czy event, a swój obszar działania rozszerza również na rynki zagraniczne.
  REJS to jedna z wiodących firm sektora akcesoriów meblowych w Europie. Specjalizuje się w produkcji elementów wyposażenia z drutu, stali i aluminium do nowoczesnej kuchni i garderoby. 27 lat doświadczenia, stabilna organizacja (ponad 600 zatrudnionych osób), a także rozwinięta sieć dystrybucyjna w kraju i za granicą gwarantują firmie nieustanny rozwój. Nowoczesny park maszynowy rodzinne wartości, zespół wykwalifikowanych pracowników i "know how" pozwalają zaś na ciągłe doskonalenie produktów i usług. Wszystkie innowacje marki pozwalają proponować rozwiązania, które podnoszą komfort codziennego życia. 
  Na początku był pomysł. Powstanie aplikacji Dotykačka poprzedzał oryginalny pomysł. Na początku 2014 roku trzej przyjaciele starali się wspólnie wymyślić najlepszy sposób na efektywną rejestrację przychodów stoiska z lodami. Po krótkim czasie projekt nie dotyczył już tylko sprzedaży lodów. Aplikacja zaczęła się otwierać na inne rodzaje działalności. Z pierwotnie prostej aplikacji, Dotykačka stała się najczęściej stosowanym systemem kasowym działającym na platformie Android w Czechach. Dotykačka zapewnia niezawodne i przystępne cenowo usługi firmom każdej wielkości we wszystkich sektorach. Jest nowoczesnym, łatwym w obsłudze i szybkim system kasowym z wielką ilością praktycznych funkcji i akcesoriami. Rozwiązania marki optymalizują biznes w trudnych czasach COVID-19. Pracując na systemie Dotykačka klient swobodnie może płacić bezstykowo, zmniejszając w ten sposób swoją interakcję z obsługą. Aplikacja dostępna jest w 22 krajach świata, w 12 językach, w tym także w języku polskim. Firma proponuje też wiele rozwiązań dla właścicieli biznesów i menadżerów HoReCa – rozpoczynając do systemu rezerwacji, stanów magazynowych, Mobilnego Sprzedawcy, funkcji Happy Hours, punktów lojalnościowych i wielu, wielu innych. To szereg rozwiązań umożliwiających prowadzenie biznesu z dowolnego miejsca, w czasie rzeczywistym. To również integracja z Uber Eats oraz wielu innych ułatwień, których jest ponad 70. Oficjalnym dystrybutorem Dotykačka na polski rynek jest Ornago Sp. z o.o ---------- O dobrze zaprojektowanym systemie kas fiskalnych - Petr Menclík, CEO i Dyrektor Zarządzający firmy Dotykačka Czechy rozmawia z Moniką Tokarską dla portalu Exspace.pl  
  Gary Woodpecker Jesteśmy organizacją inżynieryjną, produkcyjną i konsultingową, zawsze służymy doradztwem technicznym w ramach realizowanych projektów. Nasi monterzy to doświadczeni, wysokiej klasy specjaliści, którzy działają szybko i zawsze zostawiają po sobie porządek. Połączenie naszych możliwości projektowych i produkcyjnych umożliwia realizację unikatowych konstrukcji stalowych o imponującej skali i różnorodności – niezależnie od tego czy są to duże obiekty sportowe, przemysłowe, kulturalne czy wnętrze Twojego mieszkania.  Firma Gary Woodpecker zajmuje się projektowaniem oraz wykonywaniem mebli.  Tworzymy własną, autorską linię mebli oraz akcesoriów, a także wykonujemy projekty i realizujemy je na zamówienie klienta wg jego pomysłu. W zakres naszej oferty wchodzą: - Meble i akcesoria - Meble komercyjne / restauracyjne / barowe / biurowe itp.   - Architektura miejska - Dekoracje ścienne – Wall decor - Panele ażurowe, ścianki - Witryny loftowe, drzwi loftowe, zabudowy szklane - Balustrady, wycinane cnc, klasyczne - Ogrodzenia, wycinane cnc, klasyczne - Konstrukcje stalowe wszelkiego rodzaju - Udostępniamy nasze modele 3D, tworzymy inne modele 3D na potrzeby    projektanta / architekta - Doradzamy pod względem technologicznym - Wykonujemy wizualizacje i rendering Ponadto Gary Woodpecker i jej pracownicy dysponują bogatą wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie konstrukcji stalowych, co pozwala realizować zarówno duże przedsięwzięcia inwestycyjne, jak i te mniejsze. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie produkcji. Świadczymy usługi z zakresu: - projektowania  - przygotowywania projektów do produkcji  - cięcia laserowego, plazmowego, waterjet - gięcia - w zakres naszych usług wchodzą także:  - spawanie - malowanie proszkowe - galwanizacja
  Od przeszło dwudziestu lat działamy na polskim rynku projektowania i aranżacji wnętrz. Wprowadzamy innowacyjne akcesoria i systemy meblowe, cechujące się nowoczesnym designem i certyfikowaną jakością. Naszą misją jest dostarczanie klientom rozwiązań, które ułatwiają wykonywanie codziennych obowiązków domowych. Rozsądnie zaprojektowane pomieszczenie to przestrzeń, w której każdy mebel ma swoje uzasadnienie funkcjonalne, a zarazem wszystkie szafy, regały, półki i akcesoria tworzą jedną zgraną i dobrze wyglądającą całość. Dostępne w naszej ofercie ekskluzywne systemy do wnętrz szafek umożliwiają takie zaprojektowanie mieszkania, że niezależnie od wielkości, będzie ono wyglądać schludnie, estetycznie i funkcjonalne. Wierzymy, że kompletując wyposażenie kuchni, powinno się kierować zasadą ergonomii. Zaplanowanie przestrzeni, która umożliwi wykonywanie codziennych prac mniejszym nakładem sił, to klucz do lepszego, bardziej komfortowego życia. Nasze akcesoria i systemy kuchenne takie jak carga Dispensa, Tandem czy Pleno, systemy narożne LeMans i Magic Corner, praktyczne wkłady na sztućce i maty, pozwolą Państwu urządzić pomieszczenie, w którym przygotowywanie posiłków będzie sprawiać wiele radości. Na rynku funkcjonujemy nie tylko jako dostawca wyposażenia wnętrz mebli kuchennych, ale również specjaliści od urządzania pomieszczeń. Regularnie pojawiamy się na targach, prowadzimy szkolenia z designu, urządzamy pokazy, a także publikujemy katalogi, które kształtują aranżacyjne i estetyczne trendy. Serdecznie zapraszamy do odwiedzania naszych showroomów w Swarzędzu, Gdyni i Warszawie, a także korzystania z możliwości robienia zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego. Showroomy PEKA: Swarzędz: Jasin, ul. Wrzesińska 183, godziny otwarcia pn-pt 08:00 - 16:00 Warszawa: CH Panorama, Al. Wincentego Witosa 31, lok. 11, godziny otwarcia pn-pt 10:00 - 19:00 Gdynia: Budynek Altus, ul. Legionów 112 lok. 8, godziny otwarcia: pn-pt 10:00 – 19:00, sob 10:00 – 14:00
  Nizio to polska, rodzinna firma z tradycjami sięgającymi 1959 roku. Głównym obszarem działalności jest produkcja ekskluzywnych mebli z litego drewna, w szczególności mebli do pokoi dziecięcych i młodzieżowych. W ofercie Nizio obok kołysek, łóżeczek i przewijaków znajdziemy również eleganckie drewniane szafki nocne, komody, regały, szafy, stoły, biurka, toaletki, domki dla lalek, wieszaki, kufry, krzesła i fotele bujane. Wszystkie meble wykonywane są od podstaw, tradycyjnymi metodami, z zachowaniem najwyższej staranności i dbałości o detal. W swojej działalności firma Nizio wykorzystuje naturalne drewno pochodzące z certyfikowanych źródeł. Chcąc zachować najwyższy standard jakości doświadczeni rzemieślnicy czuwają nad wszystkimi etapami produkcji, od zamówienia, przez projekt, wykonanie i kontrolę jakości, aż po transport oraz montaż. Siedziba firmy mieści się w Biłgoraju, sprzedaż prowadzona jest drogą internetową: www.niziohome.pl
  Marka BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i jest dzisiaj rozpoznawalną lifestylową marką premium. Projektujemy, produkujemy i sprzedajemy szeroką gamę współczesnych duńskich designerskich mebli, dodatków i lamp do salonu, jadalni, sypialni, domowego biura oraz na taras i do ogrodu. Salony BoConcept oferują wszystko z dziedziny nowoczesnego wzornictwa, od designerskich sof i foteli po praktyczne moduły regałowe i funkcjonalne szafki TV. Doradcy klienta pomagają nadać przestrzeniom mieszkalnym osobisty charakter dzięki usłudze projektowania wnętrz, z której można skorzystać podczas wizyty domowej projektanta lub na miejscu, w salonie. Wysoko wykwalifikowani projektanci wnętrz są dostępni we wszystkich salonach meblowych marki, wsłuchają się potrzeby każdego klienta i zwizualizują różne rozwiązania, które pozwolą stworzyć swój wymarzony dom. Odwiedź jeden z salonów i poznaj bogatą ofertę wielofunkcyjnych designerskich mebli, a także skorzystaj z fachowej porady na temat nowoczesnego stylu życia i wystroju wnętrz. Salony BoConcept prezentują szeroką ofertę skandynawskich mebli oraz inspirują najnowszymi trendami w dziedzinie nordyckiego stylu i wzornictwa. Meble można spersonalizować do swoich potrzeb i gustu, idealnie dobierając kolory i materiały tak, aby konsekwentnie zrealizować założony koncept. Skóra anilinowa, filc, aksamit, dąb, orzech, chrom i stal – łączymy materiały i powierzchnie w piękne, niestandardowe kompozycje, w których centralnym elementem są meble i dodatki od światowej sławy duńskich i międzynarodowych projektantów, aby nadać wnętrzom osobisty wyraz. Współpracujemy z światowej klasy projektantami, aby promować historię duńskiego wzornictwa i łączyć ją z nowoczesnymi i współczesnymi trendami i technologiami. Zachęcamy, by osobiście lub poprzez sklep on-line przekonać się o doskonałości duńskiego wzornictwa, które z powodzeniem dopasowuje się do współczesnych trendów, jednocześnie czerpiąc garściami ze swojej historii i tradycji.
  9design.pl jest jednym z pierwszych sklepów on-line z wyselekcjonowaną ofertą wzornictwa od polskich i zagranicznych producentów. Od początku istnienia 9design, czyli od 2009r., właścicielom przyświeca idea stworzenia miejsca, które jest czymś więcej niż tylko sklepem internetowym. Miejsca pełnego przytulnego ciepła, w którym każdy czuje się dobrze… jak w domu! Wizytówką sklepu jest szeroki wybór oryginalnych mebli i dodatków uznanych światowych i rodzimych marek – m.in. Artemide, Szyszka Design, Kaspa, Le Klint, Moyha, Flos, LZF, Zuiver czy HK Living. 9design śmiało wychodzi poza ramy standardowego sklepu i z dumą prezentuje kolekcje foteli, sof i tapicerowanych krzeseł wyprodukowanych wyłącznie na własne zamówienie. 9design to ponad 6 000 designerskich, wyselekcjonowanych mebli, lamp i dodatków i niezawodna obsługa klienta, która pomoże w zrealizowaniu każdej wizji. Zebrane przez lata doświadczenie i wypracowane przez zespół 9design standardy sprzedaży internetowej doceniono w minionym roku w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Global Innovations Award (GIA).

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.