Reklama

33. Edycja StandOUT. WARSAW HOME 2016

Inne konkursy z tej kategorii
Organizator:
Portal Exspace

Partnerzy:
infoArchitekt.pl
www.infoarchitekta.pl

Signs.pl: Portal polskiej reklamy wizualnej
www.signs.pl

Nagrody:
Pakiety Promocyjne o łącznej wartości 12000,00 PLN na portalu Exspace

Promocja nagrodzonych stoisk /zwycięzców/ na stronie głównej portalu infoArchitekt.pl

Dyplomy dla trzech Firm z największą ilością punktów

Dyplomy dla Laureatów Wyróżnień Honorowych

Wyniki:
20.12.2016

Kontakt:
zakończony
01.12.2016 - 19.12.2016

Zaprojektowane żeby wyróżnić firmę!

Przede wszystkim chcielibyśmy zacząć od podziękowania wszystkim Państwu, którzy oddaliście swoje głosy! Na 33 wyróżniające się stoiska finalistów 33. Edycji StandOUT. WARSAW HOME 2016 - odbywających się w podwarszawskim Nadarzynie targów WARSAW HOME 2016, wydarzeniu poświęconemu promocji polskiego meblarstwa i wzornictwa użytkowego - zagłosowało 2159 osób. Ilość głosujących świadczy o tym, że wzbudziły one również wiele emocji wśród kilku tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace. Oczywiście nie byłoby tego sukcesu bez Państwa wsparcia. Bardzo dziękujemy za zaangażowanie w głosowanie i promocje StandOUT.

20 grudnia poznaliśmy Laureatów 33. Edycji StandOUT. WARSAW HOME 2016 – wirtualnego konkursu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej - organizowanego przez portal Exspace. Oglądając dobrze zaprojektowane stoiska możemy nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat marek i ich produktów.

Dyplomy i nagrody - Pakiety Reklamowe na portalu Exspace o łącznej wartości 12000,00 zł -  wędrują do zwycięzców głosowania i Laureatów Wyróżnień Honorowych przyznawanych przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej portalu Exspace.

Zwycięzcy głosowania StandOUT. WARSAW HOME 2016

I. Miejsce - stoisko firmy SFD Skandinavisk Möbeldesign
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 3000zł

II. Miejsce - stoisko firmy Mardom Decor
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 2000zł

III. Miejsce - stoisko firmy Adriana Furniture
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 1000zł

Wyróżnienia Honorowe StandOUT. WARSAW HOME 2016

Wyróżnienie Honorowe: Stoisko firmy Tom-Gast
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 1000zł

Wyróżnienie Honorowe: Stoisko firmy Rad-Pol
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 1000zł

Wyróżnienie Honorowe: Stoisko firmy Concrete Art
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 1000zł

Wyróżnienie Honorowe: Stoisko firmy Dobra Forma
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 1000zł

Wyróżnienie Honorowe: Stoisko firmy Marchewka
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 1000zł

Wyróżnienie Honorowe: Stoisko firmy Zięta Processdesign
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Exspace o wartości 1000zł

Laureatom i Finalistom gratulujemy! I już dzisiaj z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z Państwem w Nadarzynie za rok!

Dziękujemy Partnerom Medialnym: portal infoArchitekta.pl i Signs.pl: Portal polskiej reklamy wizualnej.

Regulamin Konkursu >>>

Zapoczątkowany w 2012 roku StandOUT. zyskał szybko popularność jako wiodące źródło informacji dla wystawców i projektantów przestrzeni wystawienniczych. Zwiedzając z Exspace targi i oglądając dobrze zaprojektowane stoiska możecie nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać informacje na temat wystawców i ich produktów. Unikatowe stoiska - które najlepiej prezentują aktualne trendy i wyjątkowe wizualne rozwiązania – wyszukuje wewnętrzny zespół ekspertów w dziedzinie wystawiennictwa. Konkursem StandOUT. promujemy też najważniejsze imprezy wystawiennicze zarówno w Polsce jak i w Europie. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 34 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 86 000 głosów.

_________________________

Patronat Medialny

portal infoArchitekta.pl
www.infoarchitekta.pl 

Signs.pl
www.signs.pl

    

 

Komentarze:

loading
Mardom Decor ze Studiem Rygalik mieli najlepsze stoisko. Zupełnie inne od pozostałych. Takie stoiska wyznaczają trendy na kolejne sezony. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych, stoiska naprawdę były ciekawe.
skomentowany przez    Grażyna    21 grudzień 2016, 16:06 obserwuj post
No co Ty Miś, wg mnie Mardom Decor miał klasa stoisko, minimalizm idealnie eksponował produkt. Jeden produkt!
skomentowany przez    Ewka    20 grudzień 2016, 08:15 obserwuj post
Coś Mardom wysoko, a stoisko mieli słabe, nikt tam nie łaził
skomentowany przez    Miś    19 grudzień 2016, 23:36 obserwuj post

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.