whirpool
  Pandemia COVID-19 wywołana wirusem SARS-CoV2 - zagroziła ludziom w wymiarze zdrowotnym, psychicznym oraz ekonomicznym. A przecież biznes to ludzie. Firmy to przedsiębiorcy, eksperci, specjaliści, usługodawcy, usługobiorcy, pracownicy, klienci, konsumenci, ludzie. Jeśli pozwolimy, żeby podzielił nas lęk, niepewność, nieufność, kryzys uderzy...
<POWRÓT

na każdy temat

Baza firm

tag: Visual Merchandising
  Oszołomienie - to efekt na jakim zależy nam i naszym klientom podczas projektowania i realizacji wystaw sklepowych. Wielokrotnie udowodniliśmy, że nie bez powodu „oszołomienie” jest naszą domeną, a kreatywność, komunikatywność i niepowtarzalność są nieodzowne w naszej codziennej pracy. Celem DAZE jest przekształcenie nawet najbardziej niewyobrażalnych wizji w rzeczywistość. Dzięki  ponad 20 letniemu doświadczeniu oraz zespołowi specjalistów jesteśmy w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom i wyzwaniom. Nasze realizacje można zobaczyć na całym świecie w sklepach Tommy Hilfiger, Strellson, Joop, Asics, Bijenkorf czy Jelmoli. W naszej ofercie znajdują się również: - Stanowiska pop-up – Logobloki -Trofea - Nagrody i statuetki – Dekoracje - Meble sklepowe, biurowe oraz do domu. [EN]  DAZE began serving international retailers in 1993, providing high-quality shop solutions by providing design and manufacturing services. During the last 20 years, the company began to build a global presence. We not only participated in various exhibitions, but we also worked with clients and partners around the world to advance our scope of service. In the future, we will keep focusing on customer needs and relationships and continue providing the best products and solutions. We are working across retail, event, exhibition, hospitality, private sector and corporate environments.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.