32 Edycja StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt

Inne konkursy z tej kategorii
Organizator:
Exspace

Partnerzy:
Warsztat.pl
www.warsztat.pl

Przegląd Oponiarski
www.przegladoponiarski.pl

Nowoczesny Warsztat
Świat Opon
www.nowoczesnywarsztat.pl


Nagrody:
Dyplom Laureata
Pakiety promocyjne za-sponsorowane przez portale branżowe www.warsztat.pl i www.przeglądoponiarski.pl

Wyniki:
11.10.2016

Kontakt:
zakończony
26.09.2016 - 10.10.2016

 Zaprojektowane żeby wyróżnić firmę!

Znamy Laureatów 32. Edycji StandOUT Automechanika 2016 Frankfurt. StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej - organizowany jest przez Portal Exspace od roku 2012. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom i projektantom w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku oraz promocja dobrego designu wystawienniczego. Oglądając dobrze zaprojektowane stoiska możemy nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat marek i ich produktów.

REKLAMA

Na 77 wyróżniające się polskie kreacje wystawiennicze targów Automechanika 2016 we Frankfurcie, które znalazły się w finale StandOUT Automechanika 2016 Frankfurt, zagłosowało 5 648 osób. Ilość głosujących świadczy o tym, że wzbudziły one również wiele emocji wśród kilku tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace. Oczywiście nie byłoby tego sukcesu bez Państwa – Wystawców wsparcia. Bardzo dziękujemy za zaangażowanie w głosowanie i promocje StandOUT. Dziękujemy wszystkim Państwu, którzy oddaliście swoje głosy!

Dziękujemy Partnerowi wydarzenia Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz. Dziękujemy Partnerom Medialnym: Przegląd Oponiarski, Warsztat.pl, Nowoczesny Warsztat oraz Świat Opon.

Wśród  Laureatów 32. Edycji StandOUT Automechanika 2016 Frankfurt znalazły się 3 kreacje wystawiennicze z największą ilością punktów i stoiska nagrodzone Wyróżnieniem Honorowym przyznawanym przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszula Kałużnej - redaktor naczelnej Exspace.

Sponsorem nagród dla Laureatów StandOUT Automechanika 2016 Frankfurt są Warszta.pl i Przegląd Oponiarski. Nagrody - Pakiety Reklamowe na portalu Warszta.pl o łącznej wartości 5500,00 zł i Przegląd Oponiarski o łącznej wartości 5500,00 zł -  wędrują do zwycięzców głosowania i Laureatów Wyróżnień Honorowych.

Wiele stoisk, które znalazły się w finale StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt prezentowało wysoki poziom wzornictwa wystawienniczego. Laureatów opisaliśmy w osobnym Artykule 'Laureaci StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt'. Zapraszamy do lektury!

Zwycięzcy głosowania StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt

I. Miejsce - stoisko firmy Profix
projekt: Jacek Bartoszewicz
realizacja: All In Event
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Warsztat.pl o wartości 2000zł

II. Miejsce - stoisko firmy Polcar
projekt: Polcar
realizacja: PROMEX
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Warsztat.pl o wartości 1500zł

III. Miejsce - stoisko firmy Denckermann
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Warsztat.pl o wartości 1000zł

Wyróżnienia Honorowe StandOUT. StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt nagrodzone Pakietami Reklamowymi otrzymują następujące firmy:

Stoisko firmy ZAP SZNAJDER BATTERIEN S.A
projekt: EXPO NOVA
realizacja: EXPO NOVA

Nagroda: - pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 2000zł

Stoisko firmy Unimetal
projekt: Aleksandra Wiecha
realizacja: NeoMesse
Nagroda: - pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 1500zł

Stoisko firmy Troton
realizacja: NeoMesse
Nagroda: - pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 1000zł

Stoisko firmy Tomex
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Warsztat.pl o wartości 500zł

Stoisko firmy V-Tech
Nagroda: - pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 500zł

Stoisko firmy Aroma
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Warsztat.pl o wartości 500zł

Stoisko firmy WESEM.
Nagroda: - pakiet reklamowy w czasopiśmie Przegląd Oponiarski o wartości 500zł

Dodatkowo Jury pod przewodnictwem arch. Urszula Kałużnej - redaktor naczelnej portalu Exspace – przyznało Dyplomy Wyróżnień Honorowych następującym firmom:

Stoisko firmy Turbo TEC

Stoisko firmy Lotos Oil

Stoisko firmy Geyer & Hosaja

Stoisko firmy NAT

Stoisko firmy Avisa

Stoisko firmy CAP

Stoisko firmy Lumag

Stoisko firmy Uni -Trol

Stoisko firmy Moto Remo

Stoisko firmy WSK Poznań

Stoisko firmy Imioła Hakpol

Stoisko firmy Auto Part

Stoisko firmy Loro Factory za pomysłowe rozwiązanie graficzne ścian dla typowej zabudowy systemowej.

Stoisko firmy Tes

Stoisko firmy Kart

Stoisko firmy Ogniochron

Stoisko firmy inGremio

Stoisko firmy Novol

Stoisko firmy NTools i APP

Wszystkim Finalistom i Laureatom gratulujemy! Cieszymy się na kolejne spotkanie z Państwem za dwa lata!

W sprawie przekazania nagród i dyplomów uprzejmie prosimy Laureatów StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt o kontakt: Info@exspace.pl.

--------------------

O konkursie StandOUT.

StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej - organizowany jest przez Portal Exspace od roku 2012. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom i projektantom w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku oraz promocja dobrego designu wystawienniczego. W 32 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 82 000 głosów.

Regulamin Konkursu >>>

--------------------

 O targach Automechanika Frankfurt

Targi Automechanika we Frankfurcie nad Menem, które w tym roku odbywały się w dniach 13-17 września,  to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży automotive na świecie. Nigdzie indziej nie spotyka się tak szerokiego przekroju firm działających w motoryzacji. Ponad 4.800 wystawców z całego świata, wśród których zaprezentowało się 160 firm z Polski, prezentowało swoją ofertę w 6-ciu grupach tematycznych: Parts & Components - części zamienne, Electronics & Systems – systemy elektroniczne i elektryczne, Repair & Maintenance - wyposażenie warsztatów samochodowych, Accessories & Tuning - akcesoria samochodowe, tuning, IT & Management - oprogramowanie komputerowe dla branży motoryzacyjnej, Service Station & Car Wash - wyposażenie stacji obsługi, stacji benzynowych i myjni. Dla producentów  części do samochodów ciężarowych przygotowany jest  specjalny program Truck Competence

--------------------------

Partner StandOUT. Automechanika 2016 Frankfurt

Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz, Warszawa

www.targifrankfurt.pl

--------------------------

Patronat Medialny:

Warsztat.pl


www.warsztat.pl

Przegląd Oponiarski


www.przegladoponiarski.pl

Nowoczesny Warsztat

Świat Opon

www.nowoczesnywarsztat.pl

-------------------

inne teksty o Automechanika 2016

 

 

 

 

Komentarze:

loading
Nice work Profix!!! Greetings from Italy:)
skomentowany przez    Luigi    07 październik 2016, 13:51 obserwuj post
Terminator997 - poproszę o Pana prawdziwe imię i nazwisko. Na maila: info@exspace.pl.Bardzo Pana przepraszam, ale język, którym się Pan posługuje nijak nie przystaje do przekazu, który promujemy na Exspace. Żółcie proszę wylewać tak gdzie hejt jest mile widziany. My zajmujemy się tutaj zupełnie innymi działaniami. Doceniamy wysiłek włożony na każdym etapie promocji firm i marek. Jeżeli ma Pan coś ciekawego do powiedzenia na ten temat - jesteśmy otwarci. Jestem zbulwersowana poziomem Pana wypowiedzi. Jako pomysłodawca StandOUT. i redaktor naczelny Exspace - zdecydowałam o usunięciu Pana wpisu. Gdyby ktoś z Państwa miał wątpliwości dlaczego: słowo "byd..laki" umieszczone we wpisie 'Terminator997' nie mieści w standardach Exspace. serdecznie Pana pozdrawiam!
skomentowany przez    Urszula Kałuzna    05 październik 2016, 23:27 obserwuj post
Mi najbardziej do gustu zdecydowanie przypadlo stoisko Denckermann. Swietnie dobrane kolory od razu przyciągają wzrok. Stoisko wygląda bardzo nowoczesnie, ekspozycja minimalistyczna ale w parze z z "powazną", zimna kolorystyką - nadaje profesjonalizmu. Nie podobaja mi sie kolorowe jarmarczne stoiska, wręcz atakujące zwiedzajacych (jak np z czolowki Zap - przekombinowane). Na drugim miejscu Unimetal, trzecie - profix.
skomentowany przez    waylander    04 październik 2016, 17:17 obserwuj post
Mój osobisty ranking firm z czołówki listy: Miejsce 1. ZAP SZNAJDER BATTERIEN S.A. Stoisko znacząco wyróżnia się na tle innych stoisk. Nie tylko ciekawym rozwiązaniem architektonicznym (łuki), ale też i kolorystyką. Znacząco większość stoisk jest biało-niebieska, biało-granatowa, jakoby te kolory świadczyły o profesjonaliźmie. Stoisko ZAP SZNAJDER jest w kolorach żółto-czerwonych, ale w żadnym przypadku nie odejmuje to profesjonalizmu za to dodaje ciepła stoisku i zachęca do jego odwiedzenia. Dobrze rozplanowana przestrzeń - stoisko jest architektonicznie otwarte na zwiedzających, ale też na tyle zamknięte, że nie stanowi skrótu dla przechodzących; bardzo efektywne wykorzystanie wykupionej przestrzeni targowej, każdy m2 tu zarabia. Część produktów można wyeksponować na sposób "możesz oglądać nasze produkty incognito", inną część zaś wyeksponować w części dostępnej dla tych, którzy na stoisko wejdą i rozpoczną rozmowę z wystawcą. Wygodne stoły i krzesła - można wygodnie siąść i porozmawiać. Bardzo dobre oświetlenie. Jeżeli udało się firmie ZAP SZNAJDER dostać taką lokalizację, że nie byli specjalnie zasłonięci to stoisko powinno się znakomicie prezentować z daleka. Czytelna informacja dla potencjalnych klientów widoczna z oddali czym firma się zajmuje - trudno nie zgadnąć, że są to akumulatory. Czego można się przyczepić - logo ZAP mogłoby być większe, poza tym idealnie. Miejsce 2. Profix Ciekawe stoisko pod względem architektonicznym. Zrobienie takiej zabudowy jest wyzwaniem dla wykonawcy. Duży plus za oryginalność. Jest ładnie, ale jednakowoż zbyt kuchennie. Trochę za zimno. Trudno mi zrozumieć ideę postawienia hockerów z wysokimi stolikami, ani to wygodne, ani praktyczne ani nawet ładne (na zdjęciu widać jak męczy się hostessa). Samochód jest ciekawą opcją - nie zajmuje dużo przestrzeni targowej a jest elementem, który przyciąga zwiedzających. Jeżeli targi Automechanika są targami, gdzie pojawia się pół świata to widzę pewien duży minus - z większej odległości, choćby patrząc na zdjęcie na tej stronie, kompletnie nie wiadomo, czym firma Profix się zajmuje. I czy ja sprzedając produkt X mam do nich podejść, czy nie ma to jednak sensu. Miejsce 3. Unimetal Stoisko proste, ale w ciekawym stylu, nazwałbym go "kanciastym", takim technologicznym. Podoba mi się. Jest czytelne, ogromnie dużo daje napis "Automated Test Lanes". Trzy słowa, a bardzo dużo mówią potencjalnym zwiedzającym po co firma jest na targach. Jest po to, by sprzedawać "Automated Test Lanes". Banalne, ale w przepotężnym natłoku informacji ma to ogromne znaczenie, tego zabrakło w Profixie.
skomentowany przez    Art-Ur    03 październik 2016, 22:17 obserwuj post
dodam jeszcze jedną informacje z dzisiejszego poranka - 3200 osób odwiedziło konkurs StandOUT. Automechanika 2016 już. Dziękuje Państwu! Tym bardziej żałuję, że nie mamy opisów wybranych eksponatów...
skomentowany przez    Urszula Kałużna    01 październik 2016, 12:10 obserwuj post
Jest wiele stoisk dobrze zaprojektowanych tutaj ;-) Żałuję, że zdjęcia nie mogą przekazać informacji o produktach z nowatorską myślą inżynierską. Coś z tym musimy zrobić. Mam nadzieję, że jak spotkamy się za dwa lata ;-) to będzie już możliwość opisania wybranych eksponatów. Co o tym Państwo myślicie?
skomentowany przez    Urszula Kałużna    01 październik 2016, 12:06 obserwuj post
stoisko Unimetal czytelnie komunikuje markę i produkt, wyważone i elegancki. Klasa! Moglibyście (Exspace) zrobić więcej miejsca na opisy produktów - skoro już je prezentujecie w galerii - wiele z nich jest dobrze i nowatorsko zaprojektowana.
skomentowany przez    jędrzej    01 październik 2016, 11:54 obserwuj post
Profesjonalne stoisko, bardzo dobry sprzęt diagnostyczny,bardzo miła i fachowa obsługa na targach i w uźytkowaniu. Jestem zadowolony z ukompletowania Firmy Unimetal.
skomentowany przez    strzelczyk legnica    01 październik 2016, 07:23 obserwuj post
nad zdjęciem jest punktacja, od poniedziałku 26 września do 10 października do godz. 24.00 będzie można przydzielać punkty. Głosuje się raz na stoisko firmy. Stoiska w galerii pokazują się w kolejności zdobytych punktów ;-)
skomentowany przez    Urszula Kałużna    25 wrzesień 2016, 16:39 obserwuj post
Jak się głosuje?
skomentowany przez    Marek    23 wrzesień 2016, 00:05 obserwuj post

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.